Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2019-10-23 03:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 411 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2013-07-10 21:41 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5002
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
Būtent greitas įvažiavimas į perėją dviračiu pažeidžia tą 4 KET punktą dėl pagarbos ir atsargumo. Nes daug dviratininkų įlekia į perėją gan dideliu greičiu ~15 km/h ir greičiau, kai palyginimui pėsčiasis ten eina 2-4 km/h greičiu. Tada nei jo pastebėti, nei sustabdyti prieš dviratininką dažnai nebeįmanoma. Rezultate turime daug dviratininkų kraujo, sulaužytų kaulų, skausmo ir nuostolių. Galima nulipti, galima nenulipti, bet per perėją būtina judėti pėsčiojo greičiu, įsitikinus, kad tai yra saugu. Net ir pėstiesiems draudžiama staiga išbėgti į perėjas.

Patogi asmeninė "logika" ir komentarai forume neapsaugos nuo nelaimių, jei kvailai elgsitės gatvėje.

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-10 21:50 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013-07-10 15:19
Pranešimai: 9
Savaime suprantama kad reikia iš lėto važiuoti per perėją, jeigu jau nuspręsta važiuoti. Bet man kaip dažnai pasitaiko, kad laukiu žalios ir kai užsidega pradedu važiuot, ir greitis būna labai mažas, ir tuo pat metu iš lėto važiuoja vairuotojai sukantys į dešinę, ir nepatenkinti, jog tenka praleidinėti dviratinikus ;) Taigi čia ne greičio ir atsargumo klausimas paprastai būna.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-10 22:10 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2012-09-03 10:56
Pranešimai: 35
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Mantas Audickas
Geriau neteisus, bet sveikas, negu teisus, bet negyvas :)

Turėkit galvoje, kad visų vairuotojų tikrai neišmokysit nei vairuot, nei logikos ir common sense is not so common :)
Visokie "mokymai vairuoti" dažniausiai baigiasi avarijomis arba muštynėmis :)
Vairuotojai dažniausiai jau turi susiformavę savo įpročius, požiūrį.
Kurie neturi dažniausiai iš vis nieko nemato kas darosi aplink ir žiūri tik kas vyksta priešais.

Atsipalaiduokit ir netrukdykim vieni kitiems. Vis tik, jei ne mašinoj sėdi - nelabai panaglavosi :)
Sėkmės kelyje.

_________________
Jeigu žengei žingsnį atgal, tebūnie jis skirtas įsibėgėti!


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-10 22:18 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2012-07-07 21:38
Pranešimai: 79
Miestas: Vilnius
Vardas, Pavardė: Tomas
Kedo patarimai turgaus lygio.
Įsigilinkite, analizuokite, vertinkite - PĖSČIŲJŲ PERĖJA.
ne dviratininkų perėja, o PĖSČIŲJŲ PERĖJA.
Ką tai reiškia?
Tai reiškia, kad:
1. Perėja = eiti, tačiau ne bėgti, šliaužti, važiuoti.
2. Pėsčiųjų = ne dvirtatininkų, ne traktorininkų, ne važnyčiotojų, ne vairuotojų, o Pėsčiųjų.
Ar dabar aišku jau?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-10 22:25 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-06-24 11:14
Pranešimai: 34
Miestas: Vilnius
Skype: EduardasKrisciunas
Vardas, Pavardė: Eduardas Kriščiūnas
Dėl žalių rodyklių papildomose lentelėse SM pasiūliau KET pakeitimą. Pažiūrėsime ar sureaguos. :)

==================
Kadangi naujai priimtos šviesoforų taisyklės taikomos tik naujai įrengtose sankryžose, o dėl lentelės su žalia rodykle važiavimas per pėsčiųjų kojas arba perėjų užstatymai tebesitęsia ir nepanašu, kad greitu laiku sankryžos bus pertvarkytos, siūlau aiškiau reglamentuoti kaip jomis reikia naudotis.
Mano manymu tam užtektų papildyti 81 KET punktą sakiniu, kad ir visiškiems policininkams taptų aišku koks KET punktas yra pažeidžiamas.
Siūloma redakcija:

81. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra – prieš šviesoforą, kertamą važiuojamąją dalį, pėsčiųjų perėją ir toliau važiuoti tik įsitikinus, kad netrukdys kitiems eismo dalyviams, kurių trajektoriją jie kerta. <STRIKE>duoti kelią ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems.</STRIKE>

Šiuo metu šis reikalavimas yra įrašytas 169 KET punkte, tačiau retas vairuotojas ar policininkas supranta, kad jis taikytinas ir žalios rodyklės lentelėje atveju. Galbūt tam KET punktui užtikrinti reikėtų aiškiau reglamentuoti ir ATPK, nes šiuo metu nėra aišku ar už taisyklių nesilaikymą nuobauda taikoma kaip į sankryžą įvažiavus per raudoną šviesoforo signalą, ar kaip už stovėjimą trukdant pėstiesiems.
Pagal siūlomą KET redakciją ATPK pakeitimo nereikėtų, nes bauda būtų skiriama pagal tą patį straipsnį, kaip ir už važiavimą per raudoną.
==================


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-10 22:33 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013-03-22 13:05
Pranešimai: 73
Miestas: Kaunas
Ar jums dar nepabodo gincytis is tuscio i kiaura? Interpretujate taisykles savaip? Veliava jums i rankas tik nepamirskite uzsirezervuoti vieta kapinese (sako ten vietu trukumas). Kaip yra is tikruju jums jau kelinta posta is eiles bandoma paaiskinti, taip pat aiskinama kaip likti sveikam nors ir neteisiam, toliau Jusu teise rinktis...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-12 10:49 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-29 14:10
Pranešimai: 408
Miestas: Kaunas/Vilnius
Skype: kristute_k
Šioje temoje nemažai pridiskutuota, bet man taip iki galo ir neaišku, kurios įstatymo pataisos jau galioja šiuo metu, o kuriuos dar tik įsigalios nuo 2014 m. liepos 1 d. Būčiau dėkinga, jei kas nors žinantis trumpai surašytų šią info vienoje žinutėje.

Ačiū!

Beje, ar nevertėtų turėti tokios temos, kurioje būtų sukelta aktuali KET info be jokių komentarų?

_________________
1000 mylių kelionė prasideda nuo vieno žingsnio.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-12 11:01 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2010-04-18 01:24
Pranešimai: 301
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Audrius
Čia gal ir ne trumpai, bet viskas vienoj vietoj, oficialiai ir su paryškintom įsigaliojimo datom: http://www.eismas.eu/index.php/component/weblinks/13/19

_________________
Trek Cobia 2012
Merida Road Race 901
Corratec X-Vert Cross


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-12 11:04 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2012-09-03 10:56
Pranešimai: 35
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Mantas Audickas
Turbūt geriausia naudotis LRS versija:

http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaiesk ... _id=452462

17 straipsnis. Reikalavimai dviračių vairuotojams
ten įrašyta: [1, 2 dalių redakcija nuo 2014-07-01]

Vadinasi tie pakeitimai įsigalios nuo kitų metų.

_________________
Jeigu žengei žingsnį atgal, tebūnie jis skirtas įsibėgėti!


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-18 19:31 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013-07-10 15:19
Pranešimai: 9
Toks klausimukas kilo. Skaitykim važiuoju keliu kur yra po dvi juostas į kiekvieną pusę. Privažiuoju sankryžą ir ten man reikia sukti į kairę. Skaitykim yra automobilių nedaug, bet po keletą kiekvienoj juostoj. Tai ar su dviračiu galima važiuot į kairę juostą ir sukti kairėn?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-18 19:34 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-05-10 23:38
Pranešimai: 1176
Taip.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-18 19:39 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013-07-10 15:19
Pranešimai: 9
mantasm rašė:
Taip.


Hmm keista, nes neprisimenu, kad bučiau matęs, kad Vilniuj kas taip važinėtu dviračiu, t.y. dviračiu įsiterptu tarp automobilių kairėje juostoje.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-18 20:10 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-04-06 04:56
Pranešimai: 1723
Miestas: Vilnius
Vardas, Pavardė: Tautvydas
atvažiuok prie akropolio darbo dienomis ~17:25 ir pamatysi :)
Minu ozo g. nuo ledo rūmų pusės ir tenka nusitransportuot į gelvonų g. Sankryžoje prie akro yra dvi juostos skirtos sukti į dešinę (vieną iš jų autobusams važiuoti tiesiai), dvi tiesiai ir viena į kairę.Tiesiai man nereik, rikiuotis į dešinę ir lyst ant šaligatvio irgi nenoriu, tad renkuosi kairį posukį. Kadangi eismo ten nemažai, tai pradedu dairytis kaip saugiai persirikiuoti į kairę vos pravažiavęs viaduką, kai prasideda nedidelė nuokalnė ir galiu gan nesunkiai su savo mtb išsukt 40km/h + ir taip susilygint su automobiliu srautu. Rodau posūkį ranka ir po truputėli persirikiuoju į man reikiamą kairę juostą, kur kartu su kitais automobiliais laukiu žalio šviesoforo signalo :) tai tikrai nėra pats saugiausias šios sankryžos įveikimo būdas + yra niuansų dėl posūkio į kairę esant intensyviam eismui, jei būtų kitų, vertų dėmesio alternatyvų - vengčiau to posūkio į kairę

_________________
neša mane Trek`as per devynis kalnus... <<< PARDUODAMAS
Trolį pabalnojęs po pasaulį aš klajosiu
Info apie džiaugsmus FB
------------------------------------
artimiausiu metu:
asmeniniai džiaugsmai


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-18 20:19 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013-07-10 15:19
Pranešimai: 9
Tautis rašė:
atvažiuok prie akropolio darbo dienomis ~17:25 ir pamatysi :)
Minu ozo g. nuo ledo rūmų pusės ir tenka nusitransportuot į gelvonų g. Sankryžoje prie akro yra dvi juostos skirtos sukti į dešinę (vieną iš jų autobusams važiuoti tiesiai), dvi tiesiai ir viena į kairę.Tiesiai man nereik, rikiuotis į dešinę ir lyst ant šaligatvio irgi nenoriu, tad renkuosi kairį posukį. Kadangi eismo ten nemažai, tai pradedu dairytis kaip saugiai persirikiuoti į kairę vos pravažiavęs viaduką, kai prasideda nedidelė nuokalnė ir galiu gan nesunkiai su savo mtb išsukt 40km/h + ir taip susilygint su automobiliu srautu. Rodau posūkį ranka ir po truputėli persirikiuoju į man reikiamą kairę juostą, kur kartu su kitais automobiliais laukiu žalio šviesoforo signalo :) tai tikrai nėra pats saugiausias šios sankryžos įveikimo būdas + yra niuansų dėl posūkio į kairę esant intensyviam eismui, jei būtų kitų, vertų dėmesio alternatyvų - vengčiau to posūkio į kairę


Jo dėl saugumo tai sutinku, bet ką daryt :) Man tik įdomu ar ištiesų galima, nes KET rašo:

66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms.

Tai vėlgi, ką reiškia intensyvus, nes sukant į kairę realiai nėra skirtumo ar už taves 1 automobilis ar 10, vis vien tu trukdai eismui su dviračiu.

Beje, ar sukant į kairę tokioje situacijoje galima pravažiuot į patį priekį tarp automobilių, ar būtina laukti už automobilių?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-18 20:41 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-05-10 23:38
Pranešimai: 1176
Tas "intensyvus eismas" labai releatyvus dalykas. Pvz jei yra nuokalnė - net ir labai intensyviam eisme galima palaikyti greitį ir saugiai persirikiuoti. Tuo tarpu įkalnėje atvirkščiai. Nuo įpročių ir oro sąlygų taip pat daug kas priklauso. Jei nematei - per mažai žiūrėjai :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 411 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai