Sveiki,
esminis klausimas, ar nori važiuoti lyguma, ar dar ir kokį kalniuką paimti. Pirmu atveju Panemunė, antru - Žemaičių plentas. Vaizdas man gražesnis Panemunėje, o ir kalniukų nesu didelis mėgėjas, tai asmeniškai rinkčiausi Panemunę.
Kiti klausimai: kokiu dviračiu važiuosi, kuriuo metų laiku ir kuriomis savaitės dienomis nori važiuoti, nes nuo to priklauso eismo intensyvumas ir galimas maršrutas.
Atkarpa Kaunas - ~Vilkija šiais laikais praktiškai Kaunas, tai eismas kaip, mieste. "Šiltuoju" metų laiku yra alternatyva važiuoti kita Nemuno puse iki Vilkijos ir ten persikelti keltu. Bet ten bus žvyro.
Tarkim, kad Lietuvoje ir Rusijoje nėra karantino ir kitų ribojimų

Vilkija - Jurbarkas kelias nėra intensyvus, sąlyginai platus. Važiuoja keli vietiniai, darbo dienomis yra sunkiasvorių, savaitgaliais biški turistų. Nėra problemų. Yra atkarpų su dviračių takais šalia kelio. Matosi. Tik prie Jurbarko, kur kelias pasisuka nuo upės ir kyla į kalniuką, reikia nepražiopsoti nusukimo į dviračių taką link upės.
Jurbarkas - Mikytai (kelias į Sovietską). Kelias tuščias. Darbo dienomis kelios fūros į Kalinigrado sritį, koks nors vienišas kontrabandininkas, ar koks miškovežis iš kažkur išlenda. Savaitgaliais - vieniši turistai. Gali valandą pravažiuoti mašinos nesutikdamas.
Mikytai - Šilutė. Panašiai, kaip ir Jurbarkas - Mikytai, tik dar prisideda keli papildomi auto į Rusiją.
Dabo dienomis prie Jurbarko ir Šilutės reikia nepataikyti, kai žmonės iš apylinkių važiuoja į darbą, ar atgal.
Kaunas - Šilutė turi bėdų "su maitinimu". "Kultūringai" pavalgyti galima tik "didmiesčiuose" + Mikytuose. Visur kitur kavinės dažniausiai skirtos tik užsakymui ir šiaip nedirba.
Šilutė - Priekulė. Kelias intensyvesnis, siauras (jei dar nepraplatino), didelio malonumo važiuoti plentu nėra. Šią dalį galima apvažiuoti per Kintus. Prieš kažkiek metų Šilutė - Kintai dar turėjo kelis km žvyro, bet vyko asfaltavimo dabai, tai turėtų būti asfaltas. Kintai - Priekulė - asfaltas. Eismas nedidelis. Savaitgaliais prisideda turistų į Ventės ragą ir pan.
Priekulė - Klaipėda. Kelias labai intensyvus. Leistino greičio niekas nesilaiko. Malonumas - kaip mieste. Yra kelios papuvusios atkarpėlės dviračių tako, bet tai negelbsti.
Jei nebaisūs miško keliukai/žvyras, tai siūlau nuo Kintų sukti per Svencelę į Dreverną, o iš ten palei Karaliaus Vilhelmo kanalą į Klaipėdą. Kintai- Dreverna - žvyrkeliukas, labiau primenantis miško keliuką. Dreverna - Klaipėda (palei kanalą) - miško keliukas su žvyro gabaliuku prie Klaipėdos. Prie Svencelės galima sutikti jėgos aitvarų mėgėjų su blizgančiais visureigiais, kurie varguolių dviratininkų nemato ir važiuoja "ant galvos", nes turi "kietą" auto, bet ten trumpa atkarpa, tai galima ir pakentėti.
Maždaug taip.