Velomanų puslapis
http://velomanai.lt/forumas/

Aerodinamika
http://velomanai.lt/forumas/viewtopic.php?f=5&t=3689
Puslapis 11

Autorius:  jumbo [ 2011-06-15 16:19 ]
Pranešimo tema:  Aerodinamika

Sveiki,

Ieškojau, tokios temos forume lyg ir nebuvo. Taigi pasidalinkite savo patirtimi, žiniomis ir patarimais apie vėjo pasipriešinimą. Nebūtinai matuotis piniginėmis, kas kokį, labiau aerodinaminius faktorius gerinantį karboninį rėmą, ar ratlankius įsigyjo. (Nors kodėl gi ne?). Tiesiog, kaip ir kur jus išnaudojate ir pritaikote savo aerodinaminę sėdėseną, pavyzdžiui riedant nuo pakalnės?
Ar rinkdamiesi šalmą vertinate oro aptakumo faktoriu? Tai žinoma galima nuspėti pagal šalmo dizainą. Kaip žiūrite į "aerodynamic handlebars"? Specai aiškina, kad aptakumas ryškiai pagerėja, bet tuo pačiu dviratininkas spaudžia savo krūtinės ląstą, sumažindamas plaučių išsiplėtimą.

Kodėl sukūriau šią temą? Todėl, kad 50% maršruto kurį kasdieną minu, kovoju su stipriu priešpriešiniu vėju. Kryptis visada daug maž panaši, stiprumas svyruoja, bet tai yra žiauriai nemalonu, kai veikiama ne tik visiems įprasta gravitacijos jėgą, bet dar ir, manau didelė procentinė dalis oro pasipriešinimo. Kaip priimtumėt tokią situaciją? Keistumėt maršrutą? Džiaugtumėtės dėl papildomų kalorijų kūrenimo?

Paveikslėlis

Autorius:  ITD [ 2011-06-15 17:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Vėjo faktorius : aerodinamika eiliniam vartotojui ir mėg

gelbsti siauras vairo paėmimas(nors ant plentinio jie ir taip siaurai), pasilenkimas iki tokio lygmens, kad su krūtine kone remtumeis į vairą. Kažkiek naudos priduota šalmas arba skusta galva(su peiliukais), aptemptos kelnės :roll:
Asmeniškai man pačiam su dviem metrais tas vėjo pasipriešinimas aktuali tema, nes tiesiogine to žodžio prasme būnu bure(kaip viename pasivažinėjime pasakė kolegė už nugaros važiuojanti - labai gerai už tavęs važiuoti :lol:)

Autorius:  jumbo [ 2011-06-15 17:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Vėjo faktorius : aerodinamika eiliniam vartotojui ir mėg

Ačiū už atsakymą :)) smagu, kad ne vienam šita problema nervina.
faktas - neplevėsuojantys rūbai, negrybiškas šalmas. Tik kaip surasti aukso viduriuką, kai DAR patogu minti, bet aerodinamika geresnė nei įprastai sėdint :)

Autorius:  lucasso [ 2011-06-15 23:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Aerodinamika

Logiškai galvojant, jei į vieną pusę vėjas iš priekio, tai grįžtant - į nugarą. Ir tada tos kalorijos susitaupo :) Gal taip galvojant nebebus "žiauriai nemalonu"?


Iš šitų linkų kažką esu skaitęs. Gal bus įdomu:

http://www.users.globalnet.co.uk/~hadland/lafford2.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_performance

http://www.sheldonbrown.com/rinard/aero ... namics.htm

Autorius:  jumbo [ 2011-06-16 00:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Aerodinamika

Lance Armstrong apie aerodinamiką dviratininkui:
http://www.youtube.com/watch?v=9k_F0Vo1Ggo&NR=1

Autorius:  Linas [ 2011-06-16 15:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Aerodinamika

Vėjas tik palydovas kelyje. Man jis nei trukdo, nei padeda. Kartai gadina treniruotę, jei pučia į nugarą :-) Padeda, jei važiuoju ramiai ar skubu ir pučia į nugarą. Gaivina karštom vasaros dienom.
Pučia vėjas bet man baika, man nešalta su fufaika ;-)

Autorius:  Giedrius.S [ 2011-06-19 10:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Aerodinamika

1. Vairą žemyn, triusikus aukštyn :)
2. Susirandi kokį čainiką su bidonais ant vairo, tyliai sėdi ant rato ir mini.
3. Ieškaisi fūros, autobuso, sėdi ant rato ir leki 60-70...
4. Nevalgai 20metų, dirbi lėlių teatre atsarginiui vaidmeniui. Tada nusiperki karbon super duper triper dviratį, prisikrauni kišenėn akmenų ir varai 40 prieš uraganą.
Jei vistiek sunku, tada

1. Nuimi nuo vairo bėgių rankenas, ir susimeti kišenėn, gi aerodinamiškiau...
2. Pašalini visą stabdžių sistemą, hren ji? Vėjas iš priekio pristabdys, ar gali primesti skraidančią voverę.
3. Nuimi vairą. Laikais už vairo iškyšos.

Nu va ir žaibs jau esi. :)

Autorius:  agne [ 2011-06-19 11:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Aerodinamika

nu jus ir tema cia uzgvildenot :D Vejas juk neisvengiamas dviratninku palydovas, nors ir kaip jo nemegtum. Reikia pristaikyti ir tiek (tiesiog susipakuoji ant to dviracio, kiek leidzia jo remas bei vairo forma ir mini. Cia ne pasaulinio lygio lenktynes, kur aerodinaminis salmas, skustos kojos ar karboninis remas, pagerinanatys tavo rezultatakeliom sekundem, ka nors nulemtu). Jei per sunku, vaziuok leciau, nes , kad ir kiek besistengtum gerindamas aerodinamika, vistiek liksi nepatenkintas - vaziuosi keliais kilometrais greiciau ir vel atrodys, kad sunku minti.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/