Labas,
na žiūriu varai čia visai
Pamėginsiu ir aš čia šiek tiek parašinėti.
Cituoti:
...uzsipompuoja low backas?..
tas "low back'as" tai yra nugaros apačia lietuviškai, ir jei jis "užsipumpuoja"(tas jausmas kurį greičiausiai patiri nelabai gali būti pavadinimas "užsipumpavimu", bet ne esmė) tai gali būti viena iš dviejų arba dvi iš dviejų priežasčių: 1) neteisinga sėdėsena; 2) Silpna nugaros apačia. Pirma priežastis taisoma paprastai - tinkama sėdėsena, o, kad ji būtų tinkama - turi būti tinkamai nureguliuotas dviratis(tinkamame aukštyje balnelis ir t.t.). Antroji priežastis taisoma sunkiau - nieko, apart nugaros apačios stiprinimo nelabai gali padaryti, o, kad ją stiprinti yra iš esmės dvi metodikos(jas galima abi kombinuoti): 1) Važinėti su tinkamai sureguliuotu dviračiu(su laiku važinėjant nugaros apačia sustiprės) 2) Taikyti įvairius pratimus nugaros apačiai stiprinti: tai gali būti įvairios traukos(mirties trauka pavyzdžiui) ar atsilenkimai nugaros apačiai(mandrai vadinamos hyperekstensijomis). Geriau daryti atsilenkimus nei traukas(traukas teisingai atlikti kur kas sunkiau nei atsilenkimus, bet atsilenkimų nugarai be specifinio treniruoklio nelabai padarysi, o traukoms iš esmės užtenka kokios grifo su svoriais(štangos)).
Dabar keli klausimai tau:
1) Kiek tau metų?
2) Kelinti metai važinėji su dviračiu? Jei metai pirmi tai prieš kiek laiko pradėjai ir kiek kilometrų numynei? Kokia buvo fizinė forma prieš pradedant važinėti dviračiu? Kokiais būdais palaikydavai fizinę formą?
3) Ko apskritai tikiesi iš to pedalų minimo?
Kam viso to reikia? Greitis kurio kaip matau labai nori priklauso dauguma ne kiek nuo technikos kurią mini, o nuo to kuris mina(žmogus yra aukščiau nei technika - toks yra sporto principas, nes varžosi žmonės, o ne technika). Gali susidėti, kad ir brangiausias plento padangas, apsiversti vairo iškyšą(stem'ą), prisimontuoti aerobarus, pakeisti dalis į kuo lengvesnes, labiau aerodinamiškas, bet kažkokio didelio efekto nesitikėk(neskaitant to, kad tai kainuos tikrai nepigiai).
Tad kaip sakė Giedrius - treniruokis, treniruokis, o tai pat nepamiršk ilsėtis(stiprėji ne tada kada mini pedalus, o tada kai ilsiesi po jų minimo), gerai maitintis.
Cituoti:
vazuoja kokeis 5km/h greiciau
Kaip matai iš vėliau atlikto to paties važiavimo - greitis padidėjo vienu km/h lyginant su ankstesniu važiavimu. Dėl padangų pakeitimo plius 5km/h vargu ar įmanoma
o 28mm padangas pakeitęs į 23(jei į tavo ratlankį jos tiktų dar klausimas) labai kažko nesitikėk - didelio greičio padidėjimo nebus.
Tai tiek šiam kartui
P.S. O pabaigai - pusiau pokštas, pusiau realus atvejis: Nusipirko žmogelis gana nepigų dviratį - anglies pluošto(karbono) rėmas, vienos geriausių detalių na ir visi kiti privalumai. Sėdo tas žmogelis ant to dviračio ir galvoja - o dabar tai aš čia skriesiu greitai ir visus draugus su pigesniais dviračiais paliksiu toli toli. Na ir ką - išvažiavo žmogus su tais draugais, numynė du kilometrus ir beviltiškai atsiliko, pavargo. Vos bejudėdamas žmogelis galvoja - kaip čia taip - gi toks geras, brangus dviratis, o taip vos rieda jis. Taip begalvodamas žmogelis primynė kalniuką, o į jį mint pasirodė dar sunkiau nei prieš tai buvusia lyguma. Žmogelis jau visai praradęs viltį ir vos kopdamas į kalną su savo "karbonke" pamatė kaip pro šalį jį lenkia bobutė su dar sovietinių laiku dviračiu ir kibiru kabančiu ant vairo. Žmogelis pasiuto ir nutarė aplenkt bent jau tą bobutę. Žinoma, bobutę jis aplenkė, o netrukus ir prisivijo draugus ir garbingai su jais pasiekė finišą. Tiesa po to savaitę laiko vos paėjo, nes varė kiek išgalėdamas. Moralas: brangus dviratis - dar ne viskas; dviratininkas yra viskas.