Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2019-04-24 23:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 160 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Ratlankio stabdžiai
StandartinėParašytas: 2009-05-22 18:01 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009-05-22 17:51
Pranešimai: 21
Vardas, Pavardė: Marijus Milašius
Sveiki,

Aprasyma pradedu nuo to, kad mano dviracio stabdziai yra, nezinau kaip pavadinti, tie paprasti, metalinis lankas, kuris spaudziasi i ratlankio krastus ir stabdo. :)

Tai gi, visai neperseniausiai perdaziau ratlankius. Grazu visa kita. Siandien, po dazymo pirma karta, issivariau i lauka, uzsokau, saule sviecia, vejelis pucia, tiesiog malonu vaziuot..ir tada prireike paspaust stabdzius...pats kruptelejau nuo slykstaus cypimo kaukimo, nezinau kaip pavadinti, bet garsas garsus ir reziantis ausi...tas pats ir su priekiniais stabdziais..

Turbut itakos tam nemalonumui turi nudazyti ratlankiai.. Ar imanoma kazka padaryti, kad sis garsas dingtu? neimanoma vaziuot, ne tik as, bet ir aplinkiniai tiesiog krupteli..(aisku, skambucio nebereikia :)) ).

Kaip reguliuoti stabdžius

Darysp rašė:
Pabandysiu aprašyti gero v-brake'ų sureguliavimo algoritmą:

1. Visai atleidžiam stabdžių trosą.
2. Troso reguliavimo varžtą ties stabdžių rankenėle išsukam beveik iki galo.
3. Rankomis suspaudžiame V-brake'us ir sureguliuojame kaladėlių poziciją ant ratlankio. Priveržiame kaladėles.
4. Laikant suspaustus V-brake'us, uždedame, įtempiame ir priveržiame trosą (tokioje pozicijoje ratas bus užstabdytas)
5. Prisukinėjam troso reguliavimo varžtą ties stabdžių rankenėle (kaladėlės po truputį atsileis nuo ratlankio) Prisukti reikia tiek, kad būtų nedidelis tarpelis tarp kaladėlės ir ratlankio, ratlankis, sukantis, neliestų ir stabdžių rankenėlės eiga būtų nedidelė (aišku, tai yra sunku padaryti, kai ratlankis yra nelygus).
6. Su varžtukais ant V-brake'ų pareguliuojam teisingą stabdžių vaikščiojimą ir poziciją, ęsant atleistiems. Turėkit omeny, kad priveržiant reguliavimo varžtuką, yra įtempiama priešingoje pusėje ęsanti kaladėlė. Atleidžiant - atvirkščiai. Dažnai galiniai stabdžiai turi rėme keletą skylučių įstatyti spyruoklei, todėl, jei neužtenka įtempimo (arba jo yra per daug), gali tekti spyruoklę įstatyti į kitą skylutę.
7. Užfiksuojam troso reguliavimo varžtą ties stabdžių rankenėle.

Tai ir viskas. Tai yra padaroma tikrai greitai. Eksploatacijos metu, dėvintis kaladėlėms, galima atleidinėti varžtą, ties stabdžių rankenėlėmis. Taip pat gali tekti pareguliuoti įtempimo varžtelius.

Sėkmės :!:


Paskutinį kartą redagavo pauliusb 2011-03-30 20:44. Iš viso redaguota 5 kartus.
pridėtas Dariaus aprašymas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-05-22 18:20 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009-04-24 15:53
Pranešimai: 22
Miestas: Klaipeda
Skype: bmwfanklp
nu pas taves turbut v-brake stabdziai jei teisingai supratau nes cia nelabai aiskiai parasyta :) jei jau nudazei stabdymo palange ar kaip ten jinai kitaip vadinama tai manau niera kitos iseities kaip tik vazineti su tokiais kol kaladeles visiskai nutrins dazus


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-05-22 18:29 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2007-04-17 12:58
Pranešimai: 613
Miestas: Vilnius
Skype: gl3333
Vardas, Pavardė: Giedrius
arba kitas variantas, gal jau kaladeles sunaudotos yra, ir jas jau laikas pakeisti, bet aisku neatmetu ir tos galimybes, kad tai dazu itaka. tokiu atveju norint kad garsas dingtu, gausi nuvalyt dazus nuo stabdymui skirtu ratlankio sonu :)

_________________
ne visada norai sutampa su galimybem ...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-05-22 19:03 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Imi švitrinį popierių ir valai dažus nuo stabdymo paviršiaus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-05-22 23:09 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009-05-22 17:51
Pranešimai: 21
Vardas, Pavardė: Marijus Milašius
Aciu, jau tai pradejau daryti. Norejau tureti grazius juodus ratlankius :) dabar teks viska valyt (ot kad butu lengva).

P.S. kaladeles praktiskai naujos!


Paskutinį kartą redagavo dinux 2009-05-23 15:29. Iš viso redaguota 1 kartą.
ištrinta citata


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-05-23 10:19 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2007-04-17 12:58
Pranešimai: 613
Miestas: Vilnius
Skype: gl3333
Vardas, Pavardė: Giedrius
del lengvumo, bandyk dar skiediklius naudoti, gal jais pavyktu nuplauti ratlankius su skudureliu, nesubraizytum pacio ratlankio :wink:

_________________
ne visada norai sutampa su galimybem ...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-05-24 00:37 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Ir tikrai niekas daugiau nesugalvokit dažyti ratlankių stabdymo paviršių :twisted: Jei tokie ratlankiai ir būna juodi, tai jie yra anoduoti. Bet ir tas paviršius su laiku nusitrina iki blizgesio.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-05-24 19:48 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009-05-22 17:51
Pranešimai: 21
Vardas, Pavardė: Marijus Milašius
Kur anksciau buvai, pries man dazant??!! :D


Paskutinį kartą redagavo dinux 2009-05-24 19:54. Iš viso redaguota 1 kartą.
ištrinta citata


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-05-25 09:03 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2007-04-17 12:58
Pranešimai: 613
Miestas: Vilnius
Skype: gl3333
Vardas, Pavardė: Giedrius
tu gi nesiskelbei kad eini dazyt :mrgreen:

_________________
ne visada norai sutampa su galimybem ...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-05-25 22:54 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009-05-22 17:51
Pranešimai: 21
Vardas, Pavardė: Marijus Milašius
galinis ratlankis praktiskai baigtas. Liko truputi padirbeti prie priekinio ir viskas. Manau antradienio vakaras vainikuos pabaiga ir treciadieni vel smagiai riedesiu su vejeliu! (sun) :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-06-02 16:12 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-06-02 14:22
Pranešimai: 78
Miestas: Lentvaris
Skype: valasnikovas
Vardas, Pavardė: Rapolas V.
Skaiciau kad kaladeles cypia kai ant ju pavirsiaus patenka naftos produktu. Tada reik kruopsciai nuvalyti nuriebalintoju. :idea:

_________________
Trek FX 7.3 Nepalikinėjam ilgai ir belekur !


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-06-02 17:54 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009-05-22 17:51
Pranešimai: 21
Vardas, Pavardė: Marijus Milašius
Dazai nuvalyti, viskas veikia puikiai! ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-06-05 10:54 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009-05-05 18:12
Pranešimai: 32
Nusipirkau dviratį ir po 3 savaičių važinėjimo galiniai stabdžiai nuslobo, jau greit važiuojant iki galo numygus pilnai neblokuoja rato. Tai kažkur reikia paveržt, bet esu noobas ir nežinau kur, ar prie rato ar kur prie rankenelės sukiot?
Ir dar, minant pedalus atsirado negarsus tiksėjimas. Girdisi sunkiau minant į kalną. Kas čia galėtų būti?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-06-05 11:51 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Pabandysiu aprašyti gero v-brake'ų sureguliavimo algoritmą:

1. Visai atleidžiam stabdžių trosą.
2. Troso reguliavimo varžtą ties stabdžių rankenėle išsukam beveik iki galo.
3. Rankomis suspaudžiame V-brake'us ir sureguliuojame kaladėlių poziciją ant ratlankio. Priveržiame kaladėles.
4. Laikant suspaustus V-brake'us, uždedame, įtempiame ir priveržiame trosą (tokioje pozicijoje ratas bus užstabdytas)
5. Prisukinėjam troso reguliavimo varžtą ties stabdžių rankenėle (kaladėlės po truputį atsileis nuo ratlankio) Prisukti reikia tiek, kad būtų nedidelis tarpelis tarp kaladėlės ir ratlankio, ratlankis, sukantis, neliestų ir stabdžių rankenėlės eiga būtų nedidelė (aišku, tai yra sunku padaryti, kai ratlankis yra nelygus).
6. Su varžtukais ant V-brake'ų pareguliuojam teisingą stabdžių vaikščiojimą ir poziciją, ęsant atleistiems. Turėkit omeny, kad priveržiant reguliavimo varžtuką, yra įtempiama priešingoje pusėje ęsanti kaladėlė. Atleidžiant - atvirkščiai. Dažnai galiniai stabdžiai turi rėme keletą skylučių įstatyti spyruoklei, todėl, jei neužtenka įtempimo (arba jo yra per daug), gali tekti spyruoklę įstatyti į kitą skylutę.
7. Užfiksuojam troso reguliavimo varžtą ties stabdžių rankenėle.

Tai ir viskas. Tai yra padaroma tikrai greitai. Eksploatacijos metu, dėvintis kaladėlėms, galima atleidinėti varžtą, ties stabdžių rankenėlėmis. Taip pat gali tekti pareguliuoti įtempimo varžtelius.

Sėkmės :!:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-06-05 13:00 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009-05-05 18:12
Pranešimai: 32
Dėkui, ne viską supratau bet praktiškai darant paaiškės


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 160 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai