Nusprendžiau, kad Haanjos MTB maratonas įdomiau nei Tartu ir varau tenai. Kviečiu prisijungti visus MTB mėgėjus.
2010 m. spalio 02 d. (šeštadienį) Haanja (Estijos pietuose). Dvi trasos: 100 km su ~1400 m pakilimu ir 150 km (100 mylių) su ~1900 m pakilimu. Nuostatai
http://www.haanja100.ee/haanja-100-regulationsRegistracija
http://www.haanja100.ee/component/jforms/9/11Tariamės su organizatoriais, kad Lietuvos dalyviai susimokės vietoje, kaina pagal registracijos laiką. Registruotis būtina online. Pigiausia registracija iki rugpjūčio 31 d. Mokestis 100 km - 39 eurai; 100 mylių - 54 eurai.
Mano ekipažas jau pilnas: aš, Einoras, Renata ir Dainius. Yra dar 2 norintys vilniečiai velomanai, tačiau reikia surasti antrą ekipažą su transportu. Kas rimtai galvoja, paskelbkite čia arba konkrečiau į AŽ. Norintys prisijungti, galvokite, ieškotume bendros pigesnės nakvynės.
Planas: išvažiuojame penktadienį spalio 01 d. ryte, ramiai pernakvojame, pailsime. Startas šeštadienį ryte. Vakare dar nakvojame Estijoje, ilsimės po varžybų. Kitą dieną apžiūrime apylinkes ir popiet namo. Grįžtame ~1-2 val. nakties sekmadienį. Kelio į vieną galą ~500 km.
Haanjos apylinkės ir trasa vaizdingos ir įdomios. Šalia aukščiausia Baltijos šalyse Suur Munamägi kalva 318 m dar su 62 m bokštu viršuje. Aplink daug aukštų kalvų virš 200 m, ežerų, miškų. Senovėje Kalevo sūnus savo pėda ten įspaudė Vaskna ežero duburį
Haanja dėl aukštų kalvų, kuriose ilgai laikosi sniegas, populiari slidininkų tarpe. Ten vyksta žinomas Haanja slidinėjimo maratonas.
Papildyta100 mylių startas 7 val. ryte; 100 km - 9 val. Apdovanojimai 100 km - 16 val. 100 mylių - 19 val. Reiškia 100 km trasoje vidutiniškai tūsinsis 5-6 val.
Kas varys 100 mylių, tai 90 km turės rimtą valios išbandymą
Reikia spėti į kontrolinį tašką iki 13.45 (per 6:45 val.) kad pasukti į į papildomą kilpą. Arba įvertini jėgas ir varai likusius 10 km iki finišo. Tada užskaito laiką kaip 100 km trasos dalyvio. 100 km yra 4 maitinimo punktai su geru meniu (maistas ir gėrimai), 100 mylių - 6 punktai. Paskutiniai 3 maitinimo punktai užsidaro po kontrolinio laiko, ir nespėję jų pasiekti laikomi DNF. Tikriausiai užteks laiko visiems normaliai važiuojantiems.
Trasa 100 km - 50 % vienvėžis takelis miškais ir laukais, 25 % platesnis takelis, likę 25% - žvyrkeliai ir kiti keliai, kur reikia laikytis KET taisyklių, nes eismas neribojamas (bet jo mažai). Vienžodž įdomios varžybos. Gal Rimas parašys kelis žodžius iš savo patirties.