Pabandysiu aprašyti gero v-brake'ų sureguliavimo algoritmą:
1. Visai atleidžiam stabdžių trosą.
2. Troso reguliavimo varžtą ties stabdžių rankenėle išsukam beveik iki galo.
3. Rankomis suspaudžiame V-brake'us ir sureguliuojame kaladėlių poziciją ant ratlankio. Priveržiame kaladėles.
4. Laikant suspaustus V-brake'us, uždedame, įtempiame ir priveržiame trosą (tokioje pozicijoje ratas bus užstabdytas)
5. Prisukinėjam troso reguliavimo varžtą ties stabdžių rankenėle (kaladėlės po truputį atsileis nuo ratlankio) Prisukti reikia tiek, kad būtų nedidelis tarpelis tarp kaladėlės ir ratlankio, ratlankis, sukantis, neliestų ir stabdžių rankenėlės eiga būtų nedidelė (aišku, tai yra sunku padaryti, kai ratlankis yra nelygus).
6. Su varžtukais ant V-brake'ų pareguliuojam teisingą stabdžių vaikščiojimą ir poziciją, ęsant atleistiems. Turėkit omeny, kad priveržiant reguliavimo varžtuką, yra įtempiama priešingoje pusėje ęsanti kaladėlė. Atleidžiant - atvirkščiai. Dažnai galiniai stabdžiai turi rėme keletą skylučių įstatyti spyruoklei, todėl, jei neužtenka įtempimo (arba jo yra per daug), gali tekti spyruoklę įstatyti į kitą skylutę.
7. Užfiksuojam troso reguliavimo varžtą ties stabdžių rankenėle.
Tai ir viskas. Tai yra padaroma tikrai greitai. Eksploatacijos metu, dėvintis kaladėlėms, galima atleidinėti varžtą, ties stabdžių rankenėlėmis. Taip pat gali tekti pareguliuoti įtempimo varžtelius.
Sėkmės
Kaladėlės kreivai nusidėvėjo turbūt dėl to kad joms dėvintis nepatempdavai troso ir nereguliavai įtempimo spyruoklių kad tarpas išliktų minimalus. Arba iškart blogai sudėjai.