Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2019-03-25 10:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 97 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2010-10-09 00:07 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2007-05-31 00:18
Pranešimai: 3729
Miestas: Kaunas
http://www.gerasdviratis.lt/forum/viewt ... 24#p170924
Dėl patikimumo informacijos neesu tikras :) Duočiau meistrui vietoj tavęs.

_________________
hydraepic.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-10-09 00:14 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
radza rašė:
pardavejai nerekomenduoja perjunginet minant

Tai čia jie rekomenduoja dar nuo tų laikų, kai buvo 3 bėgių Sachs arba senos SRAM stebulės. Dabartinės stebulės viduje turi sistemą, palengvinančią pavarų perjungimą. Ši sistema veikia tik mynimo metu. Realiai pavaros sunkiau pesijungia tik labai stipriai apkrovus.

P. S. šiandien specialiai pabandžiau sukti savo Alfine. Nu nežinau, sukasi labai lengvai (kaip su paprasta stebule).

P. P. S. Mano Alfine kojinio stabdžio neturi (kiek žinau jokia Alfine to neturi), todėl pedalus sukti atgal gali be problemų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-10-09 10:42 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2010-08-07 19:59
Pranešimai: 187
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Gintaras
Minėtam Sram S7 ir gamintojas nereikalauja nustoti minti:
G E A R C H A N G I N G
• Keep pedaling without effort as you change gears.
• Should the desired gear not engage immediately, stop pedaling for a short moment.
• Change gears in time before going uphill.

_________________
Velomanai Team
Plentas, MTB


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-10-10 01:27 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-03-26 15:29
Pranešimai: 127
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Sigun
pauliusb rašė:
Nors daug buvau skaitęs, bet kai pirkau dviratį nebuvau girdėjęs apie tai, kad jos stabdo. Gal kas žino ar yra koks nors sprendimas jų darbui pagerinti? Modelis Shimano Nexus.


Žiūrint kiek jos pas tave stabdo... Kad pasukus ratas sustoja kur kas greičiau nei su žvaigždėmis tai normalu. Be to pernai per šalčius (gruodį, kai iki -10 berods būdavo) pastebėjau, jog juntamai sunkiau sukasi. Jei šiom dienom šaltesniu oru važinėjai gal ir tai prisidėjo. Dėl riedėjimo buvau skaitęs, jog elektromobilių varžybose vidinėms pavaroms pakeičia originalų tepalą į kokį nors skystesnį. Pavasarį įdomumo dėlei saviškę buvau išvalęs ir įpylęs automobilinės pusiau sintetinės alyvos. Pasukus ratas kur kas ilgiau sukasi, bet važiuojant nepasakyčiau, jog pasijautė skirtumas. Užtai kol didžioji alyvos dalis neišbėgo visas ratas būdavo tepaluotas, kadangi shimano nepritaikytos alyvai (oil bath - internete). Tad manau, jog išlošimas nevertas darbo. Tiesiog priimi kaip faktą ir nebesidraskai :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-10-10 08:42 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2007-05-31 00:18
Pranešimai: 3729
Miestas: Kaunas
Va būtent, kad planavau važinėti šaltyje žiemą..

_________________
hydraepic.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-10-10 13:25 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-03-26 15:29
Pranešimai: 127
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Sigun
Na tuomet gali bandyt. Tik neišardyk stebulės iki galo. Pirmos planetarinės pavaros lengvai nusiima ir nesunku sudėliot į savo vietas, bet toliau prasideda spyruoklės ir ten geriau nelįst. Man rodos geriausias būdas tik išimt mechanizmą iš korpuso, įmest į puslitrį kokio nors agresyvaus tirpiklio, pvz. solvento, gerai papurtyt, gal dar teptuku pravalyt kelis prieinamus krumpliaračius. Toliau nudžiuvus praplaut vandeniu, kad neliktų tirpiklio, gerai nudžiovint ir įmerkt į puslitrį šviežios alyvos, kad ir automobilinės 10W40. Ištraukt, leist nuvarvėti alyvai, surinkt. Tuomet ir sutepta bus ir labai nebėgs laukan. Jei naudosi kojinį stabdį dar vertėtų stabdį pertept tirštesniu tepalu, nes kitaip gali pradėt džergžt stabdant. Stabdžiui naudojau guolių tepalą, nieko baisaus neatsitiko.
Bet prasidedant su tepalų keitimais prarandamas vienas vidinių pranašumas - aptarnavimo nebuvimas :) Kas kažkiek laiko (tarkim kelis mėnesius) reiks pakartot išardymą ir mirkimą.
Jei įdomu kiek pasikeičia, galėsiu duot savo pabandyt, pats įvertinsi ar verta. Mano nuomonė - nevertėjo prasidėt.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-10-10 23:39 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2007-05-31 00:18
Pranešimai: 3729
Miestas: Kaunas
Ačiū už konsultacijas, gal ir pabandysiu pasikeist tepalą.

_________________
hydraepic.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-10-11 08:51 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-07-21 13:32
Pranešimai: 143
Miestas: prie Kauno
Vardas, Pavardė: AlgisRadz.
vakar minant perjungiau Sachs penkiuke, pajutau kaip dantratukai pilnai nesukibe prasisuko ir daugiau nieks nesijungineja ir nesimina :cry: va taip kartais buna su vidinem


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-10-20 20:37 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-10-08 16:43
Pranešimai: 5
Vardas, Pavardė: Rimvydas Binkulis
Sveiki,

Gal kas pasidalins mintimis ir patirtimi apie 3 vidiniu pavaru stebules. Cia as kalbu apie kiek senesnes, ne apie tas kosmosines.

Noriu paklaust keliu dalyku:
1. Ar uztenka tiesiog sudeti dalis eiles tvarka, "nepabegs" pavaros ar dar kas nenusireguliuos?
2. Kaip su pavaru reguliavimu. Skaiciau, kad reikia ziuret pagal zymas kazkokias, bet nelabai supratau apie ka kalba eina.

Domina ivairus patarimai, pastebejimai ir subtilybes

Toks vaizdas buna isardzius 3 vidiniu pavaru stebule:

Paveikslėlis

Uploaded with ImageShack.us

Detalus brezinys - http://www.karstilo.net/hpv/technik/sachs_sram/3gang/3mal7/3x7_gw130_1.gif


Paskutinį kartą redagavo Kestis 2010-10-21 08:52. Iš viso redaguota 2 kartus.
perkelta į jau esančią tinkamą temą


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-10-20 20:46 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Viduje nieko neprireguliuosi. Kaip išardei, taip ir surenki atgal. Reguliuojama su žymomis išorėje. Tiek Shimano, tiek SRAM tas žymas turi. Visa informacija apie tai yra internete, reikia tik geriau paieškot (pvz. http://www.youtube.com/watch?v=-A_RyNjYRGY). Pvz. Nexus ir Alfine reguliuojama sutapatinant abi žymas ant stebulės, sukant troso įtempimo reguliatorių (turi būti įjungta 4 pavara). SRAM ta pati situacija (tik neatsimenu kelinta pavara turi būti).

P. S. ir jokio čia kosmoso nėra. Kosmosas bus, jei Alfine visą išardysi :wink: Jei viskas gerai veikia, nėra reikalo ardyt.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010-10-20 21:44 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-10-08 16:43
Pranešimai: 5
Vardas, Pavardė: Rimvydas Binkulis
http://www.youtube.com/watch?v=DX6KfC9uOUU palygink savo pavyzdy su manuoju ir gausis, kad gali bet kaip ikist ta lenciugeli ir pavaros buvs. Nepagaunu kampo.


Paskutinį kartą redagavo dinux 2010-10-20 23:04. Iš viso redaguota 1 kartą.
ištrinta citata


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012-07-09 00:41 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-09-12 12:32
Pranešimai: 138
Miestas: Alytus
Vardas, Pavardė: Robertas
Sveiki,
Kas kiek laiko, ar paravažiuotų km reikėtų sutepti ar atlikti kažkokį tai kitą Nexus7 stebulės aptarnavimą?
Dviratis 2011m gamybos, pravažiuota 4000km.Važiuodamas nieko blogo nejaučiu, bet pasidomėti vis dėlto norisi.

_________________
2012-4455 km.


Paskutinį kartą redagavo Kestis 2012-07-09 09:11. Iš viso redaguota 1 kartą.
perkelta į jau esančią tinkamą temą


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012-07-09 00:47 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-08-02 16:32
Pranešimai: 2281
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius.S
Priklausomai nuo sąžinės ir važinėtojo stiliaus. Ardžiau penktadienį alfline 8 pav, važinėta su dviračiu du metai, išardžius per rūdis nieko nesimatė, visos guoliavietės išėję velniop... Dar spec nufotografavau. Pagrinde sramui S7 pabyra kairės pusės guolis, nes apsaugotas prasčiausiai, o visa kita reik reik ardyt ir žiūrėt. Jei dviratis išvažiuoja tik geru oru savaitgaliui po parkelį, laikomas sausai, neplaunamas kerheriu, laiku valomas, tai viskas gali būti idealu 10-20metų ;) na kol tepalas praras savo savybes.
Anapus plokščios žemės rekomenduoja viską patikrinti kas sezoną ir pertepti kas 3-4 metus. Kaip ir minėjau nuo Jūsų daug kas prikauso, ir patikėkit vidinės pavaros nėra amžinos kaip čia dauguma liaupsina. Byra ir byra jos, ypač S7


Paveikslėlis

P.s jei jau pats viską gimdysi, tik netepk guoliniu tepalu šuniukų-terkšlės ir nenaudok jėgos.

_________________
Dviračių meistras, reikia remonto, patarimo? PM arba 861178461


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012-07-09 00:55 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-09-12 12:32
Pranešimai: 138
Miestas: Alytus
Vardas, Pavardė: Robertas
Giedriau, S7 tai nexus 7 turi omenyje?
P.S. pereinam prie TU :)

_________________
2012-4455 km.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012-07-09 02:02 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-08-02 16:32
Pranešimai: 2281
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius.S
O tiek rašiau et, taip ir būna, kai skubi... :D
Nea S7 yra Sram'o gaminukas.
Tavasis shimano nexus geriau pagamintas, jų ir tarnavimo laikas ilgesnis, tik bėdos ateityje atsiranda su būgniniais" stabdžių stabdymo efektyvumu (jei būgninė versija). Ir nieko ten jau nepadarysi. Dar kita bėda, tik čia jau gamintojas prisižaidė su perdavimu, apie lengvą pavarą visi svajoja šios sistemos "vartotojai" :) Žinoma galima bandyti kompensuoti galinės žvaigždutės keitimu su daugiau dantų. Apart mano paminėtų niuansų, nexus 7 pavarų blokas yra daug ilgaamžiškesnis nei sram S7. Kas liečia tepimą ir profilaktiką tas pat kaip ir rašiau.

Paveikslėlis

Dar prisiminiau, jei prakiurs padanga, ratą išiminėk atsargiai, neužkabink pavarų vaikščiojimo mechanizmo 13 detalės tai taip ir nusiardys :)

_________________
Dviračių meistras, reikia remonto, patarimo? PM arba 861178461


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 97 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai