Kadangi pats sia informacija paruosiau, tai dar noreciau prideti keleta is sios statistikos isplaukianciu isvadu:
- AB "Smiltynės perkėla" vykdoma palanki dviratininkams politika nuo 2001 m. paskatino tūkstančius klaipėdiečių prisiminti dviračius ir juos išbandyti minant pedalus link jūros. Tam turėjo įtakos nemokamos kelto paslaugos 2001-2003 m. ir po to suvienodinta pėsčiojo bei dviratininko perkėlimo kaina.
- "Nemokamo saldainio" akcija dviratininkų atžvilgiu 2001-2002 m. pasiteisino! Daugumai pabandžiusių važiuoti dviračiu prie jūros tai patiko ir jie ir toliau tai daro, paskatindami vis daugiau kitų žmonių (klaipėdiečių ir savo svečių) tai daryti.
- 2009 m. perkeltų dviratininku skaičiaus metinis augimas - 34%, nors kelto bilieto kaina į Smiltynę ir atgal pabrango 45% nuo 2 Lt iki 2.9 Lt.
- Dviratininkų skaičiaus augimui "Smiltynės perkėloje" įtakos turėjo ir naujų dviračių takų (pvz., žaliakelio per pietinius rajonus nuo Smiltelės g. iki Baltijos pr.) atsiradimas Klaipėdos mieste. Šiais takais klaipėdiečiai, dažniausiai su vaikais, gali lengviau pasiekti keltų terminalus, ypač arčiau pietinių miesto rajonų esančią Naująją Smiltynės perkėlą.
- Statistikoje nesimato, kiek iš 190 tūkst. keleivių buvo vietiniai dviratininkai ir kiek - atvykusieji iš kitų Lietuvos miestų ir užsienio. Bet kokiu atveju galime daryti išvadą, kad dviratininkų skaičius Klaipėdos miesto gatvėse kiekvienais metais auga, nes kelionės dviračiais dažniausiai prasideda nuo namų, traukinių stoties ar automobilių parkavimo aikštelės, o ne nuo kelto.
- Statistika taip pat neparodo, kiek iš 190 tūkst. dviratininkų naudojasi dviračiais ir kitais tikslais, pvz., važiavimui į darbą, parduotuvę, mokyklą ar pan. Galime daryti tik prielaidą, kad dalis tų dviratininkų, išbandę šias transporto priemones ir pamatę jų privalumus, išdrįsta naudotis dviračiais ne tik laisvalaikio tikslais, bet ir susisiekimui.
Galiausiai kyla klausimas, ar Klaipedoje dviratininku 2009 m. padaugejo 34% lyginant su ankstesniais metais?
As drisciau speti, nes oficialios statistikos ir tyrimu nera, kad kiekvienais metais dviratininku skaicius Klaipedoje auga

, ypatingai tai pastebima savaitgaliais ir svenciu dienomis, kai daug dviratininku rieda per visa miesta iki Smiltynes perkelu (toliau vaziuoja i pajuri degintis arba mina iki Juodkrantes/Nidos) ir dviraciu takais i Giruliu pajuri ir toliau link Palangos, kur veda puikus dviraciu takas.