Šia tema pakankamai gerai išsivystė pokalbis GD forume. Vitalio citata:
DSQ - per girežta - sankcijos numatytos labai aiškios už konkrečius pažeidimus UCI reglamento 12 dalyje ten yra nuobaudų lentelė (UCI reglamento 12 dalies 12.1.040 straipsnio). Tai va, ten nuamtytos baudos TA automobilio vairuotojui yra 100 CHF dydžio, kas šiandienai sudaro 284 litus. Jos turi būti mokamos į LDSF sąskaitą per mėnesį nuo protokolo patvirtinimo (taigi, organizatoriasm iš to jokios naudos). O va papildomai dviratininkui yra kelios drausminimo priemonės - įspėjimas, bauda 30 CHF + sekundžių bauda pagal atstumo ir vidutinio greičio lentelę (12 dalies 12.1.041 straipsnis) . DSQ taikoma, kai tokios bėdos yra ilgiau nei 1 km.
Be to reglamente sakoma, kad trasos teisėjų pastabos apie pažeidimus ir incidentus yra pakankamas įrodymas ir norint juos paneigti, turi būti įrodyta priešingai.
Taigi, tas ant ko krito įtarimai turi motyvuotai įrodyti, kad to nebuvo.
Kai pakėliau kalusimą ar galima bausti (įspėjimas irgi nuobauda) neturintį licencijos - pasirodo galimą ir net privaloma.
Taigi ketinantys pažeidinėti taisykles bent jau nuo kito sezono turėtų pataupyti pinigų ne tik starto mokesčiui bet ir galimoms baudoms
ir tai liečia ne tik sprotininkus, bet ir nedrausmingų komandų vadovus, bei lydinčių automobilių vairuotojus ir net jų keleivius.
Pasirodo šiame sporte taisyklių ne tiek ir mažai