Būtų labai naudinga, jei visa šita diskusija apie KET atsidurtų tam skirtoje temoje
KET klausimaiViena yra KET interpretacijos forume, o realybėje po eismo įvykio jas išaiškina pareigūnas ir priima atitinkamus sprendimus. Tie išaiškinimai gali skirtis nuo foruminių, ką ir pasakė Saulius iš savo patirties
Susitikime su Lietuvos policijos eismo priežiūros tarnybos vadovais (kelių policija) daugelį čia paminėtų klausimų pateikiau jems raštu, kad išaiškintų dviratininkams, ir kad ta pati interpretacija būtų įteikta visiems kelių policijos padaliniams. Pažiūrėsime, kai gausime atsakymus.
Jei yra daugiau konkrečių neaiškių klausimų, suformuluokite ir teiksime policijai, kad duotų aiškius atsakymus. Kaune dėl konkrečių vietų pravažiavimo ir ženklų statymo yra savivaldybės Saugaus eismo komisija, kuri priima sprendimus dėl ženklinimo, visokių eismo apribojimų, pakeitimų, kt. Tai ir reikia jos klausti arba siūlyti jiems kažką pakeisti dviratininkų naudai. Nes diskusija vien tik forume ir kažkokių savo supratimų pateikimas kaip tiesos turi mažai ką bendro su realybe, kurioje važinėji dviračiu
Vienas klausimas, matau, galėtų būti - ar važiuojant Laisvės al. dviračių taku privalu praleisti alėją kertančius automobilius susikirtimuose su Maironio ir Mickevičiaus g. ir persivesti dviratį per perėją. Pagal KET, kaip ir paaiškino Armantas - TAIP privalu praleisti.