Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2024-03-28 20:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 244 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2011-12-19 01:27 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5003
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
Yra naujienų dėl įstatymų, liečiančių visus dviratininkus ir dalinai dviračių verslą. Tai susiję su Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimais ir papildymais. Aš dalyvauju šiuose svarstymuose kaip Lietuvos dviratininkų bendrijos (LDB) pirmininkas, nes LDB dirbo Susisiekimo ministro darbo grupėje dėl KET pakeitimų ir teikė šių įstatymų pataisas.

Vienas pasikeitimas tarsi mažiau svarbus - dėl dviračio sąvokos papildymo. Kitas - labai svarbus, nes bando įteisinti privalomą dviračio šviesų naudojimą arba šviesą atspindinčios liemenės dėvėjimą visiems dviratininkams dienos metu. Tokio reikalavimo pasaulyje niekur nėra, tad Lietuvoje būtume pirmieji 8) Gal Seimas laimėtų kokį tarptautinį prizą už kvailystę ir absurdą, priėmęs tokį įstatymą.

Kol kas vyksta įstatymo pataisų klausymai, buvo svarstymai kituose komitetuose, vėliau bus svarstymas pagrindiniame komitete ir maždaug 2012 m. kovo mėn. prognozuojamas priėmimas Seime. Pagrindinis komitetas - Teisės ir teisėtvarkos komitetas. Atsakingi asmenys - socialdemokratas Julius Sabatauskas ir konservatorius Paulius Saudargas. Realiai paradui vadovauja Julius Sabatauskas.

1. Apie dviračio sąvokos praplėtimą.
Lietuvos dviratininkų bendrija siūlė praplėsti dviračio sąvoką pagal galiojančią EK direktyvą, papildant tekstu:
"Dviračiams priskiriami ir elektriniai dviračiai, turintys ne didesnės kaip 0,25kW tolygios nominaliosios galios pagalbinį elektros variklį, kurio išėjimo galia palaipsniui mažėja ir visiškai išjungiama, kai transporto priemonė pradeda važiuoti 25 km/h greičiu, arba anksčiau, jeigu dviratininkas nustoja mynęs pedalus. Neįgaliųjų vežimėliai prie dviračių nepriskiriami".
Natūralus galiojančios EK direktyvos perkėlimas į Lietuvos teisę, kaip yra visose LT teisės aktų srityse ir būtinybė įteisinti Europoje plačiai paplitusius "pedelekus" (dviračius su el.baterija).

Lietuvos kelių policijos tarnyba pasiūlė "Prie dviračių priskiriamos dviratės arba triratės elektros varikliu varomos transporto priemonės, kurių didžiausiasis projektinis greitis ne didesnis kaip 25 km/val., o didžiausioji naudingoji galia ne didesnė kaip 4 kW." Svarstymuose prieita nuomonė, kad 4 kW galia aiškiai per didelė ir labiau tinka mopedams ar kt.
Vilniaus m. savivaldybė pasiūlė tarpinį variantą "galia ne didesnė kaip 1 kW, max projektinis greitis ne didesnis 25 km/h ir masė neviršija 40 kg svorio būtų priskiriami dviračiams. Transporto priemonė privalomai registruojama transporto priemonių registre" (tam kad būtų kontrolė įvertinti jų tipą).

Po didelių diskusijų projekte liko senasis dviračio apibrėžimas "Dviratis – ne mažiau kaip du ratus turinti transporto priemonė, varoma tik ja važiuojančio asmens raumenų jėga, naudojant pedalus ar rankenas. Neįgaliųjų vežimėliai prie dviračių nepriskiriami."

Papildomai projekte atsirado nauja "motorinio dviračio" sąvoka (tarpinė tarp dviračio ir mopedo/motociklo), kurie bus priskiriami dviračiams. Reiškia, motoriniai dviračiai galės važinėtis ten kur visi kiti dviračiai ir jiems galios tos pačios taisyklės.

Tarpinis Susisiekimo ministerijos variantas
„Motorinis dviratis – transporto priemonė, turinti ne mažiau kaip du ratus, kurios didžiausioji naudingoji galia ne didesnė kaip 1 kW (esant vidaus degimo varikliui ar elektros varikliui), o didžiausiasis projektinis greitis ne didesnis kaip 25 km/h. Motoriniai dviračiai priskiriami prie dviračių.“

Keista, kad ta sąvoka priiminėjama pagal dar negaliojančias ir nežinia kaip galutine variante būsimas Europos Parlamento ir Tarybos reglamento projekto nuostatas dėl transporto priemonių tipo patvirtinimo. Lietuva šiuo atveju stengiasi aplenkti Europos Sąjungą ;-)

Viskas būtų OK, nes motoriniai dviračiai ir panašūs aparatai yra realybėje ir juos reikia įteisinti ir klasifikuoti kaip transporto priemonės tipą. Bet atsisakius masės apribojimo (iki 40 kg) iškils saugumo problemos, jei sunkesni aparatai įsibėgėję iki 25 km susidurtų su kitais eismo dalyviais pvz. pėsčiųjų-dviračių takuose. Pvz. Olandijoje motoriniai dviračiai dvirtakiuose rimta problema.
Atsisakius motorinių dviračių registracijos bus neįmanoma identifikuoti tokių aparatų. Ar jis iki 1 kW galios, ar didesnės, jei ant kokios pirdos nebus gamintojo duomenų. Eismo įvykiuose ir teisme tai bus problema.
Bet su šiomis pataisomis galima gyventi, nėra didelės bėdos. Kai prasidės eismo įvykiai, gal atsiras ir apribojimai. Arba pasikeis įstatymo tekstas, kai bus priimtas EP ir ET reglamentas dėl transporto priemonių tipo.


2. Apie situaciją su privalomomis "lempomis ir liemenėmis dienos metu" padiskutuosime plačiau po naujų metų.
SEAKĮ įstatymo projekto Nr. XIP-340813 straipsnis. 17 straipsnio 1, 2 ir 3 dalių pakeitimas. Priėmus bus perkelta į KET.
Šitos pataisos autorius yra Susisiekimo ministro visuomeninis patarėjas saugaus eismo klausimais p. Stasys Brundza. Pataisa buvo pateikta įstatymo projektui, nepaisant esminio prieštaravimo ir nepritarimo SM sudarytoje darbo grupėje KET pakeitimams nagrinėti. Seime klausymų metu "Brundzos pataisai" aktyviai pritarė pats S. Brundza ir pirmininkaujantis parlamentaras J. Sabatauskas. Nebuvo klausoma jokių LDB argumentų, buvo aiškiai suformuota išankstinė nuomonė. pataisos autorius nei Susisiekimo ministerijoje, nei Seime nepateikė jokių argumentų, kaip lempos ir liemenės dieną pagerins eismo saugumą. Viskas rėmėsi tikėjimu ir prielaidomis, bei klaidingai pateikiama ir manipuliuojama eismo įvykių statistika. Komisijos pirmininkas "tiesiog tiki, kad tai pagerins eismo saugumą".
SM atstovas sėdėjo tylėdamas, nes neturėjo ką pasakyti...

Kol kas klausymuose pritarta šiai nesąmoningai nuostatai. Dabar pataisa numato dienos metu tik "Važiuojant važiuojamąja kelio dalimi dviračio vairuotojas privalo dėvėti šviesą atspindinčią liemenę arba dviračio priekyje turi degti baltos šviesos žibintas, o gale – raudonos šviesos žibintas". Reiškia, važiuojant keliu ar gatve dieną turėsite žibinti lempas arba vilkėti liemenę. Įvažiavus į mišką arba dviratkį galėsite išjungti lempas ir persirengti ;-)
Bet svarstymuose paaiškėjo, kad reikalavimas dėl lempų arba liemenių dieną gali būti išplėstas važinėjimui dviračiu dieną visur (ne vien važiuojamoj daly).

LDB pateikė kitą šio straipsnio redakciją, bet komiteto klausymuose jai nebuvo pritarta.
LDB formuluotė: "Dviračio vairuotojui leidžiama važiuoti keliu tik tvarkingą stabdį turinčiu dviračiu. Važiuojant tamsiu paros metu arba esant blogam matomumui, dviračio priekyje turi šviesti baltos šviesos, o gale – raudonos šviesos žibintai; prie dviračio ratų iš abiejų pusių turi būti pritvirtinti šviesą atspindintys elementai.
Tamsiu paros metu dviračio vairuotojams rekomenduojama dėvėti šviesą atspindinčius rūbus, arba būti prie drabužių kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje prisisegus šviesą atspindinčius elementus".

Šitas klausymas tik proceso eiga, ne finalas. Pasikeitimai dar pilnai galimi. Seime yra ir sveiko proto žmonių, kurie suvokia, kad "lempos arba liemenės dieną" pavers administracinės teisės pažeidėjais visus dviratininkus, kuriems dieną važiuojant savo maršrutu teks išvažiuoti į gatvę be lempos ar liemenės; kad neįmanoma užtikrinti tokios įstatymo normos laikymosi; kad pradėjus to griežtai reikalauti sumažėtų dviračio naudojimo populiarumas; kad Seimas neturėtų diktuoti piliečių aprangos stiliaus ir madų; kad dviračio šviesos dieną (žibintas gali būti ir 10 cd ir 2000 lm stiprumo, kas sudaro milžinišką skirtumą tarp matomumo) neduos efekto ir tai nėra tinkamiausiai eismo saugumo priemonė; kad tinkamiausia eismo saugumo priemonė yra saugaus vairavimo blaiviems ir greičio užtikrinimas, kartu su visų eismo dalyvių švietimu.

LDB esame numatę kitus praktinius žingsnius, kaip grįžti į sveiko proto vėžes dėl šio įstatymo straipsnio. Po naujų metų pristatysime savo pasiūlymus dviratininkų bendruomenei ir paprašysime paramos po dviratininkams palankia įstatymo pataisų redakcija, prie kurios, tikimės savo parašais prisidės dviratininkų klubai, asociacijos ir federacijos.

3. Diskusijų nesukėlusi įstatymo pataisa:
„1. Važiuoti važiuojamąja kelio dalimi dviračiu leidžiama ne jaunesniems kaip 14 metų, o išklausiusiems atitinkamą mokymo kursą ir turintiems mokymo įstaigos išduotą pažymėjimą, – ne jaunesniems kaip 12 metų asmenims. Prižiūrint suaugusiajam važiuoti važiuojamąja kelio dalimi dviračiu leidžiama ne jaunesniems kaip 8 metų asmenims. Gyvenamojoje zonoje dviračių vairuotojų amžius neribojamas.“
LDB įtikinėjo SM darbo grupėje, kad amžių būtų galima pajauninti iki 12 m. bet liko kaip yra. Jokie argumentai diskusijose nesuveikė, tiesiog pataisos rengėjams toks amžius pasirodė tinkamiausias (politinis sprendimas) :-) Pažanga, kad tėvai su vaikais nuo 8 m. jau galės nuvažiuoti gatve ar keliu iki parko ar kt. vietos. Iš principo viskas normaliai su tuo straipsniu.

4. 3. Pakeisti 17 straipsnio 5 dalies 1 punktą ir jį išdėstyti taip:
„1) važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai, išskyrus KET nustatytais atvejais;“.
Čia turima galvoje LDB pasiūlymai, kad leisti važiuoti su dviračiais keliu, kai šalia įrengtas dviračių takas yra netinkamos būklės, sportuojant ar kt. atvejais (kurios dar numatys būsimų KET pataisų rengėjas SM kažkada po įstatymo priėmimo, jei įstatymo pataisa nebus pakeista).

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-12-19 09:37 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-04-13 13:58
Pranešimai: 212
Miestas: Vilnius
Vardas, Pavardė: Artūras
Kažkaip nuojauta kužda man, kad teks liemenes arba lempasdieną vežiotis :cry:
Paaiškinimų ar argumentų dėl to sulauksite nebent vienų , - tokia yra politinė valia .............


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-12-19 09:58 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-01-21 16:57
Pranešimai: 398
Miestas: Kaunas
Skype: sunday-lt
Vardas, Pavardė: Egidijus
Jei nebus numatyta, kiek liumenu turi turėti lempa, tai jei Seimo melžėjos ir didžiapapės dainininkės priims tokios redakcijos įstatymą, užsimontuosiu vieno silpnučio LEDo lemputę :D
O jei rimtai, tai tragedija, kada įstatymus kuria ir priima žmogystos, nelabai suvokiančios tos srities realijų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-12-19 12:13 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5003
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
Gal dar nemyžkime į batą o pakovokime už savo teises :-) Įstatymas dar nepriimtas, vyksta jo svarstymas. To svarstymo metu viskas gali pasikeisti, tik reikia pastangų. Iš LDB pusės esame kalbėję su įvairiais Seimo nariais, numatę žingsnius ir juos darysime. Jei dviratininkai nesusirinks prie Seimo apginti savo teisių, tai jiems ir skambaliukus po kaklu reikia uždėti - kaip avinams.

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-12-19 12:19 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Tai čia didysis automobilistas Brunza eilinį kartą sublizga. Turbūt reiks man eiti į seimą ir pirmas įstatymas, apie kurį paskelbsiu, tai bus toks: "automobiliuose, kurių variklio galia viršyja 150KW, vairuotojas ir visi keleiviai privalo važiuoti su šalmais".


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-12-19 15:12 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-04-08 10:52
Pranešimai: 1838
Miestas: Kaunas
Skype: i-x-sania-x
Vardas, Pavardė: Aleksandras V.
Dariau, gera idėja :D
O jeigu rimtai, tai visiškas absurdas būtų su įjungtom lempom ar liemenėm važinėt, nors iš dalies sutinku, dviratininkas ir diena geriau matosi su mirksiukais, bet vargu ar nuo to jis bus saugesnis. Jeigu paprastai dviratininką galima pamatyt per ~100 metrų, tai su šviesom bus gal kokie 150, ir nemanau, kad tai ką nors duos, juk lengvojo automobilio, sveriančio apie 1,5 tonos ir važiuojančio 60km/val greičiu stabdymo kelias yra apie 12 metrų jei neklystu, tad norintis vairuotojas visada sustos/pristabdys pamatęs dviratininką kelyje.
Labiau pritariu LDB formuluotei dėl šviesų
Cituoti:
Važiuojant tamsiu paros metu arba esant blogam matomumui, dviračio priekyje turi šviesti baltos šviesos, o gale – raudonos šviesos žibintai
kiek pastebėjau, retas diena įsijungia šviesas esant blogam matomumui (rūkas, liūtis ir pan.), ir dviratininkas pasidaro beveik nematomas be šviesų.

P.S. O ar tas Brundza pats dviratį turi?


Redaguota: Na, ir dar vienas argumentas prieš tokio įstatymo priėmimą - išsikraunančios baterijos. Tai labiau aktualu mėgstantiems keliaut po Lietuvą, daug važinėjantiems... Kai kurios galinės šviesos laiko kažkur apie ~50val (kalbu apie micro led tipo lemputes, maitinamas 2 CR2032 baterijomis), tai gaunasi kas savaitę reiktų pirkinėt baterijas, o laiku nepakeitę rizikuojame tamsoje likti be šviesų. Apie priekinius žibintus išvis be komentarų. Turint gerą žibintą privalėsime vežiotis ir dar vieną - signalinį, nors pavyzdžiui ant plentinio dviračio nelabai tam yra vietos... Žodžiu - visiškas absurdas.

_________________
2008: 500km / 2009: 1600km / 2010: 5450km / 2011: 10 004km / 2012: 4000km / 2013: ~500km :( / 2014: ~2000km / 2015: ~2000km / 2016-2018: nesuskaičiuojamai mažai / 2019: Kraunama... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-12-19 15:31 
Atsijungęs
Velomanas

Užsiregistravo: 2009-08-11 14:01
Pranešimai: 713
Miestas: Vilnius
Vardas, Pavardė: Šarūnas
Jo, dėl baterijų galėtų būti geras ekologinis argumentas - kiek per metus būtų prigaminta atliekų jei bent pusė dviratininkų naudos žibintus maitinamus 2 arba 4 AA tipo baterijom. Žinoma, galima sulaukti patarimo prisikabinti ekologišką dinamą :)

Kadangi žibintai reiškia išlaidas, tai nenustebčiau jei būtų pasiūlytas koks nors kompensavimo mechanizmas labiausiai pažeidžiamiems visuomenės sluoksniams, kaip kažkas yra numatyta su skaitmenine TV.

Visgi aš tikiu sveikp proto pergale - nepaisant kritinių masių ir pan. renginių daugiausia dviratininkų važinėjančių keliais yra kaime. Kitais metais Seimo rinkimai, tad nemanau kad jie dabar visus diedukus imtų ir padarytų pažeidėjais. Labiau tikėtina kad projektas bus grąžintas tobulinimui. Nežinau tik kokia čia Sabatausko įtaka ir įsitikinimai :)

_________________
Dema Iseo Winter edition
Focus Blue Ridge 2009/custom
Sporten Favorit


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-12-19 16:04 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5003
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
Į tokius argumentus, kaip baterijos, lempų stiprumas, matomumas ir kt. niekas nesigilino nei Susisiekimo ministerijoje, nei Seimo komiteto klausyme. Jų net nesupranta ir nenorėjo girdėti. Neturėkite iliuzijų. Mums, LDB atstovams susidarė įspūdis, kad didžioji dauguma valdininkų ir politikų vertina viską pagal savo ribotą asmeninį supratimą iš tipiško "pirmenybę turinčio" vairuotojo pozicijų, mažai įsiklausydami į tyrimų duomenis, ekspertų nuomones. Dviratis vertinamas kaip marginali, eismui trukdanti transporto priemonė. Jiems tai nerūpi.
Visam SEAKĮ įstatymui ir su tuo susijusiems Civilinio kodekso straipsniams yra patekta labai daug pataisų dėl transporto priemonių registracijos tvarkos, vairavimo mokymo, transporto priemonių tipo ir kt. Ten yra pagrindinis Seimo narių interesas. Su dviračiais susijusios tik kelios pataisos, į kurias be LDB niekas daugiau nekreipia dėmesio ir jos praeitų visai nepastebėtos bendrame pakete. Viskas priklausys, kaip pavyks dviratininkams mobilizuotis ir įtikinti dalį Seimo narių dėl šių pataisų svarbos dviratininkų bendruomenei ir jų pakeitimo. Norimo rezultato ant lėkštutės tikrai niekas neatneš. Tikiuosi, kad mums pavyks pakeisti šitą "dienos lempų arba liemenių" punktą su dalies Seimo narių pagalba. Kaip sakiau, pagrindiniai veiksmai po naujų metų.

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-12-19 16:18 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-09-20 20:38
Pranešimai: 109
Miestas: Panevėžys
Skype: wenantas
Vardas, Pavardė: Venantas
Vau...Važinėjame dieną įjungtomis lempomis ir liemenėmis. Nesuprantu kam? Jei tarkim važiuojant gatve tada sutinku ir tarkim žiemos metu nuo 16 valandos. Tačiau gal tada surengtų akciją ir darytų nuolaidas toms liemenėms ir lemputėms :/ Galų gale kalėdos artėja dovanos irgi kainuoja. Kažkaip įtariu čia buvo specialiai taip padaryta. darykit peticiją pasirašysiu ne vien aš :)

_________________
http://venantas.wordpress.com/


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-12-19 17:21 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 22:56
Pranešimai: 218
Miestas: Kaunas
Skype: jovis_j
Vardas, Pavardė: Jovaldas Januskevicius
Darysp rašė:
Tai čia didysis automobilistas Brunza eilinį kartą sublizga. Turbūt reiks man eiti į seimą ir pirmas įstatymas, apie kurį paskelbsiu, tai bus toks: "automobiliuose, kurių variklio galia viršyja 150KW, vairuotojas ir visi keleiviai privalo važiuoti su šalmais".


Nu jei tokį derinsi, tai suderink, kad bent su dviratininko šalmu būtų galima, nes namie iš šalmų košę galėsiu virti :lol:

_________________
Fuji Sunfire 1.0
Trek 1.7


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-12-19 17:30 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
:D :D :D Na gerai, pakelsim kartelę - 200 KW, manau bet koks Brunzos automobilis vistiek viršys tuos 200 KW


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-12-19 20:01 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2010-08-20 16:07
Pranešimai: 574
Miestas: Kaunas
Kuo tolyn tuo gražyn. Kol seime sedės ne itelektualai, o pirkliai tol bus nesamonės. Gėda!


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-12-19 20:38 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5003
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
Kai svarstymo metu Seime S. Brundza visus įtikinėjo, kad vairuotojai dviratininkų dieną nemato be liemenių arba be šviečiančių žibintų, tai LDB pasiūlė ir visiems pėstiesiems privaloma tvarka dėvėti liemenes arba vaikščioti su įjungtais prožektoriais dienos metu, ypač einant per gatvę. Pėstieji dažnai dėvi tamsius rūbus ir blogiau matosi už dviratininkus. Jei Brundza nemato dviratininko, tai dienos metu ir pėsčiųjų gali nepastebėti be prožektoriaus ir liemenės. Negalima diskriminuoti pėsčiųjų, mūsų valstybėje visi lygūs ir visi turi vienodas teises į eismo saugumą ;-)

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-12-28 16:30 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-11-25 13:58
Pranešimai: 72
Miestas: Vilnius
Skype: martynas.t1
Vardas, Pavardė: Martynas
Maziau kalbu, daugiau pataisu!
Mano siulymas:
http://www.youtube.com/watch?v=sPjMy8IT0Lk


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-12-28 18:27 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-05-08 16:41
Pranešimai: 592
Vardas, Pavardė: Arvydas Kašiuba
Kūlverstuk,ryškiai tau Kalėdos nesibaigė...Kai baigsis,tai gal tada ir siūlyk...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 244 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 15 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai