Velomanų puslapis http://velomanai.lt/forumas/ |
|
Pompos, padangų pūtimas http://velomanai.lt/forumas/viewtopic.php?f=3&t=1465 |
Puslapis 2 iš 19 |
Autorius: | dinux [ 2008-05-30 18:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: Padangų pūtimo ypatumai |
Autorius: | kažkas [ 2008-05-30 19:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: Padangų pūtimo ypatumai |
pauliusb rašė: Tai reik namie balioną pasistatyt Arba vežiotis |
Autorius: | qwertys [ 2008-05-31 23:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: Padangų pūtimo ypatumai |
Asmeniškai tai rankiniu būdu pompa prisikočioju.. Jokių monometrų nenaudoju, tiesiog ranka pamaigau ir jaučiu kada gana. Padangos pas mane siauros... |
Autorius: | Kestis [ 2008-06-02 11:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: Padangų pūtimo ypatumai |
imee rašė: Kuo didesnis slėgis padangose, tuo greičiau jis sumažėja, nes oro molekulės prasiskverbia pro gumą. Tai yra natūralus nuotėkis. Matomai jis didėja ir su padangų amžiumi, nes guma sensta (ypač jei žiemos metu netinkamai sandėliuojama) atsiranda mikro įtrūkimų. Dėl to kai kurios auto padangų remonto įmonės siūlo pūsti į ratus azoto dujas, jų molekulės gerokai stambesnės už oro ir slėgis padangose nekinta žymiai ilgiau. Plius beveik nereaguoja į temperatūrinius pokyčius. Kažkaip tarp vairuotojų paplito tokia teorija, kad azoto molekulės didesnės už oro ir dėl to mažiau skverbiasi per gumą tad bandau tokių žinių plitimą pristabdyti. Toks požiūris susidarė matyt dėl to, kad azotas naudojamas sportiniams automobiliams, bet jis ten naudojamas ne dėl molekulių dydžio, o todėl, kad neoksiduoja kaistančios padangų gumos, t.y. padanga ilgiau išlieka patvari. Kalbant apie molekulių dydį visų pirmą reiktų paminėti, kad tokio termino, kaip oro molekulė išvis neturėtų būti, nes orą sudaro įvairių dujų molekulių mišinys, pvz. azoto molekulių ore yra 78%, deguonies 21%. Azoto ore ir taip didžioji dalis, tad kasdieninėje praktikoje nėra didelio skirtumo ar pusime orą, ar azotą. Lenktynėse padangose nenaudojamas oras, kad išvengti jame esančio deguonies kuris aukštoje temperatūroje gadina gumą (oksiduoja). O šiaip azoto molekulės dydis yra apie 110pm, deguonies apie 120pm. Tad bendrai azoto molekulės yra net mažesnės nei kitų oro komponentų. |
Autorius: | Darysp [ 2008-06-02 12:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: Padangų pūtimo ypatumai |
Manau, kad molekulės ir visa kita skamba kažkaip nelabai rimtai. Iš praktikos naudojant kameras su automobiliniais ventiliais: kad ir kiek bepūstum, po dienos kitos slėgis bus apie 2,5 atmosferos. Oras išeina per ventilį. Viskas priklauso nuo ventilio pagaminimo kokybės. Pernai pabandžiau gerų gamintojų kameras ir likau nustebintas - oras neišeidavo . Ne reklama - dabar naudoju Schwalbe ir Geax kameras (su auto ventiliais). |
Autorius: | pauliusb [ 2008-06-02 12:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: Padangų pūtimo ypatumai |
Jo, visi labai giria, vnt. 10Lt pas Gintarių. |
Autorius: | imee [ 2008-06-02 12:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Padangų pūtimo ypatumai |
pauliusb rašė: Jo, visi labai giria, vnt. 10Lt pas Gintarių. Čia tos padangos, kur neišeina oras? |
Autorius: | Darysp [ 2008-06-02 12:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: Padangų pūtimo ypatumai |
pauliusb rašė: Jo, visi labai giria, vnt. 10Lt pas Gintarių. Jei Schwalbe kameros tik tiek kainuoja, tai labai nebrangu. Parsisiųsti iš užsienio kainuoja apie 4,5 EUR |
Autorius: | Saulys [ 2008-06-02 12:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Padangų pūtimo ypatumai |
Matyt akcija pas Gintarių |
Autorius: | Darysp [ 2008-06-02 12:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Padangų pūtimo ypatumai |
imee rašė: pauliusb rašė: Jo, visi labai giria, vnt. 10Lt pas Gintarių. Čia tos padangos, kur neišeina oras? Pernai ant savo cross/hybrid'o užsidėjau Schwalbe AV17, tai per visą žiemą išbuvo +-4 atmosferos. Geax'us dar bandžiau tik keletą savaičių, bet kolkas slėgį laiko labai gerai (visais atvejais eina kalba auto ventilius). |
Autorius: | juodulys [ 2008-06-02 16:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Padangų pūtimo ypatumai |
iš lengvų kamerų Continental Supersonic (MTB 98g, Road 50g) irgi išeina oras po kiek laiko, o iš lateksinų tai išvis dar dvigubai greičiau. Bet lateksinės dar niekad nesu pradures. |
Autorius: | piktazJDS [ 2008-07-11 16:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: Padangų pūtimo ypatumai |
Klausimėlis: o kaip kameroje su "sportiniu" ventiliu išmatuoti tą slėgį? Nes savo dviračiui dapūtinėjau tik 1 kartą statoile "iš akies", naudodamas "tuščia padanga" funkciją ir padaręs, kad pūstų 5 BAR (galima beveik 6 pagal užrašus ant padangos). Tačiau iki galo nelaukiau kol pripūs, nes nežinau kaip jie tą slėgį matuoja - atgalinio slėgio gi nėra.. Ar matuoja pūsdami? Nenorėčiau tikėti |
Autorius: | dinux [ 2008-07-11 16:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: Padangų pūtimo ypatumai |
Pučiant ne degalinėje reikia naudoti pompa su manometru, jei tokios neturite tai iš akies. Degalinėje tai atgalinis slėgi, bent jau su mano perėjimu (žiūrėti šią temą aukščiau) tikrai yra, išbandyta. Na o jei negalima išmatuoti, tai patikrinama su pirštais (rankų ), padanga neturėtu būti minkšta ir nepakeisti savo formos atsisėdus ant dviračio. |
Autorius: | piktazJDS [ 2008-07-11 16:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: Padangų pūtimo ypatumai |
dinux rašė: Degalinėje tai atgalinis slėgi, bent jau su mano perėjimu (žiūrėti šią temą aukščiau) tikrai yra, išbandyta. Gal tai priklauso nuo to, kada degalinėje keistas pūtimo antgalis ir kaip "sudrožtas" tas pypsiukas jo viduje Tikiuos supratot apie ką aš. |
Autorius: | solis [ 2009-07-10 16:54 ] |
Pranešimo tema: | Pompos, padangų pūtimas |
sveiki.. gal kas turi sia pompa??.. http://www.vasare.lt/catalog-show_item.item_id-527.html ar apsimoka ja pirkti?.. man reikia 8 baru.. monometras sugraduotas iki 11 baru, bet tai nereiskia, kad ji tiek ir ipucia.. ant pakuotes nenurodyta max slegio.. pardavejas vokietijoje sake kad ji ipucia iki 7 baru ir pasiule pirkt normalesne uz 40 eur.. tai norejau suzinot kaip cia istikruju yra is tu kas turi ar bent nusimano.. |
Puslapis 2 iš 19 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |