Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2019-10-14 14:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2010-04-28 21:42 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-01-15 20:52
Pranešimai: 334
Paradoksas metes rukiti per ziema priaugau 20 kg ,faktas nera sveikos mitibos ,tera tik sveikas givenimo budas .8h ant dviracio per savaite ,ir 10 kg kaip nebuve :D .Rimtai nevarzau save valgime ,ar maisto psirinkime .Net laike kada valgiti ir kiek,tesiog 8h minimum per savaite ant dviracio.Blogiausia tai kad atsiradus kg,atsiranda tingumas,atsiradus tingumui nesinorisi nieko.O nenorint judet atsiranda kilogramai.Ir jai atrasi nors kiek noro judeti ,kg tesiog istirps .Sakau tai jau antra sik padares ta pati ,tai yra per 2 menesius numetes daugiau nei 20 kg ir valgantis ka noriu ir kada noriu :D


Paskutinį kartą redagavo dinux 2010-04-28 22:57. Iš viso redaguota 1 kartą.
pataisytas temos pavadinimas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: ta pati
StandartinėParašytas: 2010-04-28 22:52 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2010-04-07 09:38
Pranešimai: 36
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Mindaugas
Seip per daug numetei per toki trumpa laiko tarpa.Idomu kiek dabar sveri?Jei buvai storas ir sverei koki 110kg tai gal ir nieko.Gali atsirasti su sveikata problemu.Daktarai rekomenduoja iki 5 kg.per menesi numest.

_________________
Ryterna
Kyla klausimų del garažo, kiemo vartų ?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-04-29 12:23 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-08-02 16:32
Pranešimai: 2289
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius.S
Išvada - geriau nepradėk rūkyti... :) Nauda visomis prasmėmis :)

_________________
Dviračių meistras, reikia remonto, patarimo? PM arba 861178461


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-04-29 12:33 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-08-01 12:04
Pranešimai: 213
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Haroldas
O būna pradeda rūkyt...kad svorį numestų :lol:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: ta pati
StandartinėParašytas: 2010-05-02 15:58 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-01-15 20:52
Pranešimai: 334
Minde-D rašė:
Seip per daug numetei per toki trumpa laiko tarpa.Idomu kiek dabar sveri?Jei buvai storas ir sverei koki 110kg tai gal ir nieko.Gali atsirasti su sveikata problemu.Daktarai rekomenduoja iki 5 kg.per menesi numest.

Storas nebuvau :lol: ,is 78kgper ziema metes rukyti priaugau iki 100kg .Seip Minde teisingai rasai ,aisku atsiliepia sveikatai jai meti badavimo ,ar viduriu laisvinimo - tustinimosi bei slapinimo skatinimo budu :mrgreen: .O cia vaziuodamas 20 - 25 km per h greiciu per 1h sudegini grubei 400 - 500 kaloriju ,per 8h (turiu grubei savaites laika pravaziuota dviraciu,seip jis kurkas didesnis gavosi ).Gaunasi , kad sudeginta 3200 kaloriju.Seip dar reikia sugebeti suvalgiti 400 kaloriju turinti maista ,todel svoris krenta naturaliai,ir jokio diskonforto organizmui nera. Todel ir sakau ,nebuna sveikos mitybos ,buna tik nesveikas gyvenimo budas (ipac pribloske pasisakimas prie kebabines ,man prasome padaryti kebaba su dietiniu nerebiu monojezu ir daugiau kopustu ,nes metu svorio :shock: :mrgreen: )


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-04 12:49 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-03-30 11:06
Pranešimai: 88
Miestas: Vilnius
Skype: mss.pibody
Vardas, Pavardė: Marija
Cituoti:
man prasome padaryti kebaba su dietiniu nerebiu monojezu ir daugiau kopustu ,nes metu svorio

Jo :) Man, prašau, BigMac ir dietinės kolos, hehe.
Šiaip aš irgi priklausau tai laimingajai žmonių grupei "jei sportuoju, valgau drąsiai", bet tai tikrai galioja ne visiems.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-05 17:48 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2008-06-27 21:06
Pranešimai: 116
Miestas: Kaunas
Skype: tomasanlt
Vardas, Pavardė: Tomas Semaska
Laimingas zmogus jai vazinejimas dviraciu padejo kovoti su virssvoriu. As irgi nutukes, nekapoju kebabu ar kitoki greita maista istysai, saldumynu irgi nemegejas, o ant baiko daugiau nei 8 val per savaite, taciau niekaip nekrinta svoris, dabar tik prisimenu su asara akyse koks buvau pries 2-3 metus :)

_________________
SCOTT Speedster


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-05 20:10 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009-05-03 22:40
Pranešimai: 144
Miestas: Vilnius
Vardas, Pavardė: Reamens
jei jau taip reikia ziureti ka valgote ;)

_________________
pasukus ratą matosi, kad neidealiai jis apvalus, bet vis tiek dėl truputi didesnio apvalumo tiek daug pinigų daugiau reikia sumokėti?


Paskutinį kartą redagavo dinux 2010-05-05 20:28. Iš viso redaguota 1 kartą.
ištrinta citata


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-06 08:29 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-01-15 20:52
Pranešimai: 334
ManasVeloVelo rašė:
Laimingas zmogus jai vazinejimas dviraciu padejo kovoti su virssvoriu. As irgi nutukes, nekapoju kebabu ar kitoki greita maista istysai, saldumynu irgi nemegejas, o ant baiko daugiau nei 8 val per savaite, taciau niekaip nekrinta svoris, dabar tik prisimenu su asara akyse koks buvau pries 2-3 metus :)


Na gi, nejau visai nei vieno kg nenumetei :shock: kaz kodel nesitikis.Sutinku gal leciau krenta svoris ,bet kad visai nieko nemazeja :roll: .Pabandik sitokia dieta.

Ryte pusriciam vaisiai (bananai ,apelsinai uoboliai ir t.t.).Tai neapkraus skrandzio ,greitai virskinsis ,ir iskart suteiks kunui energijos. Kas reikalinga darbui, o ne maisto virskinimui.

Pietum virtos arba troskintos darzoves ,su truputeliu riebalu (sviesto ar margarino).

Na ir vakarienei baltimai ;
Tai ivairios grudines kilmes koses, mesa - zuvis .Salotos butinos.

Miego metu organizmas badauja ,todel rite pabude ir bandome privalgiti teisindamiesi kad visai dienai .O is tiesu organizmas ta energija kuri reikalinga jusu darbui ,eikvoja maisto virskinimui .Todel ir jauciasi mieguistumas ,bei tingumas .


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-06 08:55 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Reamens rašė:
jei jau taip reikia ziureti ka valgote ;)

Ir kiek valgai :wink:
Tiesiog pradžiai pabandyk valgyti viską tą patį, tik truputį sumažinti kiekius. Kiekvieną kartą baigti valgyti, paliekant šiek tiek maisto. Po mėnesio skrandis truputį susitrauks ir to kiekio pradės užtekti. Po to galima pradėti žiūrėti patį maistą. Kaip sakoma po truputį ir ....


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-06 09:04 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-08-16 19:27
Pranešimai: 540
Miestas: Kaunas
Ryte pusriciam vaisiai (bananai ,apelsinai uoboliai ir t.t.).Tai neapkraus skrandzio ,greitai virskinsis ,ir iskart suteiks kunui energijos. Kas reikalinga darbui, o ne maisto virskinimui.


Tai kad sveikos mitybos vadovai kaip tik rekomenduoja pirmoje dienos pusėje suvartoti didesnę dienos raciono dalį nei po pietu.
todėl šiuo atveju pusryčiai su vakariene turi keistis vietom

_________________
No time for losers
'Cause we are the champions - of the world -


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-06 10:08 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
Darysp rašė:
Tiesiog pradžiai pabandyk valgyti viską tą patį, tik truputį sumažinti kiekius. Kiekvieną kartą baigti valgyti, paliekant šiek tiek maisto. Po mėnesio skrandis truputį susitrauks ir to kiekio pradės užtekti. Po to galima pradėti žiūrėti patį maistą. Kaip sakoma po truputį ir ....

Auksiniai žodžiai :!:

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-06 10:49 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-05-10 21:29
Pranešimai: 151
Miestas: Vilnius
Vardas, Pavardė: Justas
O kad alkio nejaust galima didinti maisto turi, nedidinant kaloriju - t.y. uzsigeriant vandeniu. Sriuba, vaisiai ir darzoves yra santykinai mazo kaloringumo ir didelio turio - kas duoda sotuma.
Šiaip laikoma, kad sveikiau valgyt dažniau mažesnėm porcijom, nei laikytis tradicinio gausaus pavalgymo pusryčių-pietų-vakarienės metu.

Viskas paprasta - sunaudojamos energijos kiekis (fizinis aktyvumas) turi but didesnis uz gaunama su maistu (mazesnes porcijos, maziau kaloringas maistas), o rezultatas tik nuo žmogaus valios priklauso.

Ir dar labai svarbu laiku susizgribt svori mest, nes kai lašinuku užaugs daugiau - tada tai jau tikrai sunku bus.

Metes rukyt as irgi gerokai sustambejau - tai zinoma susije su pagausejusiu saldytuvo varstymu, ta jausma "kazko norisi" savaime gaunasi malsint maistu... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-06 12:12 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2010-05-05 22:15
Pranešimai: 55
Miestas: Ramat HaSharon, Israel
Vardas, Pavardė: Darius
Man buvo tas pats, pries du metus, meciau rukyt ir per pusmeti priaugau 14kg.. :) bet atejus pavasariui, kas diena (jei oro salygos leisdavo) pradejau minti po valanda dviraciu (intencyvaus minimo) o rytais begiojau 30-45min.. maista valgiau visoki tik saldumynu maziau :) ir siaip gigantisku porciju atsisakydavau..
ir per puse metu dingo visi 14kg :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-05-06 14:11 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2008-06-27 21:06
Pranešimai: 116
Miestas: Kaunas
Skype: tomasanlt
Vardas, Pavardė: Tomas Semaska
Na nukrito, ziema buvo problemu su sveikata ir daktare uzdraude bet koki judejima is lovos- tik iki vc geriausiu atveju. Taip trys menesiai lovoje prabego- jetau kaip istines buvau. Bet tik ka per tuos menesiukus priaugau, ta ir numeciau.

Racionas, kaip kazkas minejo- man panasei ir sake endokrionologe- pusryciai sotesni buna, paprastai vistiena arba zuvis, riebei nemegstu. Pietus kartais buna, kartais ne (pasitaiko, kad nera laiko pietaut, arba baisei tingiu gamintis), bet pietums megstu sriuba valgyt, arba grikiu kose. Vakarienei dazniausei susiplaku vaisiu ir pieno kokteili, gal pienas cia nelabai vakarienei. Salotas kai ju buna kapoju tiek pietums, tiek vakarienei, tiek pusryciams. Valgau paskutini karta apie 19val.
Per visa diena oboliu kiekis nemazas sukrenta i skrandi..
Na dar laukiu is kliniku pilno atsako del hormonu ir tolymesniu tyrimu, sako gal but organizme kazkas is rikiuotes isejo.

_________________
SCOTT Speedster


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai