Velomanų puslapis http://velomanai.lt/forumas/ |
|
Galinis pavarų perjungiklis http://velomanai.lt/forumas/viewtopic.php?f=3&t=748 |
Puslapis 2 iš 13 |
Autorius: | lynce [ 2009-03-02 01:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: Simpleksas |
Kadangi mano dviratis nėra labai jau naujas, tai negaliu uždėti normalaus simplekso be tokio http://www.m-gineering.nl/deroor.jpg daikčiuko, gal kasnors žinote/matėte, kur Kaune galima mūtų gauti tokį? Ačiū iš anksto |
Autorius: | pauliusb [ 2009-03-03 01:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: Simpleksas |
Fuji, HE, Dviračių rūsys ir kt. tik dviratininkams gerai žinomos įmonės. |
Autorius: | lynce [ 2009-03-03 09:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: Simpleksas |
Ačiū, tikiuos turės kurnos. Fuji jau bandžiau anksčiau, neturėjo. |
Autorius: | hiena [ 2009-03-16 20:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis perjungejas |
Sveiki cia tokia beda nutiko! Kas galejo nutikti, kad is niekur nieko perpus luzo galinis perjungejas (deore XT)? Anei griuvai, anei kur zkabinau, anei koks sakalys ilindo. Tik is darbo vaziuojant kazkaip begius sunkiai junge tai neperjunge, o kai perjungia tai per kokius du iskart. Tai nedelsdamas vaziavau i dviraciu taisykla (su ta mintim, kad pades issprest sia beda) ir pakeliui is vis suluzau. Ar keistu (galini permeteja) jei nuvezciau i garantini, nesakytu, kad cia mano kalte tai nekeisim ar darkas nors? Dviratis naujas, tik sendien isriedejes i gatve ir se tau Aciu visiems is anksto. |
Autorius: | Darysp [ 2009-03-16 20:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis perjungejas |
Važiuok tiesiu taikymu į garantinį |
Autorius: | hiena [ 2009-03-16 20:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis perjungejas |
O kas galejo jam buti, kad taip nutiko? |
Autorius: | GL [ 2009-03-16 23:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis perjungejas |
brokas detales |
Autorius: | Mosquito [ 2009-03-17 10:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis perjungejas |
Greiciau neprisukta kasnors buvo kurnors. |
Autorius: | Tautis [ 2009-07-19 23:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis perjungejas |
laba, žodžiu turiu bėdelę su galiniu permetėju - nenori ko tai ant galinių žvaigždių mest nors tu ką. situacija tokia - tarkim važiuoju ant galinės 7, reik 6, perjungiu. traška, bet grandinės neužmeta. jei truputi rankenėlę paspaudžiu lyg norėdamas jungt 5, tai be problemų užmeta ant 6 ir t.t. iki pat pačių viršutinių (1,2,3 užmeta be vargo). Kur gali būt problema? kiba trosai prasitampė? permetėją valiau(nors reiktų profilaktiškai gal dar žibale pamirkyt), žvaigždės švarios, grandinė irgi. |
Autorius: | Darysp [ 2009-07-19 23:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis perjungejas |
Prasitampęs trosas. Tiesiog jį reikėtų labai nedaug įtempti. Reikėtų išsukti per keletą trakštelėjimų varžtelį, kuris yra ant bėgių perjungimo rankenėlės (kur įsistato bėgių troso šarvas). Pasuk per kokius 3 trakštelėjimus ir pabandyk junginėti. Jei mažai, dar šiek tiek, jei perdaug - įsuk atgal. |
Autorius: | toore [ 2009-08-11 11:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis perjungejas |
Ka manot apie plentinius dviracius su vidinemis pavaromis. Kas geriau? Paskutiniu metu labai nemazai plentiniu pasirodo su vidinemis pavaromis. Ka siulot perkant plentini rinktis su simplexu ar su vidinemis? |
Autorius: | Darysp [ 2009-08-11 11:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis perjungejas |
Plentinių dviračių su vidinėmis pavaromis nebūna Lietuvoje labai daug kas susidarė nuomonę, kad dviratis su 28" ratais ir siauresnėmis padangomis yra plentinis. O tikruosiu plentinius dviračius vadina sportiniais Tikri plentiniai dviračiai pagrinde yra tik trijų rūšių: Road bike: Fitness bike: Time trial bike: Aišku, man gali paprieštarauti fixeriai, važinėjantys su fixais, bet fixai yra gimę iš trekui skirtų dviračių. Su vidinėmis pavaromis yra daromi daugiau miesto (city), trekking, commuter tipo dviračiai. Vidinės pavaros reikalauja mažiau priežiūros, gerai tinka šaltam sezonui, bet dviratis būna sunkesnis, o su gerom sistemom ir brangesnis, nei su paprasta išorine kasete. Vidinės pavaros nelabai tinka kalnuotom vietovėm, nes perjungimo diapzonas nėra didelis (nebent dėtum 14 pavarų Rohloff sistemą). Viskas priklauso nuo tavo norų ir dviračio panaudojimo. Jei naudosi mieste - imk vidines, jei turistausi - imk išorines. |
Autorius: | Kestis [ 2009-08-11 11:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis perjungejas |
Gal žmogus turėjo galvoje va tokius pasirodžiusius unikumus http://www.dynamicbicycles.com/buy/Bikes.php?prodid=75 , tikriausiai ir daugiau galima būtų rasti. |
Autorius: | toore [ 2009-08-11 11:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis perjungejas |
Aciu - zinosim, itariu, kad man fitnesas geriausiai tinka. Jei gerai supratau, tai scott speedster galima vadinti fitnesu ar as klystu? |
Autorius: | Darysp [ 2009-08-11 11:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis perjungejas |
toore rašė: Jei gerai supratau, tai scott speedster galima vadinti fitnesu ar as klystu? Speedster yra road bike'ai, Speedster FB - fitnesai. Jie skiriasi tik vairu ir mechanizmais, ęsančiais ant vairo. Kestis rašė: Gal žmogus turėjo galvoje va tokius pasirodžiusius unikumus http://www.dynamicbicycles.com/buy/Bikes.php?prodid=75 , tikriausiai ir daugiau galima būtų rasti. Nu dar tokio cirko nemačiau Kam gaminti lengvutį plentinuką ir jam uždėti 1,5kg sveriančią stebulę su vidinėmis pavaromis Commuterius, tai suprantu. Dedi 32mm padangas, vidines pavaras, ir lakstai sau po miestą. Jokios priežiūros. Geriausias commuterio pavyzdys, tai būtų Cannondale Bad Boy: Pagalvok apie commuterį, jei nori vidinių pavarų. |
Puslapis 2 iš 13 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |