Ačiū Gyti
Šiaip praktiškai viską pasakei.
-Troseliams įėjimo vietose gerai naudoti tirštą tepalą (tik būna sunkoka sutepti - reikia užtepus daug kartų pajunginėti bėgius, kad tepalas sueitų). Jei šarvai paprasti, tai gerai tinka skystas tepalas (tik reikia žiūrėt, kad šaltyje nestandėtų), jei tefloniniai - geriau skysto tepalo nepilti. Tada geriausia atpalaiduoti trosus, numauti šarvų antgalius, užtepti ant šarvo galų tirštą tepalą, bei užmaut atgal antgalius. Žinoma po to gali tekti perreguliuoti bėgius, tačiau tai patartina profilaktiškai padaryti du kartus per metus - prieš žiemą ir po jos. Paprastai problematiškas būna tik vienas troselio šarvas - tas kur yra ties galiniu simplexu, bet profilaktiškai prieš žiemą gerai tepalu pamaitinti visus šarvus.
-Su WD galite supurkšti ne tik simplexus, bei žvaigždes, bet ir rėmo apačią (tik neužpurškit ant ratlankių arba stabdžių diskų ir nepurškit į stebules
ir tai reikia daryti prieš važiavimą).
-Su savimi vežkitės WD ir kokį nors šepetį, kad kažkam sustreikavus nuo purvo arba sniego, galėtumėt iš karto "pagydyti".
-Grandinei labai tinkamas tepalas būtų Finish Line su žalia etikete (Hawaii turi).
-Žieminiams pasivažinėjimams naudokit žemesnį slėgį padangose (apie 2 trečdalius nuo maksimalaus), dviratis bus stabilesnis.
-Labai gerai būtų purvasaugiai, pilnai dengiantys ratus, nes jie gerai saugo nuo purvo (ypač priekinį simplexą). Ir patartina dviračius po važiavimo plauti ir iš karto sausinti (nepalikit džiūti, nes rudys plienines dalis labai greitai ima - ypač grandinę). Jei dviratis bus nepurvinas, o tik snieguotas, tai valyti su šepečiu ir sausinti. Žinoma, tai priklausys nuo oro, tačiau sausinti būtinai. Ir visą šią procedūra padarykit po dviračio parvežimo, nes jei bus vežamas automobilio išorėje, tai plente bus gerai apterštas
Sėkmės visiems
ir būtinai lauksim foto