Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2024-03-29 02:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2013-12-03 19:21 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013-08-05 23:28
Pranešimai: 6
Vardas, Pavardė: Giedrius M
Sveiki,

Pristatau savąjį fitness'ą Specialized Sirrus Sport 2011.

Dviratis pirktas naujas 2012 metų vasarą. Visą laiką kirbėjo mintis kaip ir ką patobulinti, tačiau pirmus metus buvo tik apmąstymai.

Dėkui "Tvarkingam dviračiui" už užvedimą ant kelio.
Šią vasarą buvo pradėti pakeitimai. Iš originalios komplektacijos mažai kas beliko.
Praeitą savaitę pakeistas vairas ir įtilpta į 10 kg.
Svoris be kompiuteriuko, "kabūros", gertuvės apie 9.9 kg.

Dviratis naudojamas pagal savo paskirtį - fitness'ui :)

Komplektacija:
Rėmas - Specialized Sirrus Sport L dydžio (TT - 58 cm)
Šakė - Bontrager karboninė, aliuminis steerer'is, perdažyta
Vairo kolonėlė - FSA integruota
Vairas - FSA K-Force Carbon 600 mm OS flat
rankenėlės - Spacialized Commuter kempinės
Ragai - Specialized Targa
Vairo iškyša - FSA OS 99 3d forded AL7050, karbono apdaila 110 mm
Balno iškyša - FSA SL-K 27,2mm karboninė 350 mm
Balnas - Specialized Riva (buvo originalioj komplektacijoj)
Stabdžiai - priekinis Shimano 105 BR-R5700, galinis Promax V-brake (buvo originalioj komplektacijoj) su Kool Stop kaladėlėmis
Stabdžių rankenėlės - Promax
Transmisija:
Crankset'as - Shimano 105 FC-5505 žvaigždės 52-42-30
Priekinis simpleksas - Shimano tourney??? arba altus (Buvo originalioje komplektacijoje)
Galinis simpleksas - Shimano 105 rd-5700
Shifter'iai - Shimano sl-r443 8 speed flatbar
Kasetė - sram 12-26
Grandinė shimano - hg-50
Trosai ir šarvai - Jagwire L3
Ratai - Mavic Aksium Race
Padangos - continental Sport Contact 28mm
Pedalai - Shimano SPD-M520
Kompiuteriukas - Polar cs200 cad

Prikabintas failas:
IMGP4896.jpg
IMGP4896.jpg [ 301.12 KiB | Peržiūrėta 9483 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
IMGP4893.jpg
IMGP4893.jpg [ 187.03 KiB | Peržiūrėta 9483 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
IMGP4899.jpg
IMGP4899.jpg [ 352.9 KiB | Peržiūrėta 9483 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
IMGP4900.jpg
IMGP4900.jpg [ 281.62 KiB | Peržiūrėta 9483 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
IMGP4904.jpg
IMGP4904.jpg [ 221.22 KiB | Peržiūrėta 9483 kartus(ų) ]


Planuose yra priekinio simplekso, balno ir padangų keitimai (bus -0.5-0.6 kg).
Atsiprašau už nuotraukas ne lauke, bus vėliau, kai leis oro sąlygos.

Dėkoju už dėmesį.


P.S. nėra skiltyje kiti mygtuko nauja tema.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-12-03 23:07 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-10-31 23:29
Pranešimai: 176
Miestas: Šiauliai
Vardas, Pavardė: Gintautas
Žiūrint į bendrą vaizdą, visai simpatiškas fitnessiukas. Svoris ir neprastas gavosi.
Tik akis kliūna už transmisijos, išsibarsčiusi, nėra vientisumo.
Kaip sprendėt problemą su road ratų pritaikymu, tiksliau galinio rato pritaikymu?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2013-12-03 23:56 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013-08-05 23:28
Pranešimai: 6
Vardas, Pavardė: Giedrius M
Sutinku, tobulinti yra kur.

Dėl transmisijos tai mintis buvo praktiškumo sumetimais išlaikyti 8-tuką, nes kitaip viską būtų reikėję keisti, (o tai dideli kaštai).
Taip pat norėjosi išlaikyti 105, kadangi už protingą kainą jau buvo sumontuoti 105 crank'ai (ir šiaip 105 šiam dviračiui tinka), todėl buvo papildyta galiniu perjungėju ir stabdžiu, kad būtų vientisumas (jo nuosekliai siekiama). Be to, 105 nei priekinio simplekso nuo nei shifterių nėra, taigi buvo panaudotos optimaliausios prieinamos dalys (pvz 443). Galinės žvaigždės buvo ant ratų geros būklės, tai nebuvo prasmės keisti.

Road ratai, paskaičius forumuose, buvo uždėti paprastai nieko nemodifikuojant. Po 2.5 mm labai paprastai susipaudžia.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-12-04 08:52 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
FSA carbonai, bontrager šakė - tai nedideli kaštai, o transmisija geriau padaryti tai jau dideli kaštai? ...stabdžiai skirtingi priekis/galas, gale suspaustas aliuminis rėmas... Kiek šakės aukštis skyrėsi nuo originalios? ...nežinau, nors pats nesivaikau būtinai komponentų suderinamumo, bet čia makalynė ir man žiauroka :) . Ir tai vardan svorio?

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-12-05 20:36 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013-08-05 23:28
Pranešimai: 6
Vardas, Pavardė: Giedrius M
dėkui už kritiką :)
visgi pirmas dviratis...

botrager šakė 30 Lt + 20 LT dažai, savo darbo neskaičiuoju.
FSA karbonas - irgi iš lėto pakankamai pigiai per forumus įsigytas.
Taigi šioj vietoj kaštai tikrai nedideli.

Transmisija po truputį daroma, čia juk negalutinis variantas. Tikslas -plentinė 105, pritaikyta flatbar'ui. Viską iš karto keisti (pasikartosiu) - ženkli investicija gaunasi, nes flatbar'ui road dalys ne taip dažnai (už teisingą kainą) pasitaiko, sukomplektuotų grupių nėra.

Stabdžiai čia kaip kad mašinose būna :) gale būgnai, priekyje diskai :). o iš tikrųjų priekyje road 105 stabdis - kompromisas dėl šakės. Veikia viskas gerai.

Suspaustas rėmas yra išsprendžiama. Ši problema buvo žinoma dedant ratus, tačiau pasiskaičius įvairius atsiliepimus užsienio forumuose, susidarė įspūdis, kad per nieko blogo nėra, jei ir suspaudi rėmą. Tačiau sutinku, kad tai taisytina. Padaroma pakeičiant rato ašį ir įdedant 5 mm šaibas.

Įdomu būtų sužinoti, kokia kitų forumiečių patirtis šiuo klausimu.

Šakės aukštis skiriasi apie 1 cm. Įtaka geometrijai, manau, tikrai minimali. Šakė yra pakankamai plati, aukšta, yra tvirtinimai purvasargiams

Reziumuojant, tikslas buvo padaryti nelabai sunkų fitness dviratį su plentinėm detalėm (akcentuojant 105 ir stengiantis per daug nesimėtyti su kitomis detalėmis, dėl to ir pasirinktas FSA karbonas) per daug neišlaidaujant.

Manau, prie to artėjama (aišku, stabdžių nepavyks vienodų padaryti, nebent pasikeisti šakę su tvirtinimais v-brake).
Trūksta priekinio simplekso, sutvarkyti rėmo suspaudimą, ir tokios "žiaurokos makalynės" nebus :)

Taip pat, jei bus poreikis ar noras, nesunkiai galima bus perdaryti į 9-tuką, gal net 10-tuką.

Kiti pastebėjimai taip pat sveikintini :)


Paskutinį kartą redagavo Kestis 2013-12-05 20:54. Iš viso redaguota 1 kartą.
ištrinta citata


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-12-05 20:56 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
Ar svėrei vairą ir iškyšą?

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-12-05 21:04 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013-08-05 23:28
Pranešimai: 6
Vardas, Pavardė: Giedrius M
taip, svėriau.

vairas - 120 g
iškyša - 126 g


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-12-05 22:14 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-06-06 16:25
Pranešimai: 96
Miestas: Kaunas
Skype: lukevyta
Vardas, Pavardė: Vytautas
O gale plentinio stabdžio tvirtinti neišeina? Ar nepasiektų ratlankio?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-12-05 22:52 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Viskas OK su tavo dviračiu - po truputį pasidarysi svajonių dviratį. Bet yra vienas didelis BET:
wolf rašė:
Šakės aukštis skiriasi apie 1 cm. Įtaka geometrijai, manau, tikrai minimali. Šakė yra pakankamai plati, aukšta, yra tvirtinimai purvasargiams

Pirma: Plento šakės aukštis yra 21mm žemesnis, nei CX/fitness (374mm vs. 395mm). Geometrija iškraipyta
Antra: Nors ir yra tvirtinimai purvasaugiams, bet tų jų normaliai neįdėsi dėl plentinių stabdžių
Trečia: dėl tų pačių stabdžių galėsi naudoti tik plentines padangas (nors ir plati šakė)
Ir pabaigai: Pažiūrėjus į dviratį iš karto matyti kad jis neišbaigtas, "sumestas bet kaip". Gerbiami kolegos - sakiau ir sakysiu - jei darot, darykit gerai arba visai nedarykit :roll: :wink: Iš karto matyt, kad nei šis, nei tas.

Reziumė: Šakę ir stabdžius keisk (jei dar turi seną - dėk ją - bus vienareikšmiškai geriau). Galų gale tau pačiam atsibos visiems aiškinti "kaip pigiai nusipirkau" čia visai netinkančią šakę :wink: Sėkmės tau su Specu


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 59 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai