Registruotos sporto komandos 3 ratai:
1. TOP TEAM – Dviratis Tau
2. SP UMARAI
3. Dviratai-Thermowave Sport
4. VELO GHOST VELOMA
5. Focus Vilnius
6. Colibri-MOTOTOJA cycling team 2
7. Colibri-MOTOTOJA cycling team 1
8. CHAIN GANG
Registruotos Tautos komandos 2 ratai:
1. DRYM TYM
2. Best Team Init
3. Best Team Rubbee
4. Velomanai
5. MyBike - Kauno JSOM Litubel Staki Parket Team
6. Klaipėdos viesulo sporto centras.
7. Dviratai-Thermowave
Pagrindinių lenktynių startas 12 val. prasidės paradu 8 km per Kaišiadorių miestą. Ramus tempas be lenktynių.
http://www.bikely.com/maps/bike-path/kdt-paradas-2014Paradas sugrįš į start-finišo starto vietą, trumpam sustos, pasišalins tik parade mynę dalyviai ir bus duotas techninis startas ~12:30 val.
http://www.bikely.com/maps/bike-path/ka ... nktynes-14Trasos aprašymas: Startas Sodų g. prie pramogų centro
"Pas Radvilą" ir už 50 m posūkis į dešinę į Žaslių g./1809 kelią-pakilimas į kalniuką. Iki Žaslių miestelio kelias gan siauras-vingiuotas-banguotas, danga normali. Žaslių centre sankryžoje status posūkis kairėn (bus reguliuotojai).
Per Žaslius ~1 km važiuoti atsargiai, laikytis gatvės vidurio, nes gatvė kraštuose remonto darbai, asfaltas nuardytas lopais ir duobės užlygintos grubia skalda. Pavojingos vietos bus paženklintos, bet pataikius į duobę galima prakirsti padangas, ypač dešinėje pusėje.Už Žaslių visur kitur geras kelias be jokių remontų. Nuo Žaslių kalvotas kelias, Zūbiškėse greitas nusileidimas nuo kalno su posūkiais.
Pavojinga vieta, leistis atsargiai, nelįsti į priešingą eismo juostą!Nusileidus nuo kalno lygus platus kelias Neries slėnyje iki Gegužinės. Sankryžoje į Kaišiadoris bus reguliuotojai. Ilgas lėkštas pakilimas į Neries šlaitą. Pakeliui dar pora nedidelių įkalnių netoli Kaišiadorių, tinkamų taktiniams manevrams prieš finišą.
Finišas matomas iš ~200-300 m. Bus paženklinta, įspėjantys užrašai apie artėjantį finišą ir posūkį į sekantį ratą.
Finišas iš plačios sankryžos į susiaurėjusį kelią, paskutiniai ~50 metrų siaurame 2 juostų kelyje Sodų g.
Važiuojantys 2 ir 3 ratus nekerta finišo linijos, bet suka prieš finišą į sekantį ratą į kalniuką.Važiavimo tvarka ir pagalba kelyje.
Eismas lenktynių trasoje nėra pilnai uždarytas, tik apribotas ir reguliuojamas lydinčių policijos ekipažų bei trasos teisėjų. Dalyviai privalo laikytis KET reikalavimų.
Prieš lyderius važiuos policijos ekipažas, už jų teisėjų automobilis. Kitas policijos ekipažas važiuos prieš pirmą didelę grupę, už jos teisėjų automobilis. Jei tarp lyderių ir pagrindinės grupės bus pakibę pavieniai dviratininkai ar mažos grupelės, jie mins vieni, be palydos.
Už pagrindinės grupės atsilikusios dviratininkų grupės ir pavieniai dviratininkai mins be policijos palydos prieš juos, laikydamiesi KET ir važiuodami arčiau dešinio krašto, nelysdami į priešinę eismo juostą. Gali pasitaikyti mašinų iš priekio.
Komandų techniniai automobiliai važiuoja gale už didžiųjų pagrindinių grupių. Kartu važiuos GMP ekipažas.
Jei dviratininkas nori kažko iš komandos automobilio, jis turi atsilikti į galą, pasiimti ko reikia ir grįžti į grupę ar kaip jam išeina.
Komandų automobiliams be teisėjo leidimo draudžiama lįsti į tarpus tarp dviratininkų. Griežtai draudžiama važiuoti grupės šone teikiant kažkokią pagalbą tuo metu. Griežtai draudžiama mašinoms tempti dviratininkus ant rato, pavojingai manevruoti, lįsti į tarpus be leidimo. Komandos automobiliai galės važiuoti paskui lyderius gavę teisėjo leidimą, kai bus 1 min ir didesnis tarpas nuo persekiotojų.
Prireikus techninės pagalbos ar dviratininkui sustojus trasoje, dviratininkas privalo pasitraukti į kelkraštį. Jei reikia pagalbos iš lydinčio transporto, iškelti ranką ir pamojuoti, kad privažiuotų mašina.
Visi remonto ir pagalbos veiksmai atliekami pasitraukus iš trasos į kelkraštį ir netrukdant judėjimo kitiems.
Už pagrindinės grupės važiuojantis teisėjas reguliuos komandos automobilių eismą per raciją ar reguliuotojo lazdele. Komandų automobiliai turi patys pasirūpinti CB racijomis, organizatoriai neaprūpins.
Pavienius sulūžusius ar kitaip negalinčius baigti lenktynių dviratininkus surinks organizatorių tech. pagalbos mašina ir nuveš iki finišo. Remonto ir kitų paslaugų organizatorių tech. pagalbos ekipažas neteiks. Todėl norintys tęsti lenktynes turi vežtis savo atsargines kameras, pompą ir kt.
Dėl techninių problemų atsilikusius ir susitvarkiusius dviratininkus komandos automobilis gali privežti ant rato iki paskutinės (galutinės) grupelės, ne toliau.
Komandų automobilių vairuotojų instruktažas kartu su teisėjais ir policija varžybų centre prie registracijos 10:50 val. Dalyvavimas privalomas. Bus ištraukti burtai dėl važiavimo eilės tvarkos.
Piktybiškai besielgiantiems ir neklausantiems teisėjų komandos lydintiems automobiliams teisėjų sprendimu bus skirta bauda 100 Lt. komandai. Užstatą 100 Lt privaloma palikti instruktažo metu vyr. teisėjui, be jo komandos automobiliui nebus leista važiuoti. Užstatai gražinami po finišo. Jei paskirta bauda - tai yra bauda komandai.
Jei lydintis automobilis ir komanda piktybiškai pažeidinės tvarką ir ignoruos teisėjų reikalavimus lenktynių metu, tokia komanda teisėjo sprendimu gali būti diskvalifikuota. Tikėkimės, taip nebus ir visi elgsis tvarkingai.
Maitinimo punktas bus prie starto-finišo, už finišo posūkio prieš įkalnę. Bus vanduo ir energetinis gėrimas
UniSport.
Registruotos komandos galės pasistatyti savo palapines organizatorių nurodytoje vietoje šalia trasos netoli maitinimo punkto.