Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2024-03-28 11:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 109 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2015-07-26 22:42 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2015-07-12 01:34
Pranešimai: 10
Vardas, Pavardė: Gintautas
Mano mazajam 11 men,bandziau keduteje vesti tai kokia valanda palakstem tai issiviepes sedejo


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2015-07-27 13:54 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-11-02 17:43
Pranešimai: 150
Ne per anksti dar? Stuburas dar silpnas tokiom apkrovom....

_________________
Plentas - Verenti Technique Disc
Miškas - Verenti Substance II


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2015-07-31 08:23 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2015-07-12 01:34
Pranešimai: 10
Vardas, Pavardė: Gintautas
Su kokio amžiaus vaikų sėdinčių kėdutėje galima daugiau palakstyt ?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2016-02-02 12:37 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2016-01-24 13:12
Pranešimai: 25
Sveiki,

Perskaičius šią temą neradau atsakymo į man rūpimą klausimą, kuris būtų kaip ir toks bazinis klausimas svarstant apie vaiko kėdutės naudojimą ant dviračio.

Ar yra kokios bendros taisyklės jog vaiko kėdutę galima dėti ar negalima jos dėti ant iš tam tikros medžiagos pagaminto rėmo, pvz. ar galima dėti vaiko kėdutę ant dviračių turinčių aliuminį rėma, carbon rėmą, plieninį rėmą, titaninį rėmą ir pan.? O gal ant kažkurio iš šių rėmų kėdutės tikrai dėti negalima? Galbūt reikėtų manyti kad pvz. ant carbon rėmo jau tikrai nereiktų dėti kėdutės, bet kaip pavyzdį galiu pateikti Canyon man pateiktą informaciją - jie teigia, kad nė ant vieno jų dviračio kėdutės dėti nerekomenduoja (garantija tokiu atveju negalioja), bet žino atvejus kai žmonės pilnai sėkmingai naudoja vaiko kėdutę netgi ant Aeroad modelių (carbon rėmus turintys plentiniai dviračiai).

Vienas iš kriterijų, kuriais turbūt galima vadovautis sprendžiant, ar kėdutę galima dėti ant konkretaus dviračio, yra gamintojo nurodomas bendras svoris, kurio neturėtų viršyti dviračio naudotojas. Tačiau kiek aš suprantu vien šio svorio neviršijimas (sudėjus dviratininko, vaiko ir kėdutės svorį) dar nereiškia, kad kėdutę ant to dviračio nesukeltų jokių nesklandumų, nes gamintojas nurodydamas max svorį naudotiną ant dviračio neturi omenyje vaiko kėdutės ir vaiko, nes vaiko kėdutė "meta" svorį į dviračio galą, yra pritvirtinta tam tikru būdu kuris realiai galbūt dviračiui duoda didesnį svorio efektą negu realiai sveria vaikas ir kėdutė ir pan. Todėl kėdutė su vaiku, net ir neviršijant gamintojo nurodomo svorio, turbūt gali turėti tam tikrą efektą.

Kitas dalykas - nė vienas iš gamintojų turbūt aiškiai nenurodo, kad ant konkretaus dviračio galima tvirtinti kėdutę. Ir jeigu reikėtų aiškintis su dviračių gamintojais, turbūt kiekvienas iš jų pasakytų, kad nerekomenduoja dėti ant dviračio kėdutės su vaiku ir garantijos dėl rėmė, ant kurio vežiojamas vaikas su kėdute, neduos.

Kokie būtų jūsų pamastymai / turimos žinios apie tai, ant kokio tipo rėmo dviračio kėdutę su vaiku galima ramiau dėti, o ant kurio jau rizika tampa didelė. Atmeskime tuos argumentus, kad jeigu dviračio rėmas labai brangus tai rizika labai didelė, o jei pigus - mažesnė. Turiu omenyje grynai techninius dalykus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2016-02-02 21:23 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-05-06 08:55
Pranešimai: 931
Miestas: Kaunas
Skype: virgis0930
Vardas, Pavardė: Virginijus Bendoraitis
Į klausimą ar galima dėti dviračio kėdutę ant karboninio rėmo atsakysiu taip: Ar galima dėti ant Ferrari kablį ir stogo bagažinę? :)

_________________
VIRGIS
vsf Fahrradmanufaktur T-500
ORBEA ONIX
ORBEA ALMA


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2016-02-02 22:09 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2016-01-24 13:12
Pranešimai: 25
Be jokios abejonės kad galima dėti bagažinę ant Ferari, Porcshe, Lamborghini ir pan.

Įvesk į google žodžius "Ferrari roof rack" ir pamatysi puikių Ferari, Porcshe, Lamborghini ir t.t. su puikiomis stogo bagažinėmis. Su kabliais tas pats manau.

Tai pagal tave ant karboninio rėmo galima dėti vaiko kėdutę ir vežti vaiką nes ant Ferarri dedamos stogo bagažinės? :) Įdomi logika, bet tebūnie :)

Gal dar kas turi kokių nors pamastymų? Žiūriu įdomių būna pasisakymų :))


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2016-02-03 09:58 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
Dar negirdėjau/neskaičiau, kad vaikiška kėdutė būtų lėmus kokio nors rėmo palankstymą ar sulaužymą... apšvieskit mane apie tokius atvejus...

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2016-02-03 10:41 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2015-09-02 11:28
Pranešimai: 20
Perveržus tvirtinimą prie rėmo sekmingai susilanksto vamzdis.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2016-02-03 21:55 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-12-21 11:01
Pranešimai: 601
Miestas: Kaunas, Kėdainiai
Vardas, Pavardė: Andrius
Nemanau kad gamintojas gamindamas karboninį rėmą paskaičiavo galimas seat tube'o apkrovas vaikiškos kėdutės montavimui, tačiau tai nereiškia kad jis suluš. Bet reikia nepamiršti kad gamintojas darydamas topinius (karboninius) rėmus taupo svorį ir paskaičiuoja rėmą standartinėmis apkrovoms. Deja pvz 25 kg. vaiko kėdutė (su vaiku) seat tube'ui suteikia kitokias apkrovas ir nemanau kad gamintojas prisiims atsakomybę jei dėl to rėmas neatlaikytų. Be to pats turiu kėdutę tvirtinamą ant seat tube'o, ir kėdutės gamintojas nerekomenduoja ją tvirtinti ant karbono.
Todėl ar dėti kablį Ferrariui ir su juo tempti priekaba su bulvėmis į Panevėžio turgų yra tavo asmeninis reikalas...

_________________
Ratai: Merida Scultura FLX Team, Merida Carbon FLX Team


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2016-02-04 00:52 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2016-01-24 13:12
Pranešimai: 25
Andriau, as manau, kad ne tik karboniniu dviraciu, bet ir aliuminiu ar kitokiu medziagu remu gamintojai gamindami rema is kitu nei karbono medziagu irgi nepaskaiciavo galimu seat tube'o apkrovu vaikiškos kėdutės montavimui. Toks manymas pagristas ne vien teoriniu pamastymu, bet ir pvz. atsakymais gautais is canyon, pagal kuriuos ne vienas is canyon dviraciu (nesvarbu is ko pagamintas remas) nera paskaiciuotas vaiko kedutei ir pagal canyon rekomendacija ne ant vieno ju dviraciu nereiketu deti kedutes. Todel realiai pavyzdys su ferari yra netinkamas, nes pagal tokia logika bulviu i panevezi nereiketu vezti ne tik su ferari, bet ir su kitais auto (isskyrus retas isimtis).

Todel as ir galvoju, gal kas turi kokios rimtos informacijos, kokie remai galetu labiau tikti kedutei vezti o kokie maziau tinkami. Realiai gali buti, kad karboninis remas gali tikti net labiau nei aliuminis, jeigu pvz. kazkas turi rimta argumenta, kad karbonas tvirciau laikytu apkrova nei aliuminis (aisku tai priklausytu dar ir nuo konkretus karbono ir aliuminio). Galima galbut manyti, kad aliuminis laikytu geriau nei karbonas, o plienas geriau nei aliuminis. Bet toks pamastymas negali buti grindziamas "Ferari lygio" argumentais. Tai turetu buti pagrista aiskiais duomenimis kad viena medziaga geriau islaiko tokio tipo apkrova nei kita medziaga.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2016-02-04 01:03 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-05-10 23:38
Pranešimai: 1180
Atmesčiau karboną dėl dviejų priežasčių. Pirma - karbonas labai nemėgsta gniuždymo. Antra - karbonas dažnai lūžta be jokių įspėjimų - trakšt ir viskas. Aliuminis ar plienas šitu atžvilgiu saugiau - jei ką, dažniausiai ilgai ir nuobodžiai skyla. Be to, reiktų vengti nulengvintų dalių, kurios apskaičiuotos, kad kuo mažensiu svoriu atlaikytų tas apkrovas, kurios joms skirtos. O dažniausiai nulengvintos dalys ir yra iš karbono. Geriau aliuminis ar plienas - nežinau. Plienas dažnai būna arba sunkus, arba labai nulengvintas. Tad turbūt aliuminis būtų saugiausias pasirinkimas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2016-02-04 10:58 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
Priskirti, kad kažkuri viena medžiaga laiko geriau nei kita būtų nerimta, nes daug lems medžiagos išformavimas ir jos kiekis/storis/lydinys/karbono kokybė. Būna aliuminiu dviračių rėmų sveriančių ir virš 2000 g ir netraukiančių 1000 g (to paties dydžio)- neabejoju kad pirmasis kėdutę laikys be problemų, o antrajam nedrįsčiau montuoti. Tad kalbant apie rėmo tinkamumą kėdutei sakyčiau labiau reiktų kalbėti ne apie rėmo medžiagas, o rėmo paskirtį - hibridų, turistų rėmai manau pagaminti su stiprumo rezervu, tuo tarpu plentinukai to rezervo turės mažiau. Nors vat Jumbo važinėjo su vaikiška kėdute ant plentinuko ir nesiskundė. Įdomu būtų pamatyti statistika kiek paleidžiamų į gamyba rėmų testuojami su vaikiškom kėdutėm, spėju arti 0%. Sakyčiau reiktų rištis prie konkrečių rėmo/kėdutės/svorių, nes bendrai suskirstyti stiprumą pagal tai iš ko pagamintas rėmas būtų labai į lankas.

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2016-02-04 11:08 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-05-10 23:38
Pranešimai: 1180
Kodėl nerimta? Kiek žinau visas karbonas nemėgsta gniuždymo labiau nei metalai. Tas pats ir dėl lūžimo. Karbono išformavimas ar kiekis kažkiek tai įtakoja, bet tendencija ta pati. O aliuminiai rėmai palendantys po 1kg yra švelniai tariant retas daiktas. Skirstyti rėmus pagal "stiprumą" ir pagal tinkamumą nėra tas pats. Seniai įrodyta, kad karbonas labai gerai atlaiko tas apkrovas, kurioms jis apskaičiuotas. Neblogiau ar net geriau nei metalai. Bet neplaninės apkrovos bei kas nutiks "jei ką" - kita tema.

P.S. Kiek pamenu Jumbo važinėjo su vaikiška kėdute ant plieninio plentinio ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2016-02-04 15:13 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
Karbono atitinkamas storis atlaiko gniuždymus ir dar visokį velnią :) . Kažkada nuo plentinės šakės nupjoviau nemenką galą steerer'io, o mano uošvis hipermeistras šaltkalvis. Jam karbonas naujovė, metalo konkurentas, tad nusprendė testuoti kiek leido tas gabalas - po visų maigymų spaustuvais, tekinimo staklėmis dar bandžiau suploti kirvio bukuoju galu - po pirmo smūgio nelabai kas matėsi, su kiekvienu smūgiu matėsi kad vis daugiau išsisluoksniuoja vamzdžio sienelė ir pradeda skilinėti, tik po keleto smūgių vamzdis sulūžo visiškai. Taip kad nėra taip, kad karbonas pokšt ir iš karto sulužo, skilinėja ir sluoksniuojasi pirmiausia. Vat aliuminis, sakyčiau jei jau nors kiek gavo per daug apkrovos, tai paėmė ir iškart sulinko, nors aliuminio linkimas labai priklauso nuo lydinio, kietesnieji kuo puikiausiai lūžta.

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2016-02-04 15:24 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-05-10 23:38
Pranešimai: 1180
O karbono sluoksniavimasis iš išorės matėsi? Pvz jei taip pradėtų sloksniuotis sumontuotas sėdynkotis.

Sutinku, kad jei karboną su mintim, kad atlaikytų vaikišką sėdynę - laikytų :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 109 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 45 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai