Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2019-10-21 01:45

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 62 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2009-12-02 19:39 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5002
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
Dalyvavome Kauno dviračių trasų specialiojo plano svarstyme su Kauno architektūros ir urbanistikos ekspertų tarybos (KAUET). Karšti įspūdžiai.
Gal jie ir urbanistikos ekspertai, bet atėjo į svarstymą kaip nepareigingi studentai, aiškiai neskaitę medžiagos, nepasinagrinėję brėžinių (kurie senai pateikti viešai internete). Ir labai trumpai pasižiūrėję bendrą stambaus mastelio schemą, neišklausę pilnai pristatymo, pradėjo sudirbinėti projekto rengėjas, ir netgi jas įžeidinėti.
Gerai, kad nuėjome (aš, Pauliusb, ArūnasRu).
Pasiteisino baimė (iš ankstesnės patirties tokių planų svarstymuose), kad apie dviračių transportą, apie dviračių trasų planavimą, patys beveik nevažinėjantys žmonės nori pasirodyti svarbiais ir pradeda rodyti savo 'išmintį'. Nors juodu ant balto pateikti normalūs sprendiniai, bet daugelis pasisakančių architektų vienas paskui kitą kartojo tas pačias abejotinas pastabas.
Pvz. tai Kauno miesto savivaldybės užsakytas ir miesto ribomis apibrėžtas planas, bet visi reikalavo takų pratęsimo į rajoną, ir net toliau. Nors aiškiai plane parodytos visos jungtys ir visi išėjimai.

Nors planas padarytas kaip tinklas (daugiau nei akivaizdu), ir siūlomas tik pagrindinis būsimų trasų karkasas, bet visi tarsi akli, aiškino, kad nemato jokio tinklo, tik padriką tinklą :shock: ?
Nors įtrauktos visos rekreacinės teritorijos (Panemunės šilas, Pažaislis, Ąžuolynas, Lampėdžiai, Kleboniškis, Romainių miškas, Neries parkas Vilijampolėje, etc.) ir pasiūlytos galimybės kaip į jas atvažiuoti, dauguma aiškino, kad rekreacinės teritorijos neįtrauktos.

Nors tai inžinerinės infrastruktūros planas (iš tiesų tik senojo gan nesąmoningo plano atnaujinimas), vietoj nuoseklaus visą miestą apimančio plano siūlė kažkokius mistinius žiedus aplink visus fortus. Kodėl ne aplink piliakalnius, bažnyčias, muziejus ???
Pasakymas, kad sukūrus takų tinklą, žmogus visur galės nuvažiuoti, netenkino. Man atrodo, dalis ekspertų išvis nesuprato, kad pasiūlytose trasose dar tik bus padaryti takai (jei išvis miestas tam skirs pinigų).

Nors labai kruopščiai išnagrinėjome ir pasiūlėme esamus ir galimus užkilimus dviračiais į šlaitus ir jie visi yra plane. bet gerb. urbanistikos architektai nepasivargino pasižiūrėti, o aiškino, kad nėra, kad reikės varytis kažkokias tai laiptais.
Buvo egzotiškų pasiūlymų statyti liftus šlaituose, aiškinimų, kad Kaune reikia tik rekreacinių dviračių trasų (bet nepaaiškino, kaip iki jų dviračiu nusigauti). dar keli ekspertai aiškino, kad dviračiu važinėti pridera tik studentams ir pensininkams, todėl pagal jų poreikius reikia ir planuoti viską. Dar buvo reikalavimai takus daryti šlaitų pakraščiais, nors tie šlaitai seniausiai užstatyti ir visur privačios žemės. Toks tūlas A. Karalius bepasibodėjo išvadinti plano "lavonu", nesąmone ir toliau nieko neklausęs išėjo iš svarstymo. Kiti reikalavo į plano sprendinius įtraukti visokius urbanistinius sprendinius (pakrančių vystymas), kurie neturi nieko bendro su dviračių takais.

Nors buvo įstatymuose numatytas laikas ir galimybės pateikti savo pasiūlymus planui (ką velomanai ir daug kitų kauniečių padarė), bet KAUET nariai pasipiktinę aiškino, kad su jais reikėjo derinti viską atskirai ir reikalavo vos ne viską perdaryti nuo pradžių.

Norėjau papildyti pranešimą su paaiškinimais, kas į planą įtraukta. bet tuomet nedavė žodžio. Paskui davė tik pasisakyti. gerokai susinervinau klausydamas visų šitų nesąmonių ir suprasdamas, kad tiems žmonėms visai nerūpi, ar bus tas planas priimtas ir nors kiek įgyvendintas, ar bus Kaune dviratininkams nors kiek patogiau ir saugiau važinėti. Svarbu, kad ekspertų vizijos ir su galimybėmis prasilenkiančios svajonės būtų ten įtrauktos.
Tikiuosi, kad visi tie chaotiški, prieštaringi ir mažai bendro su realybe turintys pasiūlymai nebus paskutinę minutę įbrukti į plano projektą ir nesutrukdys jo priėmimui. Nes gerb. ekspertai pavėlavo laiku ir pagal įstatymus tuos savo "vertingus" pasiūlymus pateikti.

Po svarstymo paklausinėjus, ar patys ekspertai važinėja dviračiais, išgirdome, kad vienas kitas važinėja, po kelis šimtus km per metus. Nidoje, pajūryje, Panemunės šile. ir to užtenka kruopščiai ir atsakingai dirbusius plano rengėjus niekinti, įžeidinėti ir sudirbinėti jų rezultatus...

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-12-02 21:06 
Atsijungęs
Velomanas

Užsiregistravo: 2007-06-15 07:46
Pranešimai: 1101
Miestas: Kaunas
Tundros be elektros stulpų (čia apie visus "Karalius").
Linai, nešvaistyk energijos vėjais, kol projektas nepakvips pinigais.
Mūsų mieste dar nėra už ką balsuoti.

_________________
Mano turgelis: tuščias


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-12-02 23:06 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-08-01 12:04
Pranešimai: 213
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Haroldas
Kol dominuos tokie "ekspertai" , tol ir bus dviračių takai (ir ne tik dviračių...) į niekur. Bet kol visa tai kažkam naudinga bus - tai ir "ekspertų" netrūks...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-12-03 00:22 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-12-21 11:01
Pranešimai: 600
Miestas: Kaunas, Kėdainiai
Vardas, Pavardė: Andrius
Paskaites Lino pasisakyma, pagalvojau kad sis reikalas turetu sudominti ziniasklaidos atstovus... Gal visgi reiktu pasinaudoti jais kol dar nevelu...?

PS. Atsiprasau uz rasyba, nes rasau telefonu, kuriame nera lietuvisku raidziu...

_________________
Kai netingiu - fotografuoju
Ratai: Merida Scultura FLX Team, Merida Carbon FLX Team

Parduodu atliekamas dalis, komponentus. Spausti ČIA


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-12-03 00:57 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5002
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
manau, kad neverta kelti jokio širšalo, nes tų ekspertų "pastaboms' tai suteiktų nepelnyto ir nereikalingo dėmesio. Duok Dieve, kad jie tai greičiau pamirštų ir nieko nesiimtų. Nes sakė, kad kiekvieną savaitę svarsto vis kitus planus. Tikiuosi, po savaitės nebeprisimins dviračių takų :roll: Tegu savo išmintį rodo architektūros srityje, nes Kaunas padrikai užstatomas jų pačių projektuotomis stiklinėmis dėžėmis, kurios iškrenta iš konteksto, ir šiaip baigia prarasti nuosekliai planuojamo miesto veidą.

P.S. čia tik mano nuomonė apie tą svarstymą. Kiek žmonių, tiek nuomonių. Kai kurios racionalios pastabos paskendo bendrame nemotyvuotos kritikos chaose. Dėl dviračių takų, kad tai būtų gerai upių pakrantėmis kai kurie santūresni architektai buvo teisūs. Tik nepaminėjo, kad ten dideli gamtosauginiai apribojimai (kurie užkerta kelią suderinimui) ir daugelyje vietų žemės nuosavybė tokia įvairi, kad nieko neišeina padaryti. Pavyzdys - Lampėdžių takas, kuris turėjo pasukti į Raudondvario plentą, nes per Combo, autobusų parko, upių uosto ir kitų įmonių ir savininkų valdas nėra praėjimo panemune. Panašiai ir Aleksote panemune ties Minkovskų gatve ir dalyje Vilijampolės Panerių g. rajone link autostrados tilto per Nerį.

Dėl patogesnių užkilimų į šlaitus architektai nebuvo originalūs, nes ir Gražvydas pasiūlė neprisirišti prie gatvių, o ieškoti būdų, netgi padaryti dviračių takų nuožulnius serpantinus į Šilainių šlaitus. Toks pasiūlymas pvz. įtrauktas iš Demokratų g. į Linkuvos g. Mes suprantame, kad ir tai jau brangu. bet iki liftų dviratininkams dar neprisigalvojome :-D Ar įsivaizduojate, kas Kauno politikai balsuotų už tokių liftų finansavimą ??? na, nebent kažkam tai būtų labai naudinga...

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-12-14 11:41 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-10-14 16:58
Pranešimai: 881
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Arūnas Rutkauskas
"Kauno diena" apie svarstymą Kauno architektų ir urbanistų taryboje -
http://kauno.diena.lt/naujienos/miestas ... liu-253462


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-12-14 18:27 
Atsijungęs
Velomanas

Užsiregistravo: 2007-08-15 10:51
Pranešimai: 1681
Miestas: Kaunas
Skype: samblia
Vardas, Pavardė: Saulius
p.s. Popierinėje "Kauno dienoje" prie straipsnio esančioje nuotraukoje papuolė ir Arūnas :)

_________________
Saulius


Mano avataras yra čia
Velomanų naujienos facebook'e
Velomanų komandos forumas: http://velomanai-team.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-12-14 19:16 
Atsijungęs
Velomanas

Užsiregistravo: 2007-06-15 07:46
Pranešimai: 1101
Miestas: Kaunas
Karalius rašė:
Audrys Karalius architektas2009 12 14 10:30..Labai nemalonu, kad tenka per spauda aptarineti klausimus, kurie turetu buti sprendziami normaliai, be pakeltu balsu.
Noriu kai ka savo kolegoms dviratininkams pastebeti - plano rengejos is Vilniaus absoliuciai nepazista miesto ir netgi pacios prisipazino, kad pasitenkino pora (tik!) pasivazinejimu automobiliu. Todel nenuostabu, kad dauguma ju trasu nupiesta magistralemis (Savanoriu pr., Veiveriu pl. ir tt). Is kur gi joms zinoti, kad ramiomis paralelinemis gatvelemis ta pati marsruta galima iveikti zymiai maloniau. As jau nekalbu apie dviraciu taka buv.Radio gamyklos laiptais ir pan. I mano klausima kokias konkrecias problemas sis projektas sprendzia, jos apskritai nieko rislaus negalejo atsakyti, nes... jos tu problemu nezino. Jos nezino, kad sudetinga dviraciu pervaziuoti HESa, kad atskiros patrauklios miesto dalys tarpusavyje yra nesujungtos. Projekte nera poilsiniu-turistiniu marsrutu, kai savaitgali tiesiog norisi pasivazineti dviraciu graziausiomis Kauno vietomis. Projektuotojos tokiu vietu tiesiog nezinojo. Joms netgi nesove i galva mintis suprojektuoti dviraciu takus Neries krantais, nes nubreze juos judriomis Vilijampoles gatvemis...
Apskritai, sitas Dviraciu taku projektas yra toks prastas ir bevertis, kad kyla naturalus klausimas: kam jis reikalingas? Ka jis miestui duoda?
Pries kelis metus vienas panasus opusas jau buvo realizuotas Kaune - nupiestos linijos Senamiestyje ir Laisves alejoje. Ir ka gi jos isprende, ka pagerino....? Lygiai nieko. Reikia baigti zaisti kosmetinius zaidimus ir viena karta uzsiimti strategija, kuri duotu konkretu p a g e r i n i m a. Sis projektas, beje, tuo net nekvepia.

_________________
Mano turgelis: tuščias


Paskutinį kartą redagavo Grazvis 2009-12-14 19:26. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-12-14 19:24 
Atsijungęs
Velomanas

Užsiregistravo: 2007-06-15 07:46
Pranešimai: 1101
Miestas: Kaunas
Šią žinutę įdėjau objetyvumo dėlei, nes ankstesnė mano žinutė buvo gana vienašališka.
Iš tikrųjų, po šiuo Karaliaus tekstu "pasirašau".
Jau pradžioje atsargiai atkreipiau Lino dėmėsį, kad planas padarytas šaligatviais ir siūliau vilnietes sodinti ant dviračių.
Nieko, iš klaidų mokomės.
P.s.
Niką vienam architektui jau rezervavau :lol:
Gal iš tikrųjų prisijungs prie mūsų

_________________
Mano turgelis: tuščias


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-12-15 01:35 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5002
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
Sudėtinga šnekėti apie kompleksišką reikalą, kaip specialusis dviračių takų planas forume, o ne gyvai palinkus prie brėžinių. Aš esu paprastas žemaitis dviratininkas, todėl dažnai vadovaujuosi žemaitiška nuostata "padėk sau ir Dievas tau padės" :-) Visada raginau nelaukti kol valdžia ar projektuotojai išspręs dviratininkų problemas, o patiems jas spręsti ir dalyvauti šiuose reikaluose. Turbūt geriausiai žinome, ko mums reikia. Mačiau, kad dviratininkų reikalai gerėjo tik tose šalyse ir miestuose, kur dviratininkai vadovavosi šia nuostata. Todėl nepagailėjau savo laiko ir savanoriško darbo šiam reikalui ir pabandžiau įtraukti jus visus, kurie domėjotės :-D

Gaila, kad svarstyme su architektais nesigavo rimto pokalbio, nes nustebino jų nepasiruošimas tokiam pokalbiui (aiškiai matėsi, kad visai nenagrinėjo brėžinių ir aprašymo) ir nesupratimas, kas aplamai važinėja dviračiu mieste ir kokiais tikslais. Gaila, kad Audrys Karalius viešai kalba neįsigilinęs į šitą planą. Būtų įdomu susėsti su juo (ir kitais urbanistais) ir detaliau panagrinėjus, dar kartą IŠGIRSTI nuomonę apie tą "lavoną ir raizgalynę". Nes dabar akcentuojami antraeiliai dalykai (projektuotojų gyvenamoji vieta, nors patys Kauno architektai projektuoja visoje Lietuvoje ir jų taryba KAUET svarsto visos
Lietuvos urbanistinius planus) ir daromos elementarios klaidos.
Noriu priminti, kad savivaldybė skelbė plano parengimui viešą konkursą, kurį laimėjo Kaune, I. Kanto gatvėje esantis Transporto ir kelių tyrimo institutas http://www.tkti.lt/. Kur gyvena jų darbuotojai, ar kas buvo jų subrangovai, turbūt ne mūsų reikalas ir ne mums spręsti. Svarbu atlikto darbo kokybė.

Priekaištas, kad kažkokie darbuotojai vaikščiojo ar važinėjo mašina tvarkoj. Bet iš A. Karaliaus ir kt. architektų pastabų matosi, kad ir jie ne daugiau yra važinėję dviračiais po Kauną ir apylinkes. Tačiau galime pasidžiaugti, kad planuotojams užteko įžvalgos įsiklausyti į dviratininkų pastabas ir į jas atsižvelgti. Džiaugiuosi, kad dalis mūsų skyrėme tam dėmesio ir savo brangaus laiko ir važinėjome patys, nagrinėdami pasiūlymus. O kandiems architektams, tai matyt, nesvarbu ;-)

Specialiojo plano rengimą ir tvarką nustato Teritorijų planavimo įstatymas. Tame plane nurodoma, kur turi eiti dviračių takai (pagal statybos normas įrengti takai, o ne maršrutai) ir duodamas pagrindimas tokiems siūlymams. Jei šių krypčių nėra, tai nėra pagrindo tiems takams statyti. Toliau takui statyti turės būti atliktas detalusis planas ir techninins projektas (kaip visiems kelių statiniams). Būtent šiame etape ir sprendžiamos tako įrengimo detalės (važiuojamoje dalyje, šalia gatvės, ant šaligatvio, kelkraštyje ir t.t.) ir galima kokybė. Paskui viskas priklauso nuo darbų kokybės ir kaip jie priimami.
Dviračių takus galima planuoti tik viešose erdvėse, savivaldybei priklausančioje bendro naudojimo žemėje. Privačiuose sklypuose jų savininkai sprendžia kas ten bus ir nerealu siūlyti dviračių takus per privačių savininkų sklypus. Turėtų būti ir arkliui aišku. Panašu, kad savo siūlymuose dalis architektų į tai neatsižvelgė.

Bendra klaida, kad maišomos sąvokos. Tai dažnai būna svarstymuose. Dviračių takas ar trasa yra infrastruktūros objektas, kelias apibrėžtas statybos normomis (danga, plotis, pagrindas, kur išdėstytas kito eismo atžvilgiu, kt.). Dviračių maršrutas yra bet kurio važiuojančio žmogaus susigalvotas judėjimo maršrutas.
Tas pats maršrutas gali eiti keliais, gatvėmis, šaligatviais, dviračių takais, visokiais takeliais, šuntakiais ir bekele. Kai dviračių takų tinklas bus išplėtotas, bet kuris žmogus pasirinks sau patogų ir saugų maršrutą takais. Bet mieste niekada neišvengsi gatvių.

Komentarai A.Karaliaus teiginiams

1. A.K. "Todel nenuostabu, kad dauguma ju trasu nupiesta magistralemis (Savanoriu pr., Veiveriu pl. ir tt). Is kur gi joms zinoti, kad ramiomis paralelinemis gatvelemis ta pati marsruta galima iveikti zymiai maloniau."

LV: Dalyje Veiverių g. įrengtos dviračių takų atkarpos, tikslinga jas sujungti į vientisą taką. Šalia Savanorių pr. nėra planuojama jokių takų, nes fiziškai jų nėra kur įrengti. Nebent ateityje bus atimta viena juosta iš transporto, Turbūt užtenka blaivaus proto subvokti, kad dabar tai neįmanoma. Takai daug kur numatyti šalia gatvių, nes kitur fiziškai nebus galimybių kur jų įrengti.
Lygiagrečiose ramaus eismo D kategorijos gatvelėse nereikia takų, nes dėl siauro jų pločio ir ramaus eismo, ten saugiai galima važiuoti gatve. T1 puikiai žino projektuotojai, tą patį siūlėme ir mes nuo velomanų ;-)

2. AK "I mano klausima kokias konkrecias problemas sis projektas sprendzia, jos apskritai nieko rislaus negalejo atsakyti, nes... jos tu problemu nezino."

LV: Atsakė, kad viena bendra problema, kurią sprendžia projektas yra tarpusavyje nesusijusių ir didelės dalies miesto neapimančių dviračių takų sujungimas į bendrą tinklą, atsižvelgiant į visus žmonių poreikius (rekreacinius, susisiekimo, turizmo ir t.t.). Nes dabartinėje situacijoje viskas yra viena problema.

3. AK: "Jos nezino, kad sudetinga dviraciu pervaziuoti HESa, kad atskiros patrauklios miesto dalys tarpusavyje yra nesujungtos."

LV: Puikiai žinojo ir pradžioje nebuvo numatę ten takų įrengimo. Būtent velomanų pastabose pasiūlėme numatyti Petrašiūnų jungtį su Panemune. Bet kaip tai bus sprendžiama techniškai - sudėtingas klausimas, nes HE ypatingas objektas. Ateitis parodys. Bet važinėjame pro ten visi ir nėra to baisaus vargo ;-)

4. AK "Projekte nera poilsiniu-turistiniu marsrutu, kai savaitgali tiesiog norisi pasivazineti dviraciu graziausiomis Kauno vietomis. Projektuotojos tokiu vietu tiesiog nezinojo".

LV: Tas vietas žino kauniečiai ir pasirenka, kas kur nori važinėti. Vieni sukinėjasi Lampėdžiuose, kiti Panemunės šile, treti Kleboniškyje ar šiaip po miestą Laisvės alėjoje. Dviračių takai nėra maršrutai, o tik specialūs dviratininkams skirtis keliai. Planas skirtas tokių kelių įrengimui. Maršrutus susigalvoja patys žmonės, o ne planų rengėjai. Pasivažinėti ramiomis Žaliakalnio ar Šančių gatvelėmis nereikia jokių takų, o ten galima tiek maršrutų sugalvoti...
Galima išleisti maršrutų Kaune dviračiais žemėlapį su įvairių įdomių objektų aplankymo variantais. Tais maršrutais daugiausiai reikės važinėtis gatvėmis (arba jų bijantys važiuos šaligatviais, pažeidinėdami KET). Bet tai neturi nieko bendro su specialiuoju dviračių takų planu.

5. AK: "Joms netgi nesove i galva mintis suprojektuoti dviraciu takus Neries krantais, nes nubreze juos judriomis Vilijampoles gatvemis..."

LV: Netiesa. Dviračių takas pasiūlytas Neries parke šalia Neries krantinės g. iki pat tilto per Nerį Vilniaus-Kauno plente. Kiek jis priartės prie upės, nustatys gamtosauginiai reikalavimai, žemės naudojimo sąlygos, žemės nuosavybės reikalai ir techninės galimybės. Kitoje gatvės pusėje dviračių takas palei Nerį eina išilgai Jonavos g. Arčiau upės paprasčiausiai nėra techninių galimybių, nes ten šlapios, užpelkėjusios, upės užliejamos žemės. Arba privatūs sklypai ties Sandijos moteliu, buv. vandentiekio teritorijoje Kleboniškio šile. Bet kuris Kauno architektas, ar ten pasivaikščiojęs žmogus tuos dalykus mato ir galėtų įvertinti savo siūlymus ;-)

6. AK "Apskritai, sitas Dviraciu taku projektas yra toks prastas ir bevertis, kad kyla naturalus klausimas: kam jis reikalingas? Ka jis miestui duoda?"

LV: Tai nėra naujas planas, o seniau parengtų Kauno m. dviračių takų planų trečioji versija, atnaujinta ir papildyta pagal pasikeitusią situaciją. Už pagrindą paimtas seniau galiojęs planas, kuriame buvo daug prieštaringų siūlymų.
Tai tikrai gerai parengtas planas (esamoje miesto politinėje, ekonominėje ir susisiekimo sistemos situacijoje). Tai realus planas, kurio bet kurią dalį įgyvendinus, Kauno dviratininkai gaus dar vieną dviračių taką, papildantį bendrą tinklą. per eilę metų atsiras vientisas visą kauną apimantis tinklas. Kai nėra jokio plano, nėra pagrindo tokiam tinklui atsirasti.

7. AK "Pries kelis metus vienas panasus opusas jau buvo realizuotas Kaune - nupiestos linijos Senamiestyje ir Laisves alejoje. Ir ka gi jos isprende, ka pagerino....?"

LV: Jau esu minėjęs, kad dviračių takas Laisvės alėjoje atsirado, kai policija ir kitos derinančios institucijos kategoriškai atsisakė suderinti takų įrengimą lygiagrečiose K. Donelaičio ir Kęstučio gatvėse. Taip atsitinka, kai vieni siūlo nerealius sprendimus ir vizijas, bet nepagalvoja apie jų priėmimo ir įgyvendinimo galimybes. Vieni keikia Laisvės al. taką, kiti juo važinėjasi.

8. AK "Reikia baigti zaisti kosmetinius zaidimus ir viena karta uzsiimti strategija, kuri duotu konkretu p a g e r i n i m a. Sis projektas, beje, tuo net nekvepia.".

LV. Ar tikrai ? Man tai atrodo tikrai gerai atliktas planas, kuris nepadarytų gėdos nei vienam miestui. Manau, kad bet kuris planas turi būti realus. Kad būtų įmanoma jį suderinti su atsakingomis institucijomis ir įgyvendinti ten siūlomus sprendinius realiame laike ir su realiomis to meto galimybėmis. Kitaip tai bus tik vizija, graži idėja, kuri liks tik popieriuje. Būtų įdomi ir Kauno dviračių takų tinklo vizija, net labai įdomu. Bet tai jau kitas darbas.
O šitas planas ir taip labai ambicingas. vargu, ar jis visas bus įgyvendintas per 10 metų. Tačiau svarbu, kad įgyvendinant pagal pirma-eiliškumą, ar bet kurį sprendinį, visi jie būtų tinkami. Kuris sprendinys ten konkrečiai blogas ir kodėl ?

Realių praktinių pasiūlymų nepateikė nei vienas architektas. Nors kai kurie velomanai pateikėme labai konkrečius pasiūlymus, išsinagrinėję viską brėžiniuose ir vietoje. Tą padarėme be jokio atlygio, dirbdami "kaip sau". Konrečius pasiūlymus pateikė ir kiti kauniečiai, dalyvavę svarstymuose. Ar architektai kokia nors išskirtinė kasta, kad jiems negalioja Teritorijų planavimo įstatymas ir planavimo dokumentų derinimo tvarka ? Juk tai jų kasdienio darbo dokumentai !

P.S. geriausia bus, kai dviračiais pradės važinėti daugiau architektų ir jie geriau supras visų dviratininkų skirtingus poreikius ir sugebės juos derinti.

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-12-15 11:10 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2007-05-31 00:18
Pranešimai: 3729
Miestas: Kaunas
Šitas straipsnis yra šališkas, nematau dėl ko diskutuoti, tuo labiau dėl kažkokio pastoviai nusišnekančio Karaliaus. Kas jau nebe pirmą kartą su juo susiduria, sako, kad nieko naujo.

_________________
hydraepic.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-12-15 13:27 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5002
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
A. Karalius normalus architektas. Tik apie dviračius prišnekėjo, ko nelabai suprato. Visiems pasitaiko. Diskutuojame ne dėl žmogaus, o dėl teiginių ;-)

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-03-01 13:49 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5002
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
"Informuoju, kad šiuo metu parengtas ir Nuolatinėje statybos komisijoje bei Kauno apskrities viršininko administracijoje suderintas Kauno miesto dviračių takų specialusis planas yra perduotas Miesto plėtros departamento Urbanistikos skyriui, kuris toliau vykdys minėto planavimo dokumento tvirtinimo procedūras.
Patvirtintą Kauno miesto dviračių takų specialųjį planą patalpinsime Savivaldybės internetiniame puslapyje.

Pagarbiai,
Ramūnas Judeika, Aplinkos apsaugos skyriaus vyriausiasis specialistas"

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-03-01 18:57 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-12-28 22:27
Pranešimai: 327
Miestas: Kaunas/Raudondvaris
Skype: avilys77
Vardas, Pavardė: Žilvinas K.
Labai tikiuosi,kad tas planas, storu dulkiu sluoksniu nepasidengs.. ;) Dziugu, kad yra zmoniu kurie organizuoja tai. Ir savanoriskai.. :smt006


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-03-02 22:53 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009-08-25 22:46
Pranešimai: 82
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Tautvydas K.
Sveiki,

Sunku tokiais pasisakymais tiketi, taciau labai sveikintini yra ! Butu kazkas nerealaus vasaros pabaigoje naujais takais sukti kilometrus :) !

Sekmes dirbant su siuo projektu :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 62 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai