Dėl žalių rodyklių papildomose lentelėse SM pasiūliau KET pakeitimą. Pažiūrėsime ar sureaguos.
==================
Kadangi naujai priimtos šviesoforų taisyklės taikomos tik naujai įrengtose sankryžose, o dėl lentelės su žalia rodykle važiavimas per pėsčiųjų kojas arba perėjų užstatymai tebesitęsia ir nepanašu, kad greitu laiku sankryžos bus pertvarkytos, siūlau aiškiau reglamentuoti kaip jomis reikia naudotis.
Mano manymu tam užtektų papildyti 81 KET punktą sakiniu, kad ir visiškiems policininkams taptų aišku koks KET punktas yra pažeidžiamas.
Siūloma redakcija:
81. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie privalo
sustoti prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra – prieš šviesoforą, kertamą važiuojamąją dalį, pėsčiųjų perėją ir toliau važiuoti tik įsitikinus, kad netrukdys kitiems eismo dalyviams, kurių trajektoriją jie kerta. <STRIKE>duoti kelią ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems.</STRIKE>
Šiuo metu šis reikalavimas yra įrašytas 169 KET punkte, tačiau retas vairuotojas ar policininkas supranta, kad jis taikytinas ir žalios rodyklės lentelėje atveju. Galbūt tam KET punktui užtikrinti reikėtų aiškiau reglamentuoti ir ATPK, nes šiuo metu nėra aišku ar už taisyklių nesilaikymą nuobauda taikoma kaip į sankryžą įvažiavus per raudoną šviesoforo signalą, ar kaip už stovėjimą trukdant pėstiesiems.
Pagal siūlomą KET redakciją ATPK pakeitimo nereikėtų, nes bauda būtų skiriama pagal tą patį straipsnį, kaip ir už važiavimą per raudoną.
==================