Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2024-03-28 18:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Anglies pluoštas, karbonas
StandartinėParašytas: 2012-11-02 19:49 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2012-11-02 19:32
Pranešimai: 3
Vardas, Pavardė: Paulius
Nusprendžiau ant žiemos pradėti savo projektą, tai yra pačiam pasigaminti anglies pluošto dviračio rėmą. Galbūt atsirastu žmonių jau tai dariusių arba gal kažkas nusimano apie aglies pluosta ir epoksidinius klijus, kurias būtų geriau rinktis ir pan.


Paskutinį kartą redagavo Kestis 2012-11-04 09:28. Iš viso redaguota 1 kartą.
pakoreguotas pavadinimas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Carbon bike
StandartinėParašytas: 2012-11-02 20:01 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2010-08-20 16:07
Pranešimai: 574
Miestas: Kaunas
stipru, puse lietuviškai rašai pusiau angliškai. Kodėl ne žydiškai? :D Iš rašmenų matosi, kad nieko nepadarysi. O atsakant į tavo klausimą. Tai pilnas internetas apie tai prirašytas, atsiverti ir skaitai ilgai ir nuobodžiai, jei entuziazmas po skaitymo nedings tai sekmės!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Carbon bike
StandartinėParašytas: 2012-11-02 20:16 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2012-11-02 19:32
Pranešimai: 3
Vardas, Pavardė: Paulius
Jei neturi ką į temą pasakyti, tai geriau iš vis nesakyk. O kaip norėsiu taip ir rasysiu.

Gal kas nors galėtų patarti apie epoksidinius klijus ?


Paskutinį kartą redagavo Kestis 2012-11-04 09:29. Iš viso redaguota 1 kartą.
sujungti pranešimai


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Carbon bike
StandartinėParašytas: 2012-11-02 21:05 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-08-17 23:01
Pranešimai: 33
Miestas: Vilnius
Vardas, Pavardė: Robertas 86162076trys
Dervu ir anglies pluosto nuorodos pateiktos zemiau.

is www.r-g.de pigiau nei uzsakant tiesiogiai mazais kiekiais atveza http://www.compositus.lt


Paskutinį kartą redagavo nikonas 2013-03-07 15:19. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Carbon bike
StandartinėParašytas: 2012-11-03 10:42 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-09-30 12:44
Pranešimai: 179
Miestas: Kaunas
Skype: Minduzas
Vardas, Pavardė: Mindaugas
Gal jau ir kažką padaręs turi?

_________________
Geriausia dviračių taisykla Kaune
Mus rasit čia


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Carbon bike
StandartinėParašytas: 2012-11-03 10:50 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-01-20 01:49
Pranešimai: 927
Miestas: Kaunas (Senamiestis)
Skype: domazz1
Vardas, Pavardė: Dominykas Sutkus
Gd forume galima pasižiūrėti ne vieną Roberto "Nikonas" darbą, 29 FS :twisted: http://www.gerasdviratis.lt/forum/viewt ... 25&t=34815

_________________
la la la


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Carbon bike
StandartinėParašytas: 2012-11-03 10:59 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:29
Pranešimai: 53
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Liutauras
vienas is jo projektu ...
http://www.gerasdviratis.lt/forum/viewt ... 25&t=14075

_________________
96


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Carbon bike
StandartinėParašytas: 2012-11-03 11:29 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2012-11-02 19:32
Pranešimai: 3
Vardas, Pavardė: Paulius
Dar nepradėjau gaminti , iš pradžių noriu susirinkti visą informaciją iš kokių medžiagų geriausia daryti ir su kokiai klijais.

Vamzdžius darysiu iš anglies pluošto 160g/m2 ir visą rėmą dar apklijuosiu hibridiniu audiniu (kevlaro ir anglies pluosto )

Noriu daryti šito dviračio kopiją http://www.zegdviraciai.lt/ZegCatalogIt ... 0-55562044


Paskutinį kartą redagavo Kestis 2012-11-04 09:31. Iš viso redaguota 1 kartą.
sujungti pranešimai


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Carbon bike
StandartinėParašytas: 2012-11-03 12:21 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-08-17 23:01
Pranešimai: 33
Miestas: Vilnius
Vardas, Pavardė: Robertas 86162076trys
->


Paskutinį kartą redagavo nikonas 2012-11-07 13:05. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012-11-07 10:41 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-08-17 23:01
Pranešimai: 33
Miestas: Vilnius
Vardas, Pavardė: Robertas 86162076trys
DIY pradedantiesiems, aprasymas kuriamas, pm su klausimais, papildysiu aprasyma.

Naudojamos laiminavimo epoksidines dervos, labai skystos, gerai ir greitai isigeria i audini, dziudamos nesitraukia (nedeformuoja putoplasto formos), beveik be kvapo mano nuorodoje zemiau (priesingai nei poliesterines dervos), reikia naudoti vinilines vienkartines (lateksines netinka!) pirstines, nes alergizuoja oda. Galimi keliu rusiu kietikliai (hardener), kuriu darbinis laikas (procesing time) kol derva skysta skiriasi. Pasibaigus darbiniam laikui, prasideda dervos kristalizacija. Laminatas (pluostas + derva) dar kuri laika islieka lankstus ir dar galima speti suteikti norima forma. Kristalizacijos metu jau nebegalima pasalinti dervos pertekliu is laminato.
Nuoroda i laminavimo dervas

Vamzdziams daryti patogiausia naudoti karbono kojines (braided sleeves). Galima formuoti kintancio diametro ir lenktus vamzdzius. Kitokio tipo audiniai vamzdziu lenkimo vietose raukslejasi, nesusiutu audiniu krasteliu siulai isbega.
Karbono kojine, diameter 60 mm. Sita kojine tempiant ploneja iki 20 mm diametro, sustumiant pleciasi iki 70 mm. Pagal stori si kojine tinka BT, TT, HT, seattube vamzdziams.
Karbono kojine, diameter 35 mm. Sita kojine tempiant ploneja iki 12 mm diametro, sustumiant pleciasi iki 40 mm. Pagal stori si kojine tinka Seatstay ir Chainstay vamzdziams.

Twill weave tipo audiniais galima gerai formuoti gaubtus pavirsius.
Plain weave tipo audiniai tiesiems pavirsiams, uzdejus ant gaubto gaunasi rauksles.

Cia matosi kaip Plain weave tipo karbono kevlaro audinys dedant ant BB nori rauksletis per sulenkimus, bet pavyko uzdeti atitinkamai iskarpius:
Paveikslėlis

Smulkiems darbams patogu naudoti pigiausius apvalius dazymo teptukus dervos idrekinimui i pluosta, pvz http://www.e-senukai.lt//871296709908_2.html. Panaudojus viena karta ismetu. Dervos pasiruosiam pagal svori 1 : 1 tiek pat kiek ir sausas pluostas sveria. Igudus idrekinti uztenka dervos 0.7 : 1 pluosto svoriui. Laminuojant rankiniu budu idealiausia kai galutiniame produkte dervos lieka 0.5 : 1 anglies pluosto svorio, 0.2 pasalinamas spaudziant su izoliacija arba vakuminiu budu. Dervos perteklius laminate nereikalingas, nes stipruma gaminiui suteikia anglies pluostas, o ne derva, kuri tik laiko kryptinga anglies pluosto siulu struktura.

Darant vamzdzio formas ir nenaudojant karbono kojiniu (braided sleeves), audinio krasteli pries idrekinant laminavimo derva reikia priklijuoti kaip matosi foto su 5 min (kad greiciau) stingimo derva, pvz http://www.modelis.lt/product.php?id_product=15250. Taip patogiau uzvynioti ant vamzdzio, geriau uzsitempia pluostas, lieka maziau audinio rauksliu. Laminatas stipriausias kai per jegos veikimo linija eina tiesus pluosto siulas be bangeliu, rauksliu, sukarpymu.

Paveikslėlis

Idrekinta pluosta reikia prispausti prie formos. Neprispaudus pluostas blogai priglunda, stengiasi isitiesti, nusivynioti nuo vamzdzio. Darant ant putoplasto pirma sluoksni su izoliacija prispausti nestipriai, kad putoplastas nesideformuotu. Buna ivairiu stiprumu putoplastu. Putoplasta veliau galima istirpinti su acetonu, lieka kaip kramtomos gumos gniutuleliai. Kitus pluosto sluoksnius jau galima uztempineti su izoliacija stipriai (ji bala), bet saugotis kad izoliacija netruktu.

Izoliacijos ritineli kas 0.5 cm sugrezioju su 1 mm grazteliu, per sias skylutes prispaudus isbegs dervos perteklius is laminato:

Paveikslėlis
tarp sudziuvusiu laminato sluoksniu reikia paslifuoti su 100tiniu svitriniu, kad sukibimas tarp sluoksniu butu geresnis. Stengtis neperslifuoti siulu, juk pluosto storis buna apie 0.2 mm. Perslifavus kiaurai toje vietoje laminatas tampa silpnas, veliau vamzdis ten gali luzti. Darant su izoliacija nerekomenduoju iskarto vynioti daugiau kaip 2 sluoksniu arba 0.4 mm, nes pradeda banguoti pavirsius, kuri veliau norint islyginti vietomis nusislifuoja kiaurai per laminato sluoksnius. Naudojant pvz vakuumavimo metoda galima daryti storesnius laminatus iskarto. Prie dervu raso koks gali buti maksimalus laminato storis, ji virsyjus laminate derva reaguodama su kietikliu stipriai kaista, maziausia kas gali atsitikti - islydyti putoplasto formas. Dedant sluoksnius iki 2 mm tikrai nekaista.

Kitas budas daryti vamzdzius ant pvz plastikiniu santechniniu vamdziu ir laminatui sudziuvus vamzdi istraukti. Lamintas labai stipriai apkabina vamzdi mechaniskai, nors prie plastiku (izoliacia, celofanas ir pan.) derva nelimpa. Triukas toks - sutepti vamzdi tepalu plonai, apvynioti 1-2 sluoksniais pakavimo plevele ir ant jos vynioti laminata. Sudziuvus laminatui tepalas pades istraukti vamdzi, bet traukti vistiek bus labai sunku :) reikia pasiruosti pakankama laisva vamzdio gala, kuri jeigu ka galima ispausti i spaustuvus, isiremti koja ir nutraukti karbono laminata :) Plevele lieka viduje bet issikrapsto lengvai.
Formos gali buti tepamos atskyrimo vaskais, poretiems pavirsiams uzglaistyti, kad derva nepriliptu, aliuminis ganetinai poretas ir be vasko gali buti labai sunku nuimti.

Su izoliacija galima prispaudineti apvalias detaliu formas, jei yra idubimu naudojamas vakuminis metodas. Dviracio reme yra probleminiu vietu BB, HT sujungimai apie kurias reikia pagalvoti ar pavyks normaliai prispausti su izoliacija, bet imanoma. Dviracio geometrijai sudelioti patogu naudoti spec. remus:
Paveikslėlis

Rekomenduojami dviracio vamzdziu sieneliu storiai pirmam XC remo projektui, skaiciuoti sauso pluosto stori. Igudus, gerai prispaudziant kai dervos perteklius pasisalina, sauso pluosto ir laminato storiai tampa panasus. Bottom Tube 2 mm, TT 1.5 mm, balno vamzdis 1.8 mm, CS 1.8 mm, ST 1.6mm, HT ir BB sujungimams 2mm, ST-TT sujungimui 1.5mm.
Cia jei neperslifuoti kiaurai dedamu sluoksniu (kai nereikia papildomu stiprinanciu sluoksniu), remo svoris galetu gautis 1.5-1.7 kg ribose, priklausomai nuo aliuminiu detaliu svoriu.
Pabaigus rema reikia nulakuoti, tai apsaugos nuo UV spinduliu, kurie kenkia pluostui. Nenulakavus po kurio laiko remas keicia spalva, blunka. Lakavimas arba dazymas prideda remui nuo 70 gramu.

2013-03-07 Vakumavimas

Vakumo siurbliui pasidaryti reikia:
Saldytuvo kompresoriaus,
dezes kompresoriui,
vakumo manometro,
www.r-g.de zarna 6 mm vidinio diametro, 8mm isorinio,
vakumo rezervuaras (3l stiklainis), plonasieniai plastikiniai netinka, nes vakumas sugniuzdys. Jis reikalingas, kad maise ilgiau issilaikytu pakankamas vakumas apie -0.7, daznai sunku gerai uzsandarinti maisa ir siek tiek oro patenka i sistema ir silpneja anglies pluosto prispaudimas, saldytuvo kompresoriaus ilgai laikyti ijungus negalima nes perkais.
trisakio link rezervuaro 6/6/6 mm,
trisakio manometro pajungimui,
verzle manometro prisukimui,
pajungimas prie vakumo maiso (Suitable for the 6 mm R&G pump hose),
pajungimas prie stiklainio, galima ieskoti tinkamu prie kompresoriu detaliu, arba M6 varzte skyle prasigrezti.
hermetikas sujungimams ir jei reikia metaliniu savarzu (jei zarna nestandziai uzeina ant pvz T connector).

Vakumavimui minimaliai reikia:
Spec. vakumavimo plevele
maiso sandarinimo juosta,
atskiriamasis audinys (peel ply), jis nebutinas jei pvz carbono vamzdi apvynioji su izoliacija pries dedant i maisa.
dervos pertekliui surinkti ir oro nusiurbimo palengvinimui popierinis ranksluostis tinka.

Prikabintas failas:
vakumas1.JPG
vakumas1.JPG [ 270.67 KiB | Peržiūrėta 23712 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
vakumas2.JPG
vakumas2.JPG [ 119.62 KiB | Peržiūrėta 23711 kartus(ų) ]


2013-03-12 Remo geometrijos isdestymo principai

Raudona linija bazine. Taskai B ir I vienodai nutole nuo stalo plokstumos, vienodai nutole nuo medinio remo krastu. Taskas B vienodai nutoles nuo dropoutu vidiniu krastu. Linijos BI ilgis = wheel base - fork offset.
1. Itvirtinam taska I.
2. Taskas B. Geltona linija - metalinis metrinis srieginis strypas (storis kaip dropoutu skyles stebuliu asims). Pasizymim metalinio strypo viduri - tai taskas B. Prie strypo prisukam dropoutus su verzlem/poverzlem, kad strypo vidurys (B) butu vienodai nutoles nuo dropoutu vidiniu krastu. Laikinai itvirtinam galinius dropoutus prie medinio remo, kad taskas B butu atitinkamai nutoles nuo tasko I (BI ilgis = wheel base - fork offset). Suvedam, kad taskai A ir C butu vienodai nutole nuo stalo pavirsiaus bei atstumai AI = CI. Paprastai judinu kazkuria viena laikinai itvirtinto prie medinio remo dropouto puse. Sulygine galutinai itvirtinam dropoutus prie medinio remo.
3. Taskas H. Preliminariai palenkiam HT strypa (HT shell jau prisuktas, jo auksti galima bus pakoreguoti veliau), laikinai itvirtinam virsu (paremiam virsu ant lentutes), ismatuojam kad AH = CH. Naudodami trikampiu skaiciuokle ivedam tris zinomus parametrus BI, HI ir kampa BIH (HT angle). Skaiciuokle parodo reikiama BH ilgi. Palenkiam HT strypa iki sio BH ilgio, taip gaunam reikiama HT angle pagal issirinkta geometrija. Patikrinam ar lenkiant nepakito vienodi BH ir CH ilgiai, jei reikia suvienodinti vel, strypo virsu pakoreguojam i atitinkama sona. Jei pakoregavom dar patikrinam ar gaunasi reikalingas kampas BIH (HT angle), tik dabar suvedam 3 parametrus = faktinius BHI trikampio krastiniu ilgius ir paziurim koki BIH kampa apskaiciuoja skaiciuokle. Jei truputi netoks koreguojam pasvyrima...
4. Taskas F. Prisukam BB shell metaliniame strype, kad strypo galai butu vienodai islinde. Ant BB shello pasizymime strypo viduri (F). Laikinai tvirtinam EG strypa atsizvelgami i: a) taskas F zemiau raudonos linijos BB drop atstumu (strypo galai vienodu atstumu nuo stalo pavirsiaus kaip ir galinio dropouto strypo tik atemus BB drop) b) BB shello vidurys ties raudona linija c) AE = CG = chainstay ilgis pagal brezini d) koreguojame metalinio strypo horizontaluma kad butu lygus EH = GH bei EI = GI. Jei reikia siek tiek pakoreguoti strypo pozicija, pamatuojam is naujo visus atstumus nuo a) iki d). Jei nepavyksta suvesti c) ir d) punktu atstumu: gal stalas nevisai plokscias, gal pajudinot medini rema ant stalo ir medinis remas siek tiek pasviro, gal abieju strypu vidurys neteisingai pazymetas ir ne ant raudonos linijos. Nebeprisiriskite prie atstumu nuo stalo pavirsiaus, matuokite strypu horizontalumus nuo tasko H ir nuo tasko I, kai strypu viduriai eina per raudona linija. Kai atstumai susiveda galutinai itvirtinam BB strypa prie medinio remo. Issikisusius is medinio remo strypo galus nupjausime veliau sudeliojus iki galo visa geometrija, bus patogiau montuoti karboninius vamdzius, sukioti medini rema.
5. Taskas D. Ji pasirenkame/pasizymime savo balnelio aukstyje virs BB (Tai svarbu jei Seat tube yra lenktas). Montuojame jau padaryta karbonini vamzdi su istatytu seatpostu. Apacia laikinai itvirtinam ties BB shell viduriu (tai svarbu priekinio permetejo pozicijai). Virsu laikinai paremiame. Kadangi Seat tube kampas matuojamas nuo raudonos linijos (horizontali linija), o ne nuo BF linijos (chainstayjaus linija), issprendziame trikampi BID su jame esanciu vidiniu trikampiu, kurio krastine yra Seat tube su nepilnu DF ilgiu, nes reikia atimti pakoreguota del seat tube pasvyrimo BB drop ilgi. Isprendus pasvyrimo kampa, sureguliuojam, kad AD = DC ir ED = DG. Galutinai itvirtinam taska D.


Prikabintas failas:
remogeometrija.JPG
remogeometrija.JPG [ 117.8 KiB | Peržiūrėta 23541 kartus(ų) ]


2012-11-08 Darbu sauga su epoksidinem dervom. aprasyta nemazai cia: http://ezentrumbilder3.de/rg/pdf/Handbuch_englisch.pdf
"In general, resins are categorised as irritants, hardeners as caustics. Improper handling can lead to irritation of the skin and mucous membranes and even chemical burns. The cured moulded materials, on the other hand, are non-toxic and harmless to health."
"It must be ensured that the working areas are well ventilated or are fitted with extractors. The flow of air should carry vapours away from the processor. Gloves, protective creams, washing solutions, paper towels, and a first-aid kit (including a bottle of eyebath solution) must be provided. In the case of large quantities of vapour or dust, light gas masks with dust and A2 filters for organic vapours must be provided."

L derva turi perspejimo zenkliukus:
Xi (Irritant) - R 36/38: Irritates the eyes and skin. R 43: skin contact can cause sensitisation.
N - R 51/53: toxic to aquatic organisms, can retain its harmful effects in waters for longer periods.
Kietiklis L turi perspejimo zenkliuka:
C (Caustic) - R 34: causes chemical burns. R 20/21/22: harmful to health if inhaled, swallowed, or allowed to contact the skin. R 43: skin contact can cause sensitisation.

Sioje L dervos nuorodoje puslapio apacioje prie Additional Information yra sudeta technines charakteristikos, darbu saugos reikalavimai ir kt. susijusios ataskaitos.
The pure synthetic resin test specimen consisting of epoxy resin “L” and hardening agent “L” didn´t cause a cytotoxic (cell damaging) effect, report: http://www.ezentrumbilder.de/rg/pdf/td_en_Cytox.pdf

Wikipedia: "The primary risk associated with epoxy use is often related to the hardener component and not to the epoxy resin itself. Amine hardeners in particular are generally corrosive, but may also be classed toxic and/or carncinogenic/ mutagenic. Aromatic amines present a particular health hazard (most are known or suspected carcinogens), but their use is now restricted to specific industrial applications, and safer aliphatic or cycloaliphatic amines are now commonly employed."

The hardeners S, L, EPH 161 and EPH 500 are formulations of aliphatic and cycloaliphatic amines. They define the properties of the moulded materials.


Paskutinį kartą redagavo nikonas 2013-03-12 17:47. Iš viso redaguota 26 kartus.

Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012-11-07 18:54 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-07-14 13:19
Pranešimai: 306
Vardas, Pavardė: A
Labai pagirtina, kad Nikonas turi hobi (darba), as visada uz tuos zmones, kurie kazka daro. Bet klausimas Nikonui- kokias apsaugos priemones naudoji dirbdamas, ar isivaizduoji kaip kenkia tos dervos zmogui? Nemanau, kad tokius darbus daryti bute yra gera mintis.
Ir apskritai, normalus kitaiskas remas kainuoja ne ka daugiau nei medziagos ji pagaminti. Kazi ar verta treniruotis 5 metus asmeniskai, kad kazkas gautusi (cia dellui).

_________________
https://vimeo.com/67958626


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-03-06 23:05 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2012-07-14 05:13
Pranešimai: 57
Miestas: Anglija
Vardas, Pavardė: Marius
Sveiki,
norejau paklaust ar galima atnaujinti karboninio pavirsiaus isvaizda be papildomo perlakavimo (turiu balnelio kota su subraizytu karboniniu pavirsiumi ir jis vis krenta i akis) ar ten lako storis nedarys itakos?
Jei yra kas gal patartumet ko ieskot ebay ar kur internete?
P.S. dirbtuviu neturiu, tai domintu kuo paprastesni variantai

Is anksto dekoju

_________________
Road- TREK 5500, MTB- SARACEN FASTTRAX 2000, commuter- PHILLIPS BERMUDA


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-03-07 00:42 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-27 14:06
Pranešimai: 188
Miestas: Kelyje
Vardas, Pavardė: Vytautas A
Jei negilūs įbrėžimai galima bandyt poliruot.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-03-07 10:50 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-08-02 16:32
Pranešimai: 2293
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius.S
Reikės labai tiksliai padaryti, jei gausis nelygumai ar gumbai ar duobės - geruoju nesibaigs. Jei pažeidimai rimti, reik nešt rimtai tvarkyti specams ( už petaką ar bambalį tikrai nepasirašys :) ), o gal net pagalvoti apie kitą. Iš bėdos gali nudažyti spec dažais, kad nepažeistų likusio lako.

_________________
Dviračių meistras, reikia remonto, patarimo? PM arba 861178461


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-03-08 00:54 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2012-07-14 05:13
Pranešimai: 57
Miestas: Anglija
Vardas, Pavardė: Marius
nera taip basiai blogai, kad reiktu keist, to tikrai neplanuoju. Tiesiok jau pirkau naudota ir matomai buvo naudotas zemesneje pozicijoje nei as naudoju, tad elementarus subraizymai, jei bent kiek iseitu juos uzglaistyti ar nupoliruoti kad vaizdelis atsirastu butu gerai. O poliruoti reik kaip automobilinius dazus ir laka, ar reik ko specialaus ? :)

_________________
Road- TREK 5500, MTB- SARACEN FASTTRAX 2000, commuter- PHILLIPS BERMUDA


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 52 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai