Nežinau kur ir kas rašė, kad kelkraštis platus ir saugus. Tuo labiau rekomenduojama. Bet tai tikrai nėra saugu. Kelkraštis turi būti tuščias tam, kad auto eismas galėtų vykti saugiai. Pvz kam nors sprogs padanga ar dar kas nutiks ir automatiškai trauksis į kelkraštį. Kuriame mažiausiai tikėsis dviratininko. Beje, jei tokiu atveju tave numuštų - labai didelė tikimybė, kad liktum kaltas. T.y. iš tavęs draudimas galėtų išieškoti žalą. Buvo istorija kai žmogelis prietemoje bėgo per autostradą, jį mirtinai numušė su apynauju automobiliu ir po to kasko iš giminių išieškojo solidžią sumą.
Iš įdomumo pažiūrėjau kilometražą. Kaunas-Klaipėda A1 yra 215km, o Panemune 233. Turbūt nėra klausimų kur geresni vaizdai ir mažiau eismo. Ir dėl 18km rizikuoti gauti baudą bei uostyt dūmus?
Jei būtum padusęs vidury kelio, autobusas šiaip ar taip vidury autostrados nestotų ir tavęs nepaimtų. Gautum mint iki artimiausio rimtesnio miesto. Greičiau kaimuose susitranzuotum... Jei nesijauti užtikrintas ar praminsi - geriausia yra iš anksto pasižiūrėt tarpmiestinius autobusus ir nusimatyti taškus kur galima nusiimti. Ir tai tikrai nėra problema ne autostradoje. Greičiau atvirkščiai - šalutiniuose keliuose per miestelius daug dažniau stoja autobusai.
Nepriimk kaip asmeninės kritikos. Rašau kam nors kas skaitys šitą temą galvodamas apie panašią kelionę. Neveltui sakoma, kad kelių eismo taisyklės parašytos krauju. Nereikia patvirtinti jau sugalvotų taisyklių dar ir dar kartą...
O Latvijoje ViaBaltica ypač vengčiau dėl jų pomėgio važinėti su neoficialia drąsuolių juosta per vidurį. Kiti tuo tarpu važiuoja kelkraščiais apsižergę šonines linijas. Iki Rygos ramiai galima nuvažiuot be ViaBalticos. Ar iki Estijos sienos yra alternatyvus kelias - nežinau
Estijos pusėje jau mažiau eismo ir šiaip padoriau vairuoja, bet irgi pasidomėčiau ar nėra alternatyvos.