Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2024-03-28 16:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2007-12-15 15:57 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2007-12-15 14:58
Pranešimai: 3
Miestas: Vilnius
Sveiki, As siuose reikaluose dar visai zalias, tad labai noreciau isgirsti jusu nuomone. Esu prisiklauses is senu kaimo zmoniu apie nepalyginamai geresnes vaziavimo savybes tarpukario Lietuvos dviraciais lyginant su rusiskais. Na man pasitaike gauti net du tokius vyriskus remus. Vienas latviskas vadinamas "Latveliu"- stambus remai, plati baze, priekines sakes daug nuozulnesnes, o ydomiausia, kad priekine zvaigzde labai jau didele, su ilgomis pedalu kojelemis kas padidina minant jegos peti. Na galines nebuvo bet zinau kad irgi proporcingai buvo zenkliai didesnes negu dabartiniu be begiu. Man jie ir aiskina kad vaziavimo komfortas,lengvumas del to toks ir yra. Bet juk pagal fizika, kiek zinau, jei proporcingai sumazintume priekine ir galine zvaigzdes gautume ta pati rezultata. Siap suprantu kad plati baze maziau purto , bet vairuot sunkiau, o nuozulni priekine sake gerai vaziuojant ramiai. Zodziu pagal aprasimus si dvirati galima priskirti dabartinei turistinei klasei. Siap mano porekiai tik vasarom trumpom isvykom uz miesto esanciais takuciais ir asflto danga - zodziu komfortiskam ramiam pasivazinejimui, dazniausiai sedint tiesi ar beveik tiesia, grozintis gamta, nesiekiant grecio rekordu, beto esu 190 cm ugio ir gal Jums nuskambes juokingai bet kazkaip dauguma mano bandytu dviraciu kazkokie ne man, lik ir per mazi. Taigi, labai visu prasau pareiksti savo nuomone kur cia tas gerumas, ar cia tik senu zmoniu sentimentai jaunystei, bei po to atsirade rusiski "sedevrai" toki mita sukure? Ir ar apskritai verta uzsiimti tokio dviracio atgaivinimu naujomis dalimis, jei galeciau tam skirti 1500 - 2500 Lt ? O gal stebuklingo cia nieko nera, tiesiog nueit ir nusipirkt koki universala uz panasia kaina?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2007-12-16 00:37 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2007-12-15 23:45
Pranešimai: 6
Sveiki, na kaimo zmogui svarbiausia buvo ir yra dviracio patikimumas, o tai lemia didzia dalimi ne remas, o konstrukcijos paprastumas (seniau nebudavo jokiu pavaru, arba vidines pavaros, kurios reikalauja mazai aptarnavimo) ir metalo (guoliu ir guoliavieciu, taip pat ashiu) - kokybe, kuri rusiskuose dviraciuose nusirito zemyn, nors ne iki tokio lygio kaip maximiniu kinisku dviraciu, kuriuose nera nei vienos geros is "irankinio" plieno pagamintos detales.
Nuozulni sake leis vaziuoti paleidus rankas (jei remas ir sake tiesus), bet manevringumas bus nekoks, ilgas dviratis su nuozulnia sake bus nerangus letai isibeges bet bus stabilus, gerai sugers duobes, gal jusu poreikiams ir tiktu.
Ilgi svaistikliai nera sveika keliams, taip, minti lengviau, bet sanariams nesveika, geriau sukti pedalus aukstu kadensu bet mazesniu apskritimu, jusu ugio zmogui manau maximalus svaistikliu ilgis turetu buti 175mm, bet siaip ar taip myniklio velena kartu su svaistikliais reiks keisti, nebent guoliai, guoliavietes ir zvaigzdes dantys geros bukles (kas abejotina).
Idomu kas ten per zvaigzde, kiek dantu ? Gal tai 1'' zingsnio tarp dantu zvaigzde, kuri atrodo taip lyg butu islupta kas antras dantis ? Tada tai antikvaras, kas supranta geras daiktas, bet tada tuo labiau reiks keisti nes colinio zingsnio nei grandines nei galines zvaigzdes negausit, o ir siaip svaistikliai tikriausiai su kaisciais kas yra silpniausia vieta senu dviraciu, o norint pakeisti i kvadratinio skerspjuvio asi iskyla svarbiausias- suderinamumo su siuolaikinem detalem klausimas (diametras ir sriegio zingsnis).
Zodziu mano nuomone kisti tokius pinigus i si rema (beje o koks kitas?) vertetu nebent ji restauruojant, ieskant originaliu daliu, bet jusu tikslas kiek supratau kitas taigi verciau nauja dvirati imt. Arba, jei remas patinka ir shakes bei myniklio veleno ismatavimai standartiniai, investuot 300-500 lt ir dziaugtis tvirtu patikimu plieniniu dviraciu viena pavara su kojiniu stabdziu (coaster brake) arba vidinem 3-5 pavarom, bet pavaru troso atrama dar reiktu sugalvot prie remo.
Va cia galima pasiziuret panasiu projektu - http://velo.fastbb.ru/

_________________
one god, one gear


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2007-12-16 12:54 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2007-12-15 14:58
Pranešimai: 3
Miestas: Vilnius
Aciu uz tikrai issamu atsakima. Pirmasis dviratis apie kuri rasiau turi su daug danteliu, bet standartine (ne kas antras) ju isdestyma,bent danteliai yra geros bukles, na o del asies galvojam aselia pratekint kad guolis tiktu, na o del kaisciu tai tetis turi ilga patirti irgi moka sutvarkyt. Tiksalaus dandeliu skiaciaus dabar nepasakysiu, pasiziuresiu ir po savaites butinai parasysiu. Kitas dviratis vokiskas, firmos nepamnenu gal pavyks dar yziureti ant priekyje esancios skardeles, bet remai plonesni, zvaigze normalaus dydzio, baze zemesne nes neriaikia tiek vietos zvaigdei, priekine sake dar nuozulnesne, zodziu tipo sportiskesnis tu laiku buvo, nors zvaigzde gali buti jau perdeta i rusiska, bet svaistikliai irgi ilgi. Del troseliu laikikliu tai tetis laisvai virina, gal remo stiprumui virinimo taskai ir ne i nauda bet nuo kalnu ir nesokinesi su tokiu. Remus turbut tiesus, o jei ne tai irgi ismokes tetis tiesint.
o del daliu brangumo, tai nesu fanatikas dviraciu, tai norisi susirinkti is optimaliai mano poreikius atitinkanciu detaliu neatsizvelgiant per daug i kaina, ir paskui nesukti sau galvos dar kokius 15 metu :) Siap detaliau kita savaitgali apziuresiu remus ir butinai Jums parasysiu, dar karta aciu uz atsakima.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2007-12-16 15:12 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2007-12-15 14:58
Pranešimai: 3
Miestas: Vilnius
Na neiskenciua ir siandien pasiziurejau. Pirmasis dviratukas su 60 dantuku priekine zvaigzde, dar turiu su 54, na o kitas vikiskas vadinasi DURKOPP su 46 dantukais. Tai su juo ir badysim testuot sedesena ir vaziavimo malonuma pradzioi uzdeje rusiskus ratus, o visa kita orginalus dar yra - pabandymui tiks. Siap pas vokiska baze zemesne ir trunpesne gal pora centimetru ir kur sake tvirtinas tai tas vamzdis nuozulnesnis. Na o svaistikliai tai gal tik pora mm ilgesni uz Jusu paminetus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2007-12-16 18:39 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5003
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
arba restauruoti sena dvirati ieskant senoviniu daliu ir tureti toki vertinga antikvarini dalyka (kaina turbut labai smarkiai virsys 2500 lt. biudzeta). Arba uz planuojama suma nusipirkti visai normalu nauja dvirati ir vazinetis nesukant galvos.

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2007-12-16 22:37 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-24 23:00
Pranešimai: 772
Miestas: Kaunas
JOKIU DVIGUBŲ POSTŲ. Tema jau GD forume išsisėmė. Siūlau rakint.

_________________
Go. Go. Go.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 62 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai