Velomanų puslapis
http://velomanai.lt/forumas/

Vidinės pavaros, vidinių pavarų stebulės
http://velomanai.lt/forumas/viewtopic.php?f=3&t=331
Puslapis 27

Autorius:  pauliusb [ 2010-10-09 00:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Vidinės pavaros, vidinių pavarų stebulės

http://www.gerasdviratis.lt/forum/viewt ... 24#p170924
Dėl patikimumo informacijos neesu tikras :) Duočiau meistrui vietoj tavęs.

Autorius:  Darysp [ 2010-10-09 00:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Vidinės pavaros, vidinių pavarų stebulės

radza rašė:
pardavejai nerekomenduoja perjunginet minant

Tai čia jie rekomenduoja dar nuo tų laikų, kai buvo 3 bėgių Sachs arba senos SRAM stebulės. Dabartinės stebulės viduje turi sistemą, palengvinančią pavarų perjungimą. Ši sistema veikia tik mynimo metu. Realiai pavaros sunkiau pesijungia tik labai stipriai apkrovus.

P. S. šiandien specialiai pabandžiau sukti savo Alfine. Nu nežinau, sukasi labai lengvai (kaip su paprasta stebule).

P. P. S. Mano Alfine kojinio stabdžio neturi (kiek žinau jokia Alfine to neturi), todėl pedalus sukti atgal gali be problemų.

Autorius:  G_P [ 2010-10-09 10:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Vidinės pavaros, vidinių pavarų stebulės

Minėtam Sram S7 ir gamintojas nereikalauja nustoti minti:
G E A R C H A N G I N G
• Keep pedaling without effort as you change gears.
• Should the desired gear not engage immediately, stop pedaling for a short moment.
• Change gears in time before going uphill.

Autorius:  Sigun [ 2010-10-10 01:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Vidinių pavarų stebulės

pauliusb rašė:
Nors daug buvau skaitęs, bet kai pirkau dviratį nebuvau girdėjęs apie tai, kad jos stabdo. Gal kas žino ar yra koks nors sprendimas jų darbui pagerinti? Modelis Shimano Nexus.


Žiūrint kiek jos pas tave stabdo... Kad pasukus ratas sustoja kur kas greičiau nei su žvaigždėmis tai normalu. Be to pernai per šalčius (gruodį, kai iki -10 berods būdavo) pastebėjau, jog juntamai sunkiau sukasi. Jei šiom dienom šaltesniu oru važinėjai gal ir tai prisidėjo. Dėl riedėjimo buvau skaitęs, jog elektromobilių varžybose vidinėms pavaroms pakeičia originalų tepalą į kokį nors skystesnį. Pavasarį įdomumo dėlei saviškę buvau išvalęs ir įpylęs automobilinės pusiau sintetinės alyvos. Pasukus ratas kur kas ilgiau sukasi, bet važiuojant nepasakyčiau, jog pasijautė skirtumas. Užtai kol didžioji alyvos dalis neišbėgo visas ratas būdavo tepaluotas, kadangi shimano nepritaikytos alyvai (oil bath - internete). Tad manau, jog išlošimas nevertas darbo. Tiesiog priimi kaip faktą ir nebesidraskai :)

Autorius:  pauliusb [ 2010-10-10 08:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Vidinės pavaros, vidinių pavarų stebulės

Va būtent, kad planavau važinėti šaltyje žiemą..

Autorius:  Sigun [ 2010-10-10 13:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Vidinės pavaros, vidinių pavarų stebulės

Na tuomet gali bandyt. Tik neišardyk stebulės iki galo. Pirmos planetarinės pavaros lengvai nusiima ir nesunku sudėliot į savo vietas, bet toliau prasideda spyruoklės ir ten geriau nelįst. Man rodos geriausias būdas tik išimt mechanizmą iš korpuso, įmest į puslitrį kokio nors agresyvaus tirpiklio, pvz. solvento, gerai papurtyt, gal dar teptuku pravalyt kelis prieinamus krumpliaračius. Toliau nudžiuvus praplaut vandeniu, kad neliktų tirpiklio, gerai nudžiovint ir įmerkt į puslitrį šviežios alyvos, kad ir automobilinės 10W40. Ištraukt, leist nuvarvėti alyvai, surinkt. Tuomet ir sutepta bus ir labai nebėgs laukan. Jei naudosi kojinį stabdį dar vertėtų stabdį pertept tirštesniu tepalu, nes kitaip gali pradėt džergžt stabdant. Stabdžiui naudojau guolių tepalą, nieko baisaus neatsitiko.
Bet prasidedant su tepalų keitimais prarandamas vienas vidinių pranašumas - aptarnavimo nebuvimas :) Kas kažkiek laiko (tarkim kelis mėnesius) reiks pakartot išardymą ir mirkimą.
Jei įdomu kiek pasikeičia, galėsiu duot savo pabandyt, pats įvertinsi ar verta. Mano nuomonė - nevertėjo prasidėt.

Autorius:  pauliusb [ 2010-10-10 23:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Vidinės pavaros, vidinių pavarų stebulės

Ačiū už konsultacijas, gal ir pabandysiu pasikeist tepalą.

Autorius:  radza [ 2010-10-11 08:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Vidinės pavaros, vidinių pavarų stebulės

vakar minant perjungiau Sachs penkiuke, pajutau kaip dantratukai pilnai nesukibe prasisuko ir daugiau nieks nesijungineja ir nesimina :cry: va taip kartais buna su vidinem

Autorius:  rimbiz [ 2010-10-20 20:37 ]
Pranešimo tema:  3 - ju vidiniu pavaru stebule. Begiu reguliavimas. Patarimai

Sveiki,

Gal kas pasidalins mintimis ir patirtimi apie 3 vidiniu pavaru stebules. Cia as kalbu apie kiek senesnes, ne apie tas kosmosines.

Noriu paklaust keliu dalyku:
1. Ar uztenka tiesiog sudeti dalis eiles tvarka, "nepabegs" pavaros ar dar kas nenusireguliuos?
2. Kaip su pavaru reguliavimu. Skaiciau, kad reikia ziuret pagal zymas kazkokias, bet nelabai supratau apie ka kalba eina.

Domina ivairus patarimai, pastebejimai ir subtilybes

Toks vaizdas buna isardzius 3 vidiniu pavaru stebule:

Paveikslėlis

Uploaded with ImageShack.us

Detalus brezinys - http://www.karstilo.net/hpv/technik/sachs_sram/3gang/3mal7/3x7_gw130_1.gif

Autorius:  Darysp [ 2010-10-20 20:46 ]
Pranešimo tema:  Re: 3 - ju vidiniu pavaru stebule. Begiu reguliavimas. Patarimai

Viduje nieko neprireguliuosi. Kaip išardei, taip ir surenki atgal. Reguliuojama su žymomis išorėje. Tiek Shimano, tiek SRAM tas žymas turi. Visa informacija apie tai yra internete, reikia tik geriau paieškot (pvz. http://www.youtube.com/watch?v=-A_RyNjYRGY). Pvz. Nexus ir Alfine reguliuojama sutapatinant abi žymas ant stebulės, sukant troso įtempimo reguliatorių (turi būti įjungta 4 pavara). SRAM ta pati situacija (tik neatsimenu kelinta pavara turi būti).

P. S. ir jokio čia kosmoso nėra. Kosmosas bus, jei Alfine visą išardysi :wink: Jei viskas gerai veikia, nėra reikalo ardyt.

Autorius:  rimbiz [ 2010-10-20 21:44 ]
Pranešimo tema:  Re: 3 - ju vidiniu pavaru stebule. Begiu reguliavimas. Patarimai

http://www.youtube.com/watch?v=DX6KfC9uOUU palygink savo pavyzdy su manuoju ir gausis, kad gali bet kaip ikist ta lenciugeli ir pavaros buvs. Nepagaunu kampo.

Autorius:  robke [ 2012-07-09 00:41 ]
Pranešimo tema:  Nexus7 stebulės priežiūra.

Sveiki,
Kas kiek laiko, ar paravažiuotų km reikėtų sutepti ar atlikti kažkokį tai kitą Nexus7 stebulės aptarnavimą?
Dviratis 2011m gamybos, pravažiuota 4000km.Važiuodamas nieko blogo nejaučiu, bet pasidomėti vis dėlto norisi.

Autorius:  Giedrius.S [ 2012-07-09 00:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Nexus7 stebulės priežiūra.

Priklausomai nuo sąžinės ir važinėtojo stiliaus. Ardžiau penktadienį alfline 8 pav, važinėta su dviračiu du metai, išardžius per rūdis nieko nesimatė, visos guoliavietės išėję velniop... Dar spec nufotografavau. Pagrinde sramui S7 pabyra kairės pusės guolis, nes apsaugotas prasčiausiai, o visa kita reik reik ardyt ir žiūrėt. Jei dviratis išvažiuoja tik geru oru savaitgaliui po parkelį, laikomas sausai, neplaunamas kerheriu, laiku valomas, tai viskas gali būti idealu 10-20metų ;) na kol tepalas praras savo savybes.
Anapus plokščios žemės rekomenduoja viską patikrinti kas sezoną ir pertepti kas 3-4 metus. Kaip ir minėjau nuo Jūsų daug kas prikauso, ir patikėkit vidinės pavaros nėra amžinos kaip čia dauguma liaupsina. Byra ir byra jos, ypač S7


Paveikslėlis

P.s jei jau pats viską gimdysi, tik netepk guoliniu tepalu šuniukų-terkšlės ir nenaudok jėgos.

Autorius:  robke [ 2012-07-09 00:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Nexus7 stebulės priežiūra.

Giedriau, S7 tai nexus 7 turi omenyje?
P.S. pereinam prie TU :)

Autorius:  Giedrius.S [ 2012-07-09 02:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Nexus7 stebulės priežiūra.

O tiek rašiau et, taip ir būna, kai skubi... :D
Nea S7 yra Sram'o gaminukas.
Tavasis shimano nexus geriau pagamintas, jų ir tarnavimo laikas ilgesnis, tik bėdos ateityje atsiranda su būgniniais" stabdžių stabdymo efektyvumu (jei būgninė versija). Ir nieko ten jau nepadarysi. Dar kita bėda, tik čia jau gamintojas prisižaidė su perdavimu, apie lengvą pavarą visi svajoja šios sistemos "vartotojai" :) Žinoma galima bandyti kompensuoti galinės žvaigždutės keitimu su daugiau dantų. Apart mano paminėtų niuansų, nexus 7 pavarų blokas yra daug ilgaamžiškesnis nei sram S7. Kas liečia tepimą ir profilaktiką tas pat kaip ir rašiau.

Paveikslėlis

Dar prisiminiau, jei prakiurs padanga, ratą išiminėk atsargiai, neužkabink pavarų vaikščiojimo mechanizmo 13 detalės tai taip ir nusiardys :)

Puslapis 27 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/