Velomanų puslapis
http://velomanai.lt/forumas/

Galinis pavarų perjungiklis
http://velomanai.lt/forumas/viewtopic.php?f=3&t=748
Puslapis 313

Autorius:  Kestis [ 2009-08-11 11:57 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis perjungejas

Ir man nelabai toks plento su Alfine variantas atrodo. Kažin kaip plentui dar perdavimo skaičiai tarp gretimų pavarų. Kadangi Dariau turi patirties su Alfine, nepastebėjai, kad keičiant vieną pavarą perdavimo skaičius per daug pasikeičia? Gal plentui geriau kai pavaros su mažesniu perdavimo pasikeitimu? Antraip kam toje galinėje kasetėje vis didina žvaigždžių kiekį...

Autorius:  Darysp [ 2009-08-11 12:02 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis perjungejas

Būtent :!: Pas Alfine perjungiant bėgį, kadensas keičiasi maždaug +-20 sūkių per minutę. Plentui, tai jau daugoka. Plente geriau, kad žvaigždės būtų vienodesnės. Bet mieste ar paturistauti, Alfine labai patogus. Dėl aptarnavimo, tai mano dviratis, turintis Alfine, dar šiemet mano rankų nematė. Su juo tik važiuojama ir nieko nedaroma.

Autorius:  toore [ 2009-08-11 13:02 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis perjungejas

gal yra cia forume apie plentinius dviracius daugiau info, nes nebezinau ko man reikia ir kur su kokiu geriausiai vaziuoti. Viena aisku, kad man trekinio nereikia tikrai, o kurio is fitneso ar road tipo dviraciu man geriau, tai sunku atsakyti... :)

Autorius:  ausradei [ 2009-08-11 13:06 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis perjungejas

Apie road dviračius daugiausia info http://www.mtb.lt forume.
Šiaip road tik plentui skirtas, nepaisant to, kai kas ir per miško smėlynus sugeba juo važiuot :lol: Bet čia jau išimtys.

Autorius:  toore [ 2009-08-11 13:09 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis perjungejas

Tada kaip suprasti, kad scott speedster (road) nuo scott speedster FB (fitness) skiriasi tik vairu ir mechanizmais ant vairo...isvada, kad ir su fitness tik plentu galima vazineti... :)

Autorius:  toore [ 2009-08-11 13:24 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis perjungejas

esme tokia - turiu XC dvirati ir dabar supratau, kad reikia plentinio, tai koki geriau ieskoti fitnesa ar road? :)

Autorius:  ausradei [ 2009-08-11 13:29 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis perjungejas

PM pasižiūrėk.

Autorius:  Darysp [ 2009-08-11 15:16 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis perjungejas

toore rašė:
Tada kaip suprasti, kad scott speedster (road) nuo scott speedster FB (fitness) skiriasi tik vairu ir mechanizmais ant vairo...isvada, kad ir su fitness tik plentu galima vazineti... :)

Taip, tai irgi yra plentui skirtas dviratis. Tiesiog jis yra su paprastu tiesiu vairu, nes mieste su tokiu dviračiu yra paprasčiau ir saugiau važiuoti. Plente žymiai patogiau plentinis vairas, nes jis suteikia daugiau galimybių aerodinaminei sėdėsenai, bet yra nelabai patogus stabdyti, jei laikaisi už viršutinės vairo dalies.

P. S. aš važinėju su plentiniu vairu mieste ir problemų nematau :wink: , bet kiek žinau yra žmonių tokio vairo prisibijančių, ypač gražioji lytis (Aušra, čia tau netaikau :wink: ). Tokiems žmonėms ir gaminami fitnesai, bei tiems, kurie plentinį dviratį naudoja tik mieste.

P. P. S. Plentiniams dviračiams galima užsidėti papildomas stabdžių rankenėles, važinėjimui mieste:
Paveikslėlis

Autorius:  toore [ 2009-08-11 15:36 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis perjungejas

dabar jau viskas aisku - ieskau su road tipo vairu :)
aciu dariau - jei ka tai cia arturas kur kartu slidinejam slovakijoj is Vaido chebros :)

Autorius:  Darysp [ 2009-08-11 15:42 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis perjungejas

Yesss :!: Sveikas Artūrai :wink: Nepamiršk atvažiuot į Anykščių maratoną.

P. S. Gavosi labai faina tema ne į temą :D :D :D Gal reiktų ją pervardinti "Plentiniai dviračiai" :D

Autorius:  toore [ 2009-08-11 15:44 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis perjungejas

Matai pradejau nuo galinio perjungejau, o pabaigem plentiniu dviraciu :)

Autorius:  toore [ 2009-08-11 15:47 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis perjungejas

Anyksciuose tikrai busiu, nebent kas nenumatyto ivyktu...

Autorius:  Sigun [ 2009-08-11 21:38 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis perjungejas

Kestis rašė:
Ir man nelabai toks plento su Alfine variantas atrodo. Kažin kaip plentui dar perdavimo skaičiai tarp gretimų pavarų. Kadangi Dariau turi patirties su Alfine, nepastebėjai, kad keičiant vieną pavarą perdavimo skaičius per daug pasikeičia? Gal plentui geriau kai pavaros su mažesniu perdavimo pasikeitimu? Antraip kam toje galinėje kasetėje vis didina žvaigždžių kiekį...

Kūrėjai ir nerašo apie sportą: "Whether you want a fast commuter suitable for any riding condition, or a go-to bike for training, club, or charity rides ..."

Visi prikiša svorį. Kiek sveria _pilna_ dviračių su permetėjais sistema jei įskaičiuosit abu permetėjus, perjungimo rankenėles, priekines žvaigždes, galines žvaigždes, stebulę? Tikrai būtų įdomu palygint vidutinės klasės (dura ace nesiūlyti :roll: ). Berods jau GD forume kažkas bandė lygint, tik dabar neatkasiau temos.

Tačiau yra kitas dalykas dėl vidinių pavarų energijos nuostolių, ypatingai shimano. Jie viduje sutepa su gana tirštu tepalu, kad kuo ilgiau laikytų, kad kuo mažiau reiktų priežiūros. Kai domėjaus - vidinių fanatai mėgsta tepalą pakeisti kur kas takesne alyva, populiariausia - automobiline griečių dėžės. Lengvųjų elektromobilių naudotojai sakosi vien tepalo pakeitimu išlošiantys 5-8%, bet čia gal perdeda...

Autorius:  Darysp [ 2009-08-12 09:30 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis perjungejas

Svorių skirtumas nėra super didelis, bet nėra ir labai mažas. Bendroj sumoj turėtų gautis apie 1 kg. Aš rinkdamas savo commuterį, pasiekiau 12,5kg svorį, bet pas mane amortizuojanti šakė ir diskiniai stabdžiai. Jei būtų rigida, tai dviračio svoris būtų apie 11,5kg, o jei diskinius stabdžius pakeist į v-break'us, tai įmanoma ir 11kg pasiekt. Cube Hooper (commuteris su kieta šake, diskiniais stabdžiais ir vidinėmis pavaromis) irgi sveria 11,5kg. Manau, surinkus normalų plentinį dviratį su vidinėmis pavaromis, jo svoris būtų apie 10-10,5kg (tai ir yra 1kg daugiau, nei paprastas plentinis).
Visi kaltina Panther'ius su vidinėmis pavaromis, kad jie sveria 16kg, dėl vidinių. Nieko panašaus, su vidinėmis pavaromis galima padaryti pakankamai lengvą dviratį. Panther tiesiog prasti ir sunkūs kiti komponentai, dėl to jie tiek ir sveria.

Autorius:  Saulenas [ 2009-09-16 10:42 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis perjungejas

sveiki, kuo yra geresnis galinis permetejas deore XT uz zemesnes klases permetejus? ar medziagu kokybe geresne ar veikimo principas skiriasi ar dar kas nors?

Puslapis 313 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/