Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2024-04-18 22:10

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 409 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2010-05-28 11:21 
Atsijungęs
Velomanas

Užsiregistravo: 2007-08-15 10:51
Pranešimai: 1681
Miestas: Kaunas
Skype: samblia
Vardas, Pavardė: Saulius
Gerai būtų, kad KET būtų savokų "eismas", "intensyvus eismas" ir "labai intensyvus eismas" apibrėžimai. Jos KET naudojamos, tik neapibrėžtos, todėl atsiranda vietos laisvai interpretacijai. Ypač atsitikus eismo įvykiui. "Intensyvų eismą" pareigūnas man paaiškino taip - "mašina pravažiavo, reiškias intensyvus...". Išsiaiškinus su intensyvumu, galima pereiti prie draudimo dviratininkams sukti kairėn, kai eismas intensyvus.

_________________
Saulius


Mano avataras yra čia
Velomanų naujienos facebook'e
Velomanų komandos forumas: http://velomanai-team.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-28 12:24 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5003
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
geriausias variantas panaikinti draudimą dviratininkui sukti kairėn esant intensyviam eismui, tada nereikės interpretacijų ir skaičiuoti kiek mašinų pravažiavo. Tiesiog panaikinti tą intensyvaus eismo sąvoką prie dviratinių punktų.
Jei gatvėje dviratininkas važiuoja pilnai pagal automobilio logiką, man atrodo geriausias variantas. Tik apibrėžti, kad ir dviratininką reikia lenkti kaip auto, išvažiuojant į priešingą ar gretimą eismo juostą, o ne apvažinėti toje pačioje juostoje spaudžiant prie borto.
Ir kad dviratininkui "kuo arčiau dešinio krašto" nereiškia senoviško 1 m (kuris panaikintas).

Bet su dviratininkų saugiais posūkiais reguliuojamose ir nereguliuojamose sankryžose ir gatvės kirtimais tai reikia rimtai pagalvoti.
Aš vis dar esu didelis priešininkas, kad dviratininkas gali važiuoti dviračiu per pėsčiųjų perėją, įvažiavęs į ją iš šaligatvio/dviračių tako. Įlėkus į pėsčiųjų perėją ant 15-30 km/h bus daug kraujo ir jokie perspėjimai apsidairyti prieš kertant ar primažinti greitį (auto ir dviračiui) čia nepadės...
Todėl dviratininkui nulipti atrodo geriausias variantas. Kas ir nelips su brangiu batu ant asfalto, bet pravažiuos kaip lėtai pėsčiasis.

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-28 12:30 
Atsijungęs
Velomanas

Užsiregistravo: 2009-08-11 14:01
Pranešimai: 713
Miestas: Vilnius
Vardas, Pavardė: Šarūnas
Man su perėjom kaip tik atrodo viena iš vietų kur KET viskas aišku bet supainiota daugumos galvose.

KET niekur nereikalauja nulipti važiuojant per perėją (tarkim iki jos dvirtakis ateina). Ten aiškiai parašyta, kad jei vedies dviratį tai esi pėstysis ir turi pirmenybę, jei važiuoji - pirmenybės neturi.
Jei visi žinotų kas už ką atsakingas, tai dviratininkai netgi nenulipdami greitį iki pėsčiojo visi primažintų, o vairuotojai nebesakytų kad dviratininkai neprognozuojami ir nuolat pažeidinėja KET.

Jei šalia perėjos nupieštas dvirtakis tada galioja kitas punktas kur nereguliuojamuose susikirtimuose reikia praleisti automobilius.

_________________
Dema Iseo Winter edition
Focus Blue Ridge 2009/custom
Sporten Favorit


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-28 12:42 
Atsijungęs
Velomanas

Užsiregistravo: 2007-06-15 07:46
Pranešimai: 1101
Miestas: Kaunas
Man tai patiko kažkur girdėta mintis, kad dviratininkas, jei nori važiuoti dviračiu gatve ar keliu, turi turėti teises (kaip motociklininko ar analogiškas su visa atsakomybe, baudomis). Logikos tame yra.
Tai padidintų dviratininkų drausminimą. Jis reikalingas. (nelabai turėjau laiko visko skaityti, bet apie šitą medalio pusę atrodo pamirštame KET pasiūlymuose)
Drausminimo poreikio pavyzdys iš mūsų: juk nieks nesivaržo, kai pvz. dešrelių žygiuose ar po trečiadieniuko nesijaudindami geriaME alų ir po to važiuojaME.

_________________
Mano turgelis: tuščias


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-28 12:48 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5003
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
Vilniuje ir kt. miestuose tikriausiai matei, kad rimčiau paženklintas dvirtakis baigiasi keli metrai iki perėjos (sankryžos) ir prasideda keli metrai už jos (pagal ženklinimą). Tas pats ir Laisvės al. Kaune. Tai reiškia, kad gatvę kerti ne dvirtakiu ir turi nulipti (specialiai taip suženklinta). Todėl siūlysime "nekirpti" dvirtakio prie perėjos reguliuojamose sankryžose, o dviratininkas privalo vadovautis šviesoforo signalais kartu su pėsčiaisiais. Problema reguliuojamose sankryžose, kur auto leidžiama sukti kairėn per raudoną, praleidžiant pėsčiuosius. Čia dažniausia susidūrimų vieta.

Pavojus yra įvažiuojant į perėją iš paprasto šaligatvio. Ir dabar tas yra, bet dviratininkas tokiu atveju automatiškai kaltas, nes jo neturėjo būti šaligatvyje. Panaikinus draudimą važiuoti šaligatviu, įvažiavimas iš jo į perėją taps norma ir bus dar daugiau bėdų. Jau daug diskutavome, kad dėl didesnio dviratininko greičio, jis perdaug staigiai įšoka į gatvę ją kirsdamas ir dažnai nepalieka auto vairuotojui galimybės sustabdyti, net ir važiuojant leistinu greičiu. Ypač tai aktualu žiemą, prietemoje, lyjant ir kt. aplinkybėm. Todėl reikalavimai turi būti labai paprasti, aiškūs ir be komplikuotų išlygų.

Dviratininkų susidūrimas su auto gatvių ir kelių susikirtimuose ir sankryžose (kai auto suka arba išvažiuoja į pagrindinį kelią ir nukala dviratininką) statistiškai dažniausia avarijų vieta ir "dviračių rojaus" Europos šalyse, tikriausiai ir Lietuvoje (nėra tikslios statistikos iš LT).

P.S. Gražvi, ir neturėdami Teisių ant Popieriaus, visi eismo dalyviai turi teises ir pareigas, kurių nežinojimas ir nesilaikymas neatleidžia nuo atsakomybės. KET mokyti reikia visus, nebūtinai per "popierinių teisių" egzaminus. Reikia visuotinio švietimo ir geros socialinės reklamos apie eismą. Susisiekimo ministerija jau pagavo mintį, kad reikia tų reklamėlių per Radiją ir TV ir dviratininkams

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-28 12:58 
Atsijungęs
Velomanas

Užsiregistravo: 2007-06-15 07:46
Pranešimai: 1101
Miestas: Kaunas
Linai, nesutinku. Pvz., mano Vilius jei turėtų galimybę laikyti "popierines teises", tai tikrai pagilintų KET žinias, nei mano epizodiški paaiškinimai. O tie kurie teisių neturėtų, gal būt kartais privengtų lįsti į gatves. O ar mes kartais nematome, kokia neseniai pradedančių važiuoti technika? Mačiau, kaip įsibėgėjus į pakalnę, pakelia abi kojas nuo pedalų, kad stabdyti į kelią...

Tiek to, šiandien kritinė masė, nesierzinkite ir nekreipkite dėmesio į mano radikalizmą :)

_________________
Mano turgelis: tuščias


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-28 13:00 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-05-28 11:57
Pranešimai: 5
Miestas: Tauragė
Skype: a31666
Vardas, Pavardė: Petras Kazlauskas
Išgėrusius policija retsykiais sudrausmina - http://www.lrytas.lt/-12699271591268480958-palangi%C5%A1kio-alga-u%C5%BE-va%C5%BEiavim%C4%85-dvira%C4%8Diu-i%C5%A1g%C4%97rus-nuotraukos.htm


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-28 14:35 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-08-01 12:04
Pranešimai: 213
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Haroldas
Gražvydai, o ar tu pats sutiktum/norėtum tas "popierines teises" išlaikyti :) . Aš pavyzdžiui ne :wink: turėdamas vairuotojo teises bei patirtį, žinodamas, suprasdamas ir gerbdamas KET, kažkaip nenorėčiau dar kartą tuo užsiimti (gaišinti laiką, mokėti mokestį, ir t.t.) Nebent toks popiergalis būtų privalomas tik neturintiems jokio vairuotojo pažymėjimo, bet vargu ar tai išeitis - tai tik atmuštų norą važinėti dviračiu, ir nuo to dviratizmas nedidės. Manau žalią jaunimėlį kitokiu būdu šviesti bei sudominti reikia, kad būtų patiems noras tvarkingai kelyje elgtis.

p.s. mintys kritinės masės belaukiant... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-28 14:56 
Atsijungęs
Velomanas

Užsiregistravo: 2007-06-15 07:46
Pranešimai: 1101
Miestas: Kaunas
Ne, ne - įsivaizduočiau, kad jei bet kokias teises turi, tai nereikia. Tikslas būtų, kad nebūtų gatvėje tų, kurie jokių teisių neturi ir apie KET žino tik iš pasakojimų

_________________
Mano turgelis: tuščias


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-28 15:35 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5003
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
Tada popierinių teisių reikia visiems pėstiesiems. Nerealu. Popierinės teisės visiems dviratininkams irgi nerealu. Geras dalykas būtų saugaus eismo pamokos mokyklose.

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-28 15:46 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-08-16 19:27
Pranešimai: 540
Miestas: Kaunas
Jos yra. tik per jas vaikai šaiposi iš mokytojo, mėtosi popieriais,kramto suolus ir kitaip nesigilina į saugų eismą

_________________
No time for losers
'Cause we are the champions - of the world -


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-28 15:47 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Tuo atveju turėtų būti praktiniai užsiėmimai, bei įskaitų laikymas.. Čia aš visai rimtai :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-28 16:14 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-04-06 04:56
Pranešimai: 1723
Miestas: Vilnius
Vardas, Pavardė: Tautvydas
pritariu Dariui. Tereikia atsigręžt truputuka į praeitį ir panaudot tai, kas veikia. Aš pamenu, kad berods 1-oje klasėje mums buvo saugaus eismo pamokėlės, vėliau viktorina-renginukas "kultūrkėj" su imituota gatvių sistema, perėjom, sankryžom. Didesnieji važinėjo su dviračiais, mažiukai šiaip pėsčiom turėjo nueit iš taško "A" į tašką "B". Vertindavo policininkas kartu su mokytoja. Gaudavai pagyrimo raštą, kaip tais laikais buvo populiaru :D bet baigiam offtopint, Linas juk prašė konkrečių pasiūlymų

_________________
neša mane Trek`as per devynis kalnus... <<< PARDUODAMAS
Trolį pabalnojęs po pasaulį aš klajosiu
Info apie džiaugsmus FB
------------------------------------
artimiausiu metu:
asmeniniai džiaugsmai


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-28 22:01 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-04-08 10:52
Pranešimai: 1838
Miestas: Kaunas
Skype: i-x-sania-x
Vardas, Pavardė: Aleksandras V.
Irina... rašė:
Jos yra. tik per jas vaikai šaiposi iš mokytojo, mėtosi popieriais,kramto suolus ir kitaip nesigilina į saugų eismą

Nereikia apibendrint ;) Yra ir tokių, kurie klausosi :)
O del taisyklių pakeitimo, tai manau kad reikėtu pakoreguot tą punktą, kuriame kalbama kad jeigu pirma juosta galima sukt tik į dešinę, o dviratininkui reikia važiuot tiesiai, tai jis turi persivest dviratį per perėją.
Kalbu apie sankryžą su tokių ženklu: Paveikslėlis
Manau reikėtu leist dviratininkams tiesiog kultūringai persirikiuot į antrą juostą ir važiuot tiesiai.

_________________
2008: 500km / 2009: 1600km / 2010: 5450km / 2011: 10 004km / 2012: 4000km / 2013: ~500km :( / 2014: ~2000km / 2015: ~2000km / 2016-2018: nesuskaičiuojamai mažai / 2019: Kraunama... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-28 22:16 
Atsijungęs
Velomanas

Užsiregistravo: 2007-06-15 07:46
Pranešimai: 1101
Miestas: Kaunas
...Ir, pritardamas Aleksandro minčiai, papildyčiau taip:
"30m iki sankryžos draudžiama lenkti taip persirikiavusį dviratininką"
"Draudžiama sustoti greta dviratininko, belaukiančio žalio šviesoforo signalo"

_________________
Mano turgelis: tuščias


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 409 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 9 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai