Nusiperki plentinio rėmą su HORIZONTALIAIS dropautais (sau tinkamo dydžio), ne kokio turisto ar miesto dviračio. (Pigiau būtų pilnas dviratis)
Visą pilnai išardai iki paskutinio varžto.
Fiksavimui netinkamos elipsinės formos žvaigždės pvz biospace'iniai ir kiti kiaušiniai...
Fiksavimui netinkamas galinis užmaunanas žvaigždynas, tik užsukamas, arba isvis teks perstipinuoti stebulę.
Sumontuoji tik priekinį stabdį, gali ir abu jei baimės yra.
Nusperki vienos pavaros žvaigždutę, vienos pavaros grandinę (pasiskaičiuoji gearingą prieš pirkdamas)
Nuimi priekinę žvaigždę, pjaustai žvaigždžių tvirtinimo varžtus arba perdarinėji "šaibas"
Galinį žvaigždyną nuėmes, uždedi žvaigždutę gale ir priekyje darai, kad grandinė nesiskersuotų, t.y dedi spec pošaibes, stumdai kol pataikai. Kartais nepavykus reik ir priekinę žvaigždę perdėjinėt. Arba keisti cenetrinę ašį, su mažesniu išnešimu.
Tada sugalvoji kokio nori vairo, nori dedi tiesų, nori pripjauni plentinį veri aukštyn kojom.
Toliau eina nemenki žaidimai su tikslumu, patogumu. Nenorėk, kad rimti meistrai vargtų ieškodami dalių, stipinuodami, derintų, viską perrinktų ir paimtų 10Lt ant kelių bambalių alaus. Lietuviška mastysena. Nepamiršk, kad seni triperiai būna taip užkepę, kad nusukti kokį varžtą eina į trasą svarkės, šildymai, šaldymai, tepimai, bulgarkės. Ir vargsti pusdienį prie vieno užkepusio varžtelio, kad neišdraskyti rėmo. Nepamirškim pakalbėti apie reikalingus įrankius, kurių tau prireiks išrinkti - surinkti, suderinti dviratuką. Su pirštais grandinės nesujungsi, nesustipinuosi, neišcentruosi ratlankio, nesukontruosi konusų, nesuverši atitinkamai vairo kolonėlės, neprisuksi centrinės ašies, nesumontuosi padangos nesužalojes ratlankio.
Šiaip užklausiai labai plačiai iš serijos kaip pasidaryt automatinę pavarų dėžę mašinai

Tiek dar neesu rašes, nemėgstu rašyt biblijų... Jei dar kas domins skamtelk, numeris mėlynai apačioje užrašytas

Keli seni mano projektai

