Martynai, manau stipriai pervertini dviračių išliekamąją vertę, ypač kai gerų 90% jų savininkų paklausti kas per dviratis tik bėgių skaičių sugeba pasakyt. Ir tai kartais klysta... Užeik į skelbimus, jei bent nufotografuotą rėmo aukštį rasi tai jau šventė.
Dviratis, šiandien kainuojantis 400€, sutik, gali rast padorų, o po 10 metų vargu ir tą 100€ ar už jį gausi.
Tokio ir ieškau
Faust, dėkui už mintis, nors poreikis vis tik labiau aliuminio ieškot, taip gal ir perlūžtų kokioj trasoj, bet Naujininkus - atlaikys. Ir pati užsineš laiptais nezyzdama, kad sunku.
Su stiprintais ratlankiais - ar tikrai visada kūgio formos sutvirtinti? Ta prasme suprantu, kad plokščio dvigubo nepadarysi, bet plonejantį viengubą koks gudrus taivanietis manau mokėtų sukurt. Ar nebuvo tokių gudrių? Kažkur skaičiau,kad tikrai atpažinti ar viengubas ar dvigubas ratlankis pakanka nuleist padangą ir pasižiūrėt į ratlankio "vidų", ar manai nebūtina?
O kas liečia priekinius amortizatorius, tai kaip matau irgi susidūrei su ta pačia problema
šiaip norėčiau privengt, nes nu vis tiek nieko ten labai gero nebus, bet kad rigidų skelbimuose 0, o ir tie amortizatoriai neretai eigos 70-100 mm turi, kas gal net biški ir viliotų jei jie dar taip neuždrožti kad net neišsiardo... Aišku lankstysis stipriai stabdant, bet vėlgi, mergina greičio nemėgėja, tai gal dzin?
Ir dar papildomas vienas klausimas - vairo tvirtinimas su pleištu (jau pasimečiau terminijjoj) iš mados dėl kokių priežasčių išėjo? Tiesiog kad naujint lengviau ar tos šiandieninės iškyšos ir tvirčiau laikosi?
P.S. Faust, su diskiniais stabdžiais turėk omeny, kad gali tekt juos keist. Savo dviračiui ieškojau kaladėlių ilgai ir nuobodžiai - nebėra. Niekas tokios formos nebeturi, tai dabar galvoju ar pirkt naują trosinį diskinį ar spjaut ir užsidėt V brake...