Į tokią kelionę rinkčiausi tik lėktuvą- gaila būtų laiko traukinyje ir dar greičiausiai krūva persėdimų ir laukimo stotyje
Lėktuvą su čarteteriniu reisu galima suderinti per kelionių agentūras, bilietas brangesnis, bet čarteris paprastai neskaičiuoja papildomai už bagažą ir kartais ir už dviratį. Skrendant su agentūra, nesunku suderinti , kad pernakvoti pirmą naktį jų rezervuotam viešbutyje , į kuri poniškai su visa manta būsite nuvežti agentūros autobusu, viešbutyje būsite pamaitinti ir apgyvendinti, Tuos pačius malonumus galima suderinti su ta pačia agentūra ir išvykstant paskutinei nakčiai. Taip padaryti paprasčiau, kai atvykimo ir išvykimo vieta sutampa.
Šiaip tai didelis pliusas, jei kompanijoje yra nervuotų kompanionų, servisas nuima stresą
Skrydis su 'pigioms' avialinijoms nebeatrodo toks pigus, kai priskaičiuoji dviračio ir registruoto bagažo kainą, bet čia yra didesnė laisvė išvykimo ir atvykimo laikui ir vietai.
Traukinys labai tinka vietoje pravažiuoti neįdomias vietas arba tiesiog patrumpinti maršrutą, kai matosi, kad nebespėjam į lėktuvą
Rezervuoti iš anksto viešbučius mano nuomonė nereikalingas vargas, vietoje visada rasite kur pernakvoti, pasirūpinti tuo reikia miestelyje kokia 16-18 val vakaro, vėliau ieškant nakvynės bus sudėtingiau. Palapinė ten galima pastatyti kempinge , bet kaina bus maždaug vienoda, kaip miestelio viešbutuke. Laukiniu būdu statyti palapine ten nerekomenduočiau, bet kiekvienam savo. Jei važiuojat vienas, tai laukiniu būdu nakvoti reikia kaip ir Lietuvoje- gulti sutemus, išvykti prieš švintant
Važiuoti pajūriu gražu pirmas dvi dienas, paskui pradeda knisti kaip taisyklė didelis vėjas ir nuobodus peizažas. Šiaip renkantis maršrutą
reiktų atsižvelgti į reljefą- ar važiuosit į kalną, ar į pakalnę, ir į vyraujančius tuo metų laiku vėjus. Mano nuomone prieš vėją reikia važiuoti į kalną

; pavėjui į pakalnę
liepa rugpjūtis- bus karšta
