Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2024-03-28 13:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 244 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2014-07-02 16:03 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2010-08-07 19:59
Pranešimai: 187
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Gintaras
Kad kelių policijos 'priimamasis' galvojimu saves nevargina nėra naujiena, teisybės visada galima ieškoti teisme, palinkėsiu kad neprireiktų.

_________________
Velomanai Team
Plentas, MTB


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-07-04 08:28 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2008-04-03 13:18
Pranešimai: 214
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Ignas
Tai dabar kas nors žino ko čia man reikai važiuojant dieną ir ko naktį?

Dieną vien mirksiukų užtenka ar ir "liemenės" reikia?
Naktį ir tas ir tas ar kaip čia dabar yra? Nieko aš čia nebesuprantu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-07-04 10:54 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-08-01 01:50
Pranešimai: 58
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Armantas
Dieną reikia TIK ryškios dviratininko maikės (dviratininko dėl to, kad turi šviesą atspindinčių elementų), o naktį ir maikės , ir šviesų. Jei dieną neturi ryškios maikės, pakanka tik mirksiukų priekyje ir gale (tačiau ryški maikė daug geriau matoma). Viso to reikia, jei važiuojama gatve. Jei dviračių takais, nebūtina.
Normalus ir protingas tas įstatymas (ir ačiū tiems, kas jį patvirtino), ko čia protestuot... Pavažinėkit daugiau su mašina mieste ir suprasit, kodėl dviratininkas turėtų būti ryškus, o "nesusiliejęs" su gamta. Kuomet apvažinėji duobes ir šulinius daug geriau, kai veidrodėlyje kažkas ryškus sušmėžuoja daug anksčiau nei būna prispaustas prie kelkraščio jau vien dėl gatvių būklės Kaune...
Pats seniausiai tą suvokiau ir neryškus į gatvę nelendu ir be jokių įstatymų...
Dabar galite apmėtyti dviračio pompomis ir pedalais (pageidautina deoreXT:)))


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-07-04 11:08 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
Sakyčiau visų eismo įvykių problema ne tame kad, dviratininkai nematomi (pats vairuoju kasdien ir matau), o problema tame, kad vairuotojai dviratininkus ignoruoja, tyčia spaudžia kelkraščiuose, neįvertina greičio, arba šiaip taisyklių vieni ar kiti nesilaiko (nematantiems reik pas daktarus ir atimti vairuotojo pažymėjimą). Netikiu, kad tos liemenės padės (ir knisa nuostata, kad būtinai liemenės, nes atsitikus nelaimei pažodžiui paskaitys ir kaltins dviratininką, kas kad dviratininkas bus su analogiškais ryškiais marškinėliais).
Šiaip pėsčiųjų kur kas daugiau keliuose žūva nei dviratininkų, tai davai pėsčiuosius visus aprengiam liemenėm, o ir šiaip auto susidūrimų kalnai, šviesos vadinasi nepadeda, davai dažom visas mašinas/motociklus įspėjamosiomis spalvomis, jeigu jau tokia logika remiamės.

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-07-04 12:18 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-05-16 23:17
Pranešimai: 34
Miestas: Vilnius, Druskininkai
Armantas rašė:
Dieną reikia TIK ryškios dviratininko maikės (dviratininko dėl to, kad turi šviesą atspindinčių elementų), o naktį ir maikės , ir šviesų. Jei dieną neturi ryškios maikės, pakanka tik mirksiukų priekyje ir gale (tačiau ryški maikė daug geriau matoma). Viso to reikia, jei važiuojama gatve. Jei dviračių takais, nebūtina.
Normalus ir protingas tas įstatymas (ir ačiū tiems, kas jį patvirtino), ko čia protestuot... Pavažinėkit daugiau su mašina mieste ir suprasit, kodėl dviratininkas turėtų būti ryškus, o "nesusiliejęs" su gamta. Kuomet apvažinėji duobes ir šulinius daug geriau, kai veidrodėlyje kažkas ryškus sušmėžuoja daug anksčiau nei būna prispaustas prie kelkraščio jau vien dėl gatvių būklės Kaune...
Pats seniausiai tą suvokiau ir neryškus į gatvę nelendu ir be jokių įstatymų...
Dabar galite apmėtyti dviračio pompomis ir pedalais (pageidautina deoreXT:)))


+ garso signalas
+ iš abiejų šonų – oranžiniai šviesos atšvaitai, pritvirtinti prie ratų stipinų


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-07-04 12:31 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-02 13:58
Pranešimai: 1246
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius Balčiūnas
nepaminėjo posūkių šviesos signalų ir vaistinėlės bardačioke :)

_________________
BESTTEAM ::: DVIRAČIŲ MĖGĖJŲ IR ENTUZIASTŲ KOMANDA IŠ KAUNO


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-07-04 12:32 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5003
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
Šis S. Brundzos komentaras atspindi dalies vairuotojų nuomonę, kad dviratininkai "nematomi".
„Didžiausia problema yra ta, kad vairuotojai nepastebi dviratininkų. Didžioji dalis jų žūsta arba būna sužeisti ne naktį, o dieną. Jei jie važinėtų su ryškiaspalvėmis liemenėmis arba įjungtais žibintais, žuvusiųjų ir sužeistų tikrai būtų mažiau“, - aiškino saugaus eismo specialistas."
http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/akt ... salmus.htm

Prašau parodykite nors vieną rimtų specialistų tyrimą ir išvadas, kuriame būtų patvirtinimas, kad dviratininkai yra "nematomi" dieną ir priežastis, kodėl Lietuvos vairuotojai staiga tapo akli. Ar visi, koks procentas, ko jie nemato, kiek neprimato? O ne kažkokio žmogaus asmeninę nuomonę ar įsikalbėjimą.

Kodėl dviratininkai staiga tapo nematomi Lietuvoje, o buvo ir liko matomi Latvijoje, Lenkijoje, kitose Europos ir pasaulio šalyse? Kaip į užsienį išvažiavę Lietuvos vairuotojai pastebės dviratininkus keliuose kitose šalyse? Gal būtina informuoti užsienio šalių tarnybas ir policiją, kad neįsileistų Lietuvos vairuotojų į kitas šalis, nes jie nematydami ten dviratininkų keliuose gali sukelti tragiškus eismo įvykius.
Ar ne laikas atidžiau tikrinti Lietuvos vairuotojų regėjimą ir išsiaiškinti, ko jie dar nemato dieną, išskyrus dviratininkus. Ar mato kelio ženklus, ar mato greičio parodymus savo automobilio prietaisų skydelyje, ar mato kitus eismo dalyvius. Ar mato pvz. "šlapio asfalto spalvos", juodas ir pilkas mašinas saulėtą dieną, kai oras raibuliuoja nuo įkaitusio asfalto.

Beje, avarijų analizės ir duomenų taip pat nėra, kodėl įvyko eismo įvykiai su dviratininkais. Gal vairuotojas viršijo greitį, gal kalbėjo mobiliu telefonu, gal nesilaikė kitų eismo saugumo reikalavimų. Kitas logiškas paaiškinimas - kad daugiau žmonių dieną važinėja dviračiais ir automobiliais, todėl ir įvyksta daugiau eismo įvykių ir nukentėjusių daugiau dienos metu. Bet gal ne visi "brundzos" įpratę logiškai mastyti ir analizuoti faktus? Dėl klaidingų prielaidų priimami klaidingi sprendimai neduos laukiamų rezultatų.

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-07-04 12:59 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-08-10 18:24
Pranešimai: 15
Miestas: Vilniaus raj.
Vardas, Pavardė: Darius
Aišku, kad kiekvienas dviratininką nuskynęs vairuotojas policijai tvirtins, kad jo "nematė" - negi prisipažins, kad lenkdamas nepasitraukė į kairę arba į praeinančias mergas užsižiopsojo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-07-04 17:02 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-08-01 01:50
Pranešimai: 58
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Armantas
Linai, nereikia jokių tyrimų ir išvadų. Ne paslaptis, kad gatvėje mieste važiuojama ne 50 km/h. Čia gal daugiau lietuvių mentaliteto problema, tad kažkur toli sušmėžavusi ryškios spalvos apranga tikrai priverčia sumažinti greitį ir būti atidesniems (ypatingai gerai veikia kelių policijos spalva:))). Pats tą ne kartą patyręs savo kailiu. Regėjimo negalia tikrai nesiskundžiu, bet tikrai yra buvę daug situacijų, kai dviratininkas atsiranda šalia mašinos važiuojant lėčiau kamštyje arba nebūna matomas per priekyje važiuojančias mašinas. Jie tam tikrose situacijose yra "nematomi" ir ryški apranga, šmėžuodama visuose veidrodėliuose arba pro priekyje važiuojančių mašinų langus tikrai puikiai atkreipia dėmesį. Ne vieną tūkstantį km per mėnesį susuku mieste ir tų situacijų pasitaiko visokių, taigi drąsiai galiu teigti, kad ryški apranga dviratininkui tikrai saugo gyvybę. Nereikia čia jokių tyrimų, visos avarijos įvyksta nepastebėjus dviračio, o specialiai niekas jų nedaužo... (Na, jei koks silpnaprotis pasitaikys, tai nepadės ir liemenė)
Beje, turiu ir vaistinėlę (bintas, pleistrai ir dezinfektantas žaizdai išplauti), nekartą prireikė:)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-07-05 13:05 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5003
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
Armantai, tamstos nuomonė ir lieka tik asmenine tamstos nuomone. Įstatymų kūrimo ir priėmimo tvarka Lietuvos Respublikoje yra kitokia ir turi remtis ne vien asmeninėmis nuomonėmis. Deja, dėl mūsų diskutuojamos temos taip nebuvo padaryta ir tai yra Seimo darbo brokas.

Aš asmeniškai buvau liudininkas, kaip gimė šio įstatymo pataisa 2011 m. liepos mėn. vieną dieną Darbo grupės KET pakeitimams prie Susisiekimo ministerijos posėdyje S. Brundza atsinešė laikraščio iškarpą (berods vokišką) ir Smart firmos baltą mirksiuką. Posėdyje S. Brundza parodė, kad laikraštis rašė berods apie kažkokią avariją su dviratininku ir pareiškęs, kad blogai mato dviratininkus dieną, ir norėtų, kad jie važinėtų su tokiais mirksiukais mirksinčiu režimu. Tada posėdyje visi pasijuokė, kad nesąmonė, kažkas logiškai paaiškino, kad to nereikia ir tai nėra eismo saugumo dviratininkams prioritetas. Deja, S. Brundza buvo iniciatyvus, ir prastūmė šią pataisą SEAKĮ įstatymo projekte, kad vėliau dėl Seimo narių aplaidumo virto įstatymu. Todėl post factum nereikia šioje pataisoje ieškoti logikos ir gilios išminties, kurios tenj nėra, ir kurios neturėjo ir logiškai negalėjo paaiškinti net pats autorius. Žmogus tiesiog dėl senatvės nebematė dviratininkų ir tai tapo įstatymu visiems. Laba diena, bananų respublikos gyventojai... ;-)

Raštai su komentarais, argumentais ir kitokiomis nuomonėmis buvo siųsti daug kartų Seimui ir Vyriausybei, pristatyti komitetuose. Bet galiu aiškiai pasakyti, kad nulėmė tik kelių žmonių asmeninė nuomonė. Tai yra marazmas, kad įstatymai priimami pažeidinėjant Seimo statutą ir nuomonė, ar asmeninės negalios problema tampa įstatymu.

Vieno forumiečio, teisininko ir dviratininko komentaro ištrauka iš rašto Seimui:
Pažymėtina, kad Lietuvos Respublikos Seimo statuto 135 straipsnis nustato, kad kartu su įstatymo projektu būtina pateikti aiškinamąjį raštą, kurio turinys expressis verbis nurodytas Lietuvos Respublikos Seimo statuto 135 straipsnio 3 dalyje, t.y. aiškinamajame rašte privalo būti nurodyta: 1) projekto rengimą paskatinusios priežastys, pirminiai jo siūlytojai ir asmenys, dalyvavę rengiant ar tobulinant projektą; 2) parengto projekto tikslai ir uždaviniai; 3) kaip šiuo metu yra teisiškai reglamentuojami įstatymo projekte aptarti klausimai; 4) kokios numatomos naujos teisinio reglamentavimo nuostatos, naujai reglamentuotų klausimų teigiamos savybės ir kokių teigiamų rezultatų laukiama; 5) galimos neigiamos priimto įstatymo pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta; 6) kokią įtaką įstatymas turės kriminogeninei situacijai, korupcijai; 7) kaip įstatymo įgyvendinimas atsilieps verslo sąlygoms ir jo plėtrai; 8) įstatymo inkorporavimas į teisinę sistemą, kokie šios srities teisės aktai tebegalioja (pateikiamas šių aktų sąrašas) ir kokius galiojančius teisės aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą; 9) ar įstatymo projektas parengtas laikantis Valstybinės kalbos, Įstatymų ir kitų teisės norminių aktų rengimo tvarkos įstatymų reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas, o projekto sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka; 10) ar įstatymo projektas atitinka Europos žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos konvencijos nuostatas bei Europos Sąjungos dokumentus; 11) jeigu įstatymui įgyvendinti reikia įstatymų lydimųjų aktų, – kas ir kada juos turėtų parengti, šių aktų metmenys; 12) kiek biudžeto lėšų pareikalaus ar leis sutaupyti įstatymo įgyvendinimas (pateikiami įvertinimai artimiausiems metams ir tolesnei ateičiai); 13) įstatymo projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados; 14) įstatymo projekto autorius ar autorių grupė, įstatymo projekto iniciatoriai: institucija, asmenys ar piliečių įgalioti atstovai; 15) reikšminiai žodžiai, kurių reikia šiam projektui įtraukti į kompiuterinę paieškos sistemą, įskaitant reikšminius žodžius pagal Europos žodyną Eurovoc; 16) kiti, iniciatorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.

Doktrininis, loginis ir teologinis šios normos turinio aiškinimas suponuoja išvadą, kad įstatymo leidėjas aiškinamajam raštui skiria ypatingą dėmesį. Neabejotina, kad aiškinamojo rašto paskirtis – smulkiai, nuosekliai, argumentuotai išdėstyti poziciją dėl naujo teisinio reguliavimo tikslingumo ar jau esamo reguliavimo pakeitimo. Pažymėtina ir tai, kad įstatymo leidėjas nurodo, kad prieš teikiant įstatymo projektą a fortiori turi būti išanalizuota ir įvertinta dabartinė esama situacija, įvertinta siūlomo teisinio reguliavimo nauda siekiamiems tikslams, gautos specialistų patikimos išvados, kad siūlomas pakeitimas leis pasiekti užsibrėžto tikslo, įvertinta ir išanalizuota kitų šalių teisinė bazė.

Šiuo atveju susipažinus su Įstatymo pakeitimo įstatymo aiškinamuoju raštu, matyti, kad prieš teikiant įstatymo projektą turi būti išanalizuota ir įvertinta dabartinė esama situacija, įvertinta siūlomo teisinio reguliavimo nauda siekiamiems tikslams, gautos specialistų patikimos išvados, kad siūlomas pakeitimas leis pasiekti užsibrėžto tikslo, įvertinta ir išanalizuota kitų šalių teisinė bazė. Tai pagrindžiama įstatymo aiškinamajame rašte. Šiuo atveju (dėl SEAKĮ pataisos apie liemenes ir šviesas) aiškinamajame rašte apskritai nebuvo analizuota kodėl iki 2014-07-01 galiojęs SEAKĮ Įstatymo 17 straipsnio 2 punktas yra netinkamas. Nėra pateikta duomenų kiek avarijų įvyko kuriose dalyvavo dviratininkai, nepateikta statistika kiek avarijų buvo kilusios dėl dviratininkų kaltės, neanalizuojama kiek avarijų įvyko ir jei įvyko dienos metu, nenurodoma kas lėmė šias avarijas ir ar avarijų, vykusių dienos metu priežastis – dviratininko „nematomumas“ ir pan. Dar labiau – aiškinamajame rašte nėra pateikta absoliučiai jokių duomenų, specialistų, mokslininkų išvadų, kurios pagrįstų, kad saulėtą dieną priekyje šviečiantis baltos spalvos žibintas užtikrina kur kas geresnį saugumą, nei atšvaitas. Visos šios aplinkybės suponuoja išvadą, kad įstatymo pakeitimas toje dalyje, kurioje Seimas priėmė įstatymo 17 straipsnio 2 dalies pakeitimą yra ne tik, kad nelogiškas, tačiau ir neteisėtas, nes priimtas pažeidžiant įstatyme nustatytą tvarką – aiškinamajame rate nenurodžius kuo blogas šiuo metu Įstatymo 17 straipsnio 2 dalyje nustatytas teisinis reguliavimas ir kuo už kol kas esamą yra geresnis siūlomas.

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-07-07 08:12 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-29 16:24
Pranešimai: 333
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Z.
Armantai, as ir naudoju ryskiaspalvius marskinelius, tokius kokius Jūs vilkite avatare. Įdomu, kaip traktuojama savoka "ryškiaspalviai"?Kaip tas ryškumas pamatuojamas?ir jei as busiu su liemene, bet būsiu su kuprine, tai kokia iš jos nauda, apart intensyvaus kūno riebalų tirpdymo, nes jos bus truputį matomos tik iš šonų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-07-08 08:29 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
Armantas rašė:
visos avarijos įvyksta nepastebėjus dviračio, o specialiai niekas jų nedaužo... (Na, jei koks silpnaprotis pasitaikys, tai nepadės ir liemenė)
Oi tikrai ne visos. Ir iš savo patirties ir iš kitų aišku, kad vairuotojai pastebi dviratininkus, bet nelaiko jų lygiaverčiais eismo dalyviais, nesilaiko pirmumo taisyklių dviratininko atveju ir tikrai užsiima specialiai prispausti dviratininkus (atvejų su furistais keliuose ir autobusais mieste ne vienas). Ir tikrai, liemenės ar šviesos čia nepadės, todėl beprasmiškomis jas ir laikau. O ne pastebintiems reiktų į galvą įsidiegti, kad keliuose būna ir lygiateisių dviratininkų, tada prieš manevruodami pasižiūrės ar nėra šalia dviratininko ir nebandys pasukti į dešinę nepažiūrėję į veidrodėlį; reiktų kai kuriems vairuotojams pasiskaityti taisykles, kad sukdami į kairę ar iš šalutinio kelio žinotų kieno pirmumas (ne vienas užmirštam kai kuriuos taisyklių punktus, bet tada bent elementarus atsargumas padeda).
P.S. Mano virš 1000 km/mėn irgi susukami mieste, matau dviratininkus ne tik gatvėse, bet ant šaligatvių, pievų ir panašiai be jokių liemenių ir šviesų.

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-07-08 13:46 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-04-08 10:52
Pranešimai: 1838
Miestas: Kaunas
Skype: i-x-sania-x
Vardas, Pavardė: Aleksandras V.
Kęsti, dėl šaligatvių jau lyg ir atsirado įstatymų pataisa, kad galima jais važinėt, ir jais važiuojant šviesos dienos metu nėra būtinos :)

_________________
2008: 500km / 2009: 1600km / 2010: 5450km / 2011: 10 004km / 2012: 4000km / 2013: ~500km :( / 2014: ~2000km / 2015: ~2000km / 2016-2018: nesuskaičiuojamai mažai / 2019: Kraunama... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-07-08 14:00 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
Aleksandrai, šiame kontekste, man tai jokio skirtumo ar galima su dviračiais šaligatviais ar ne, tik norėjau pasakyti, kad stebiu aplinką ne tik kelią, o kai kurie pasirodo nesugeba dviratininkų matyti po nosimi važiuojančių.
P.S. Kiek žinau šaligatviais dviračiais dar negalima važiuoti, tik pataisa priimta ar siūloma, o kada dar įsigalios... pataisykit jei klystu.

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-07-14 19:58 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2014-07-14 19:20
Pranešimai: 3
Vardas, Pavardė: Vaidas V.
Įstatymas bukas ir tiek. Pasitaikantis atvejas vilki liemenę ir užsidėjęs didelę kuprinę tamsia... tai iš po jos nugaroje nesimato tos liemenės. Tai liemenė neefektyvi. O šviesos žibintas dieną jei ne diodinis(aišku dar galingas turėtų būti bent 1-3 watt. kad aiškiai šviestų), o paprastas tai nieko nesimato saulėtą dieną. Nebent iš metro pamatysi. Briedas ir tiek. Manau problema yra girtumas, o ne matomumas. Beja dauguma vairuotoju mobiliaisiais žinutes rašinėja važiuodami.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 244 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 20 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai