Grazvis rašė:
Net tarybiniais laikais buvo kelių mokestis.
Gražvidai, dabar tiksliai nepamenu nei straipsnio.. esmė tame, kad mokestis keliams jau yra įskaičiuotas į degalų kainas, plius mokesčius moka įmoniu automobiliai (nepamenu tiklsiai bet pradedant visokiais kablukais ir didesnės).
Šitas naujai sugalvotas mokestis yra visiška nesamonė, nes surinkti pinigai eis ne keliams remontuoti, o į bendra katila (biudžetą).
Čia taspats, kad sugalvotu apmokestinti kiekviena stalą arba batus. Juk dauguma mes juos turim, tai bus neblogas įnašas į biudžetą.
Dėl juridinių asmenų, na gerai, jie perka sau mašinas per firmas.. bet manau, kad tokiu realiai nelabai jau ir daug yra, tuo labiau jei jis įmonės savininkas, tai savo reikmėms ir perka. Pažiūrėk į šitą iš kitos pusės. PVZ
Sanitex, sakykim jie turi 100 automobiliu (nors realiai manau žymiai daugiau). Jie per mėnesį turėtu sumokėti 15000Lt, kas per metus susidaro 180000Lt, toliau tokios didelės įmonės kaip
Senukai galiausiai autobusų parkai. Spėk kas už visa tai sumokės, nemanau, kad pati įmonė. Jie paims ir pakels savo produkto kainas. Pabranks apsoliučiai viskas, nes visos prekės atvežamos iki sandėliu ir prekybos centrų tikrai ne dviračiais
Trečia, dabar benzino kaina sakykim nukritus iki minimumo, uždėjoi akcizą, kaina šoka iki 3Lt, o kas bus kai benzino kaina vėl pakils (o tai tikrai bus), tai lietuvoje benzinas nekainuos 4Lt kaip buvo, o kainuos jau 5Lt.. .visi surinkti pinigai nukeliaus velniai žino kur tik ne keliams remontuoti...
Virginijus. du metus į darbą važinėjau su dviračiu, o dabar atėjo toks laikas, kad su dviračiu visur nesulakstysi. Beje nuolatiniai kiek žinau kainuoja >70Lt per mėnesį, o už tiek aš dvi savaites važiuoju patogiai, šiltai ir tada kada noriu (būna reikalo, kad ir 1-2val. nakties)
Edit:
į darbą troleibusu važiuoju ~45min, su mašiną 15min., per sutaupyta laiką aš dar ir uždirbu kažką