Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2024-03-28 13:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 139 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2013-07-04 01:40 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2013-04-24 01:44
Pranešimai: 124
Vardas, Pavardė: Andrius r
Va! butent apie tai ir kalbejau,kad tas kambrikas tik lygie trosam ,o per sulenkima/trynimasi jam butu amen/perpjautu isilgai. Zodziu noriu daryt taipat:)
Dekui uz pagalba ir patarimus:)

_________________
C.Boardman Team


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-04 21:33 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-05-10 23:38
Pranešimai: 1180
Nežinau kokiom praktikom ir teorijom remiatės, bet aš sekmingai važinėju su tuo minkštu kembriku po bb ir nematau problemų. Beje, Gore RideOn komplektai turi panašų minkštą dalyką, abu gyvai maigiau - atrodo +/- tas pats. Ir pagal instrukciją jis, atitinkamuose rėmuose, eina po BB..


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-05 00:16 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-08-02 16:32
Pranešimai: 2293
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius.S
Jei atvirai pažiūrėjus fotografijas nematau reikalo, tose vietose dėti apsaugas.... Gi ten plikas trosiukas eina, ten neužsikiša NIEKADA. Žinoma nuo tokių super apsaugų blogiau nebus (gal, nes per ilgas kembrikas susiraito ir amortizuoja, atsiranda paklaida, bet kadangi pas Audrių per ilgas kembrikas ant priekinio permetėjo - dzin, nes permetėjo didesnės jėgos veikia :) ), bet realiai ten tokių dalykų nereik, nes tas pat kaip visą rėmą kembriku užlaminuoti :)

Paveikslėlis

_________________
Dviračių meistras, reikia remonto, patarimo? PM arba 861178461


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-05 00:41 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2013-04-24 01:44
Pranešimai: 124
Vardas, Pavardė: Andrius r
Gal tos vietos ir neuzsikisa ,bet pastoviai veikiamos abrazyvo tai tikrai,o tas sluoksnis teflonon tokiom salygom nemanau kad ilgam...

_________________
C.Boardman Team


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-05 00:43 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-05-10 23:38
Pranešimai: 1180
Aš dėjausi pilnus šarvus ant CX, nes naudoju kaip blogo oro plentinį. Minant prie ~0 toj vietoj oj kaip mėgsta užšalti. Asfaltas šiltas nuo saulės, drėgna, apsitaško, o ant vėjo grįžinėjant nusileidus saulei gaunasi minusas ir viskas užšala. Esu taip nutraukęs du pavarų trosus. Susidėjus pilną sistemą problemos baigėsi. Vasarą irgi praverčia. Molis ten aklinai neužlipdo, bet prasčiau junginėdavosi bėgiai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-05 09:23 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2010-04-18 01:24
Pranešimai: 301
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Audrius
Ta vieta surenka gausybę vandens ir abrazyvinio purvo, greitai išsinešioja plastmasė ir trosas ima slankiot labai juntamai sunkiau, su pastrigimais (iki tiek, kad galinio simplekso spyruoklės jėgos ima neužtekti sklandžiam pavarų darbui. Net ranka paslankiojant naują troselį per padėvėtą BB plastmasę ir palyginus su kembriku iš šarvo vidaus, skirtumas kaip diena ir naktis.
O kad kembrikas kiek laisvas - jis perminkštas kad padarytų bent minimalią įtaką tikslumui, bet užtat kembriko galai labiau prisispaudžia prie šarvų antgalių, dar labiau sumažindami vandens patekimo galimybę. Pats trosas viduje tiesus kaip styga :)
Be to, aš po DT sukryžiavau priekinio ir galinio permetėjų trosus, kad prieky nuo shifterių trosai išsilenktų didesniu spinduliu (trosas iš kairės rankenėlės apeina HT per dešinę pusę ir atvirkščiai), gal ir dėl to nuotraukoj atrodo, kad jie laisvi

_________________
Trek Cobia 2012
Merida Road Race 901
Corratec X-Vert Cross


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-05 10:02 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-08-02 16:32
Pranešimai: 2293
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius.S
Matyt tik Jums taip :) šimtams žmonių kurie varo rimtai, po varžybas, molynus, net ir žiemą toje vietoje problemų nebūna, tame tarpe ir man nebuvo.
Nekalbu apie kiekius dviračių, kuriuos remontuodavau varžybų metu, kai dviračio per purvus nesimatydavo, bet Jūs geriau žinot, tad aš nelendu :)

Ta Jagwire ir Shimano trosų teflono sluoksnį aš su nagu nuimu.... Visur kur tik yra galvutės šarvo jis nueina per savaitę, nesvarbu ar shimano ar jagwire galvos ir tt. Jei šarvai trumpi, lenkimo kampas didelis, teflonas nusilupa greitai, užkemša galvutę šarvo, užstringa. Paklauskit Rido, kaip sulaužė sramo rankeną.
Na žodžiu konstruokit, tingiu rašinėti, dabar jau Jūs geresni magaiveriai nei aš.

Cituoti:
gal ir dėl to nuotraukoj atrodo, kad jie laisvi
kembrikas per ilgas, jisai susisuka, negi pats nuotraukoje nematai

_________________
Dviračių meistras, reikia remonto, patarimo? PM arba 861178461


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-07-14 11:41 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013-07-14 11:34
Pranešimai: 1
Sveiki turiu keletą klausymu
1.Kaip prie galinio simplekso reikia priveržti teisingai trosą, kad jo nepjautų?(bauvau atsukės, iššėmęs ir tikriausiai blogai įdėjau nes per 2savaitęs jis man nutrūko..)
2.Kaip reikia iš pavarų rankenėlės atjungti trosą? Niekaip man ten neišėjo?
3.KOkį pirkti trosą? Nenoriu kad būtų labai brangus, su finansais sunkiai kolkas
4.Ar sutepti šarvus su troso ar nereikia? Jei taip tai su kokiu tepalu tepti?

Galinis simpleksas-Shimano altus
Pavarų perjungimo rankenėlės-Shimano EF-51, EZ Fire
Paveikslėlis Tokios pat, tik kad pas mane 8pavarų


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-11-15 23:16 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-03-14 13:40
Pranešimai: 12
Miestas: Vilnius
Skype: andrius3500
Vardas, Pavardė: Andrius
Sveiki
Nusipirkau nauja turistini rema. Mano gautame reme yra tik 3 kilpos sarvu antgaliams. Dvi yra po DownTube vamzdziu priekyje ir viena prie galinio perjungejo ant chainstay vamzdzio. Kitur padarytos skyles su sriegiais - 3 TT vamzdyje is apacios, 3 DT vamzdyje is apacios, 2 ST vamzdyje is rato puses ir t.t. Komplekte taip pat yra14 varztu, bei 11 plastmasiniu " chomuteliu. Kaip suprantu sie elementai skirti sarvams prie vamzdziu pritvirtinti.
Taigi kokia galima isigyti tokiam variantui kokybiska, ilgaamze trosu ir sarvu sistemele tokiam variantui bei MTB shimano sistemoms. Be to gerai butu, kad viskas butu viename rinkinyje, tai yra viskas, kas reikalinga begiams ir stabdziams. Ar Jagwire ripcord jau etalonas kaip kurie cia forume raso?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-11-16 00:32 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2010-08-20 16:07
Pranešimai: 574
Miestas: Kaunas
Naudoju trečius metus Jagwire sistemą - patenkintas. Visada gali imt nokon bet ar verta :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-11-16 00:42 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2007-05-31 00:18
Pranešimai: 3731
Miestas: Kaunas
Ar yra ką nors išgelbėję Nokon? Su mano kasdieniniu važiavimu nori nenori tenka dukart į metus keisti šarvus ir trosus. Pabandžiau Jagwire'ų ir galų gale nepajautęs skirtumo pasilikau prie paprastų.

_________________
hydraepic.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-11-16 00:44 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Andrius3500 rašė:
Mano gautame reme yra tik 3 kilpos sarvu antgaliams. Dvi yra po DownTube vamzdziu priekyje ir viena prie galinio perjungejo ant chainstay vamzdzio.

Tai čia grynai, kaip plento dviračiuose. Tokiu atveju po centriniu velenu dar turi būti kreipiamosios trosams. Patyrinėk, kaip padaryti plentiniai dviračiai ir viskas bus aišku.
Jei taip yra iš tikro, tuo atveju šarvų reikia labai nedaug (nebent dėtum plentinį vairą ir reikėtų šarvus leisti po vairo juosta. Jei vairas tiesus, tai pirkti Ripcordą bus tik bereikalingas pinigų mėtymas. Nusipirk šiek tiek shimano originalių šarvų ir shimano arba SRAM originalius trosus. Bus gerokai pigiau, o efektas tas pats. dar labai neblogi šarvai yra BBB.

Jagwire nėra panacėja, jie gerai tada, kai naudoji SRAM sistemas. Shimano puikiai veikia ir su Shimaniniais arba SRAM'iniais


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-11-16 09:20 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-03-14 13:40
Pranešimai: 12
Miestas: Vilnius
Skype: andrius3500
Vardas, Pavardė: Andrius
Taip po BB kreipiamoji yra. Vairas pas mane tiesus.
O kam tada tos sriegines skyles remo vamzdziuose ir varztai bei plasmasiniai "chomutai" tvirtinimams? Turiu omeny, jei deti sarvus tik galuose, tai yra prie vairo ir perjungejo.


Paskutinį kartą redagavo pauliusb 2013-11-16 10:14. Iš viso redaguota 1 kartą.
išimta citata (5p. taisyklėse)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-11-16 09:32 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-05-10 23:38
Pranešimai: 1180
Gali būt, kad per juos galima pravest pilnus šarvus nuo rankenėlių iki perjungėjų. Nežinant kas per rėmas, sunku kažką spėliot :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013-11-16 10:00 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-03-14 13:40
Pranešimai: 12
Miestas: Vilnius
Skype: andrius3500
Vardas, Pavardė: Andrius
mantasm rašė:
Gali būt, kad per juos galima pravest pilnus šarvus nuo rankenėlių iki perjungėjų. Nežinant kas per rėmas, sunku kažką spėliot :)


Tai remas va toks
http://www.poison-bikes.de/shopart/9911 ... en-fr.html

As irgi manau, kad cia ir skirtas pilnai uzdarai sistemai, bet ar verta deti paprastam vazinejimui kasdienai ir turizmui kitas klausimas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 139 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 65 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai