Veiksmas vyko maždaug 5 km iki Vievio kažkur laukuose. Esmė ta, kad aš iš tikrųjų sėdėjau ant rato Linui. T.y. mano priekinis ratas buvo per sprindį nuo jo galinio. Man duobę pamatyt jokių šansų. O ji gili, matėsi keletas asfalto sluoksnių. Linas pasakė "atsargiai, duobė" tuo metu, kai mano priekinis ratas jau buvo joje. Tolesnė veiksmų seka maždaug tokia:
Priekinis ratas į duobę - nuo smūgio užkrentu ant vairo ir mintis "nu db tai jau dėsiuos" - ratas visa jėga trenkiasi į duobės kraštą - tada kažkaip išlipa iš duobės - galinis ratas įlekia į duobę - pagaliau visas dviratis iššoka.
Iškart sustojau, nes garsas buvo žiaurus, maniau minimum lūžo ratlankis ir šakė. O pasirodo, tik galinio rato stipinas neatlaikė (kodėl galinio, tai nesupratau, nes visa smūgio jėga teko priekiniui ratui).
Net padangų neprakaliau.
Kadangi jau turiu patirties, kas būna mano ratams, jeigu tenka pavažiuot bent porą km be vieno vienintelio stipino (ratas išsikreipia vos ne į aštunkę), tai teko kažkaip suktis iš padėties.
Rocco tai lieku bele kaip skolinga ir dideliausias AČIŪ.
Kaip treniruotę važiavimą galima užskaityt - man gavos 200+ km su vidutiniu 29 km/h - ir čia su visom bananų ir bulkučių valgymo pertraukom, parduotuvėm etc.